Uuu, do projektowania samochodów to chyba potrzebna jest ciężka artyleria.
Na twoim miejscu zainteresowałbym się nurbsami, opartymi na krzywych Beziera, który zajmował się... projektowaniem samochodów ;)
Według mnie lepiej zacząć od czegoś łatwiejszego. Sam robiłem samochód jako jeden z pierwszych modeli i innym odradzam.
Możesz też iść w zaparte i klepać szroty ze stodoły jak kolega Akierek: http://max3d.pl/forum/threads/97018-Teczka-3D-Samochody?highlight=akierek, może za dziesiątym siatka już wyjdzie równa.
łoo panie, lepiej porzuć ten samochód, szkoda czasu. Spróbuj coś prostszego wymodelować.
Ten "podgląd" to wyrenderowany model razem z materiałem. Poczytaj o renderowaniu.
Dzięki za odpowiedź.
Chciałbym zrobić to ze względu na szkołę, myślałem o studiach drugiego stopnia za granicą.
Z tego co piszesz wystarczy nauka samemu, biorę się do roboty ;)
Cześć,
Czy ktoś z forumowiczów robił kurs TOEFL lub IELTS i mógłby cokolwiek napisać, polecić jakąś metodę nauki/kurs online?
W necie niby jest trochę informacji, ale zawsze lepiej zapytać kogoś z branży ;)
Jak do army to najlepiej kurs razem z modelem lowpoly i teksturowaniem.
Ten od latotuts odradzam.
W tym byś sie nauczył podstaw
https://creative.pluralsight.com/tutorial/1203-Introduction-to-Modeling-for-Games-in-3ds-Max