Nie chcę zniechęcać na starcie ale stworzenie małego lvl do gry korzystając z dostarczonej logiki, oskryptowania, zestawów modeli, textur, dźwięków efektów itp czyli podanej na tacy gotowej piaskownicy (konkurs LD) zajęło mi jakieś 2 miesiące ślęczenia w edytorze na samym tworzeniu levelu, na koniec dodam że praca końcowa jest słaba i wielu elementów rozgrywki takich jak system dialogów itp zwyczajnie nie zdążyłem zrobić... pomyśl że LD to już bardzo daleki etap w porównaniu z pomysłem, proste wyścigi samochodowe to masa modeli i animacji dźwięków oraz skryptów które wprawiają to wszystko w ruch, samemu dużo łatwiej skupić się na modyfikacjach... z własnej frustracji powiem Ci tylko tyle jak masz już model i materiały czeka Cię jeszcze droga przez mękę czyli export tego do jakiegoś konkretnego formatu i potem mozolne ustawianie w edytorze silnika 3d gry czy, jak często w modach bywa, bezpośrednio w plikach konfiguracyjnych. Często ujrzeć można błędy wyświetlania, dziwne cienie itp szczegóły których poprawianie trwa niejednokrotnie dłużej niż samo modelowanie... a gra to tysiące modeli ^^
Jak jeszcze Cię skutecznie nie zniechęciłem to poszło PW ;)