Cześć przesyłam roboczą wizualizację domu jednorodzinnego dla biura w ktorym pracuje:
http://pics.tinypic.pl/i/00439/8ay3zzlqq2a0.jpg
http://pics.tinypic.pl/i/00439/7f8kvzaaid5z.jpg - szybkie postpro w PS
http://pics.tinypic.pl/i/00439/okap84acqdhx.jpg
Soft: 3ds 2012 + Vray
Czas: 12h modelowanie, ustawienia + render po 5 min jedno ujęcie
Ustawienia renderu:
*Image Smp (antyaliasing) : 1. Adaptive subdivision, 2. Mitchell-Netravali
*Environment: 1.Skylight GI : vray hdri, 2. Reflection/refraction: vray hdri
*Color mapping: Reinhard : Subpixel, clampout, affect backgroud - aktywne
*Indirect Illumination: 1. Irradiance map, 2.Light cache
*Irradiance map: High
*Light cache 2000, sample size 0,01
*caustics off
Ustawienia kamery (vray camera):
*targeted on
*fov 90
*f-number: 8
*vignetting: 1
*shutter speed: 200
*film speed ISO : 100
*white balance : Custom : jasny pomarańczowy
Światło:
VrayLight (Dome):
*Mode: Color - jasny niebieski
*Cast shadows, ignore light normals, affect specular, reflections - aktywne
*Use texture : Vray hdri
*spherical full dome - nieaktywne
VraySun:
*affect diffuse, specular, cast atm shadows - aktywne
*turbity 3
*ozone 0,35'
*int. multiplier 1
*size multiplier 1
*filter color : biały
*shadow subdivs 3, bias 0,002, photon: 0,5
*Sky model Preetham
Reszta standardowe ustawienia, materiały wszystkie robione z bitmap, wszystko było robione w pośpiechu równolegle z rzutem 2d.
Co byście mi doradzili żeby zwiększyć realizm sceny ? Dlaczego niebo jest takie słabe, szyby kiepsko odbijają(chcialbym zeby odbijały chmury) i najważniejsze, dlaczego materiały promieniują: świecą na zielono.
Programu dopiero zaczynam się uczyć, czy ustawienia kamery, słońca i renderu są poprawne ?Pozdro i dzięki.