Dzięki za podpowiedź.
Muszę jednak bryłę wymodelować od nowa, a nie tylko przerobić to, co mam, bo ostatecznie
będę robić wizki wnętrza (które w tym momencie jest pełne nakładających się na siebie poligonów;
ProBoolean się niestety nie sprawdza).
Mam taką formę powstałą w wyniku manipulowania 8 osobnymi sześcianami (FFD Box, Wave itd.):
bryła
przekrój
Teraz potrzebuję wymodelować ją na nowo jako jedną całość, z mniejszą liczbą poligonów, ale jednocześnie z zachowaniem jak najdokładniej wszystkich krzywizn płaszczyzn.
Czy macie może jakieś propozycje, jak najłatwiej i jednocześnie najszybciej można by to było zrobić?
Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.
Kiedy przybliżam/obracam obiekt, jego część znika. Nie mogę dojść do tego, co jest niewłaściwie ustawione. Coś w ustawieniach viewportu?
Będę wdzięczna za wszelką pomoc, bo choć to pewnie bardzo proste, to nie mogę znaleźć rozwiązania.
http://postimg.org/image/lgyeh2z4d/
Czy ktoś wie może, w jaki sposób można włączyć opcję wyświetlania cieni w viewporcie?
Z moich dotychczasowych poszukiwań wynika, że powinnam uaktywnić SM3.0, ale nie wiem, ja postępować w przypadku karty ATI.
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.