Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Creador

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzięki panowie, pozmieniam i się pochwalę co wyszło :)
  2. Cześć przesyłam roboczą wizualizację domu jednorodzinnego dla biura w ktorym pracuje: http://pics.tinypic.pl/i/00439/8ay3zzlqq2a0.jpg http://pics.tinypic.pl/i/00439/7f8kvzaaid5z.jpg - szybkie postpro w PS http://pics.tinypic.pl/i/00439/okap84acqdhx.jpg Soft: 3ds 2012 + Vray Czas: 12h modelowanie, ustawienia + render po 5 min jedno ujęcie Ustawienia renderu: *Image Smp (antyaliasing) : 1. Adaptive subdivision, 2. Mitchell-Netravali *Environment: 1.Skylight GI : vray hdri, 2. Reflection/refraction: vray hdri *Color mapping: Reinhard : Subpixel, clampout, affect backgroud - aktywne *Indirect Illumination: 1. Irradiance map, 2.Light cache *Irradiance map: High *Light cache 2000, sample size 0,01 *caustics off Ustawienia kamery (vray camera): *targeted on *fov 90 *f-number: 8 *vignetting: 1 *shutter speed: 200 *film speed ISO : 100 *white balance : Custom : jasny pomarańczowy Światło: VrayLight (Dome): *Mode: Color - jasny niebieski *Cast shadows, ignore light normals, affect specular, reflections - aktywne *Use texture : Vray hdri *spherical full dome - nieaktywne VraySun: *affect diffuse, specular, cast atm shadows - aktywne *turbity 3 *ozone 0,35' *int. multiplier 1 *size multiplier 1 *filter color : biały *shadow subdivs 3, bias 0,002, photon: 0,5 *Sky model Preetham Reszta standardowe ustawienia, materiały wszystkie robione z bitmap, wszystko było robione w pośpiechu równolegle z rzutem 2d. Co byście mi doradzili żeby zwiększyć realizm sceny ? Dlaczego niebo jest takie słabe, szyby kiepsko odbijają(chcialbym zeby odbijały chmury) i najważniejsze, dlaczego materiały promieniują: świecą na zielono. Programu dopiero zaczynam się uczyć, czy ustawienia kamery, słońca i renderu są poprawne ?Pozdro i dzięki.
  3. Fajna trawka, możesz dać przepis ? Dom wygląda na trochę prześwietlony i brakuje detali ale ogólnie wygląda ok :)
  4. Hej, robię wizualizację baru na zaliczenie z wnętrz. Jest to moja druga wizka i mam problem z oświetleniem. Render wychodzi całkowicie ciemny tylko okna są jasne. Wewnątrz budynku: Vray light - dome / invisible / spherical - full dome Zewnątrz: Vray sun - nic nie zmieniałem soft: 3dsmax 2012 + vray scena: http://img547.imageshack.us/img547/2821/vczxvcvccvxcxvxcv.jpg render: http://img707.imageshack.us/img707/4331/bbbvcvc.jpg Jestem początkujący. Proszę o pomoc w ustawieniu słońca, jak zrobić aby lampy emitowały światło - nałożony jest na nie materiał vray light. Dzięki i pozdro ;)
  5. Creador odpowiedział deviianne → na temat → Architektura
    Jak zrobić taką rurę wentylacyjną :P Możesz zdradzić sekret ? A praca piękna :)
  6. Creador odpowiedział Creador → na temat → Architektura
    Oświetlenia robiłem wg różnych tutoriali, tak wszsytkie są niewidoczne, dzięki za szybką odpowiedź :) http://imageshack.us/photo/my-images/339/67247511.jpg/ Widać wizualke ?
  7. Creador dodał temat → w Architektura
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1530481a5119f6f5.html Cześć, to mój początek zabawy z maxem. Mam kilka problemów: 1. Nie widać materiału na hokerach, jest ustawiony w material editorze 2. Prześwietlone ościeże oraz plamy światła na suficie 3. Podłoga powinna odbijać światło, a wygląda jakby była mokra. (ustawienia materiału: http://www.fotoszok.pl/show.php/1422466_poda-oga.jpg.html ) 4. Skóra na hokerach i kanapach jest jakaś płaska : ustawiona jest w diffuse i bump 5. Przy modelowaniu dałem za mało segmentów, jak je wygładzić ? Jaki materiał wrzucić na słup żeby wyglądał na pomalowany czarną farbą olejną ? Soft: 3ds 2012 + Vray Kamera: Vray Physical, (fov: 90, f-number: 2, white balance: daylight, vignetting: 0,5, film speed: 400) Światła: Mapa HDRI: gamma 18, Target Directional Light, Vray light (na oknach) Jak zwiększyć realizm tej wizualizacji? Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.