Skocz do zawartości

andylbn

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

andylbn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

54

Reputacja

  1. Ten Pan działał, zarzucił projekt. Jego dzieło przejął Glen Blanchard i tylko on się zajmuje obecnie developmentem!
  2. Jeżeli macie ochotę i możliwość, wesprzyjcie autora - https://www.gofundme.com/coronablender
  3. Dodałem instrukcję w pierwszym poście ;) - - - Połączono posty - - - Spróbuj zainstalować biblioteku VC++, instalator jest w folderze z Corona Standalone "vc_redist.2015.update2.x64.exe"
  4. Spróbuj mój plik, w panelu world podepnij jakąś HDR'ke. http://pasteall.org/blend/index.php?id=43343 Co do udostępnienia, są to buildy udostępnione przez twórców, linki pochodzą z oficjalnej wiki. Standardowo aktywuje się opcja demo! Sprawdzić to można następująco: uruchom -> wpisujemy %localappdata% -> CoronaRenderer -> LicensingLog.txt. Jak mamy problem z odpaleniem dema, to wywalamy pliki request-standalone-stable.txt i token-standalone-stable.txt.
  5. Nowy exporter posiada export xml'owy więc tylko najnowsze daily buildy Corony 1.5! Zawsze pobieramy najnowszą wersję z: https://www.dropbox.com/sh/kgzu0cqy903ygmb/AADkxxFBu1eemh8Hkioh2bP1a/!Standalone?dl=0
  6. Witam, ostatnio zostało zforkowane repozytorium exportera do Corony. Autor prosi o testy i zgłaszanie błędów/zmian które was interesują. Repozytorium z listą zmian: https://bitbucket.org/coronablender/render_corona Najnowsza wersja zawsze pod linkiem: https://bitbucket.org/coronablender/render_corona/get/master.zip Bugtracker: https://bitbucket.org/coronablender/render_corona/issues Nowy exporter współpracuje tylko z nowymi buildami daily 1.5.x do pobrania z tąd: https://www.dropbox.com/sh/kgzu0cqy903ygmb/AABGI0AanZucdaEKPEOfRwJza/!Standalone/2016-08-22?dl=0 Instrukcja instalacji: 1. Pobierz addon z: https://bitbucket.org/coronablender/render_corona/get/master.zip 3. Po wypakowaniu zmień nazwę folderu z addonem na render_corona 4. Skopiuj folder render_corona do folderu addons 5. Odpal Blendera i w dodatkach aktywuj dodatek, następnie podaj ścieżkę do Corony Standalone 6. W zakładce render -> drzewko Corona renderer ustaw export patch (tam będą znajdowały się pliki spreparowane przez exporter i przygotowane do samego renderu) 7. Have fun!
  7. andylbn

    Blender i vray, opinie

    Myślę że porównanie do Corony jest nie na miejscu... Obecna liczba funkcjonalności exportera jest miażdżąca! Bardzo prosty przykład wykorzystania nodów: Dispacement proceruralną texturą vray noise (swoją drogą mamy do wyboru tą z Maxa i Mayki). Przykładowy VrayMtl oraz renderpassy. W weekend postaram się przygotować trochę więcej materiałów...
  8. andylbn

    Blender i vray, opinie

    Takie pytanie... czy jesteście za przygotowaniem tematu z aktualnymi wersjami Blendera pod Vray? Jestem w stanie kompilować buildy na windowsy a w niedalekiiej przyszłości również na OS X. Zmiany są praktycznie codziennie (od wczorajszych buildów doszło kilkanaście poprawek i nowych funkcjonalności!). Czekam na Wasze opinie ;)
  9. andylbn

    Blender i vray, opinie

    W chwili obecnej projekt Vray for Blender oferuje dwie wersje exportera. Skompilowane świeżo przeze mnie, dzisiejsze buildy z ostatnimi fixami Blendera i ficzerami exportera: Build z tradycyjną obsługą materiałów - Vray for Blender2 (obsługa ficzerów z Vray 3.X, działa z wersjami od 2.X w górę): https://www.dropbox.com/s/055hpd5dl1g5kcm/vrayblender2-2.70-54477-e53c00a-x86_64-vb25-windows.exe Build z obsługą nodów - Vray for Blender3 (do poprawnego działania wymaga Vraya od wersji 3.X): https://www.dropbox.com/s/7r278e07gnatsaq/vrayblender3-2.70-54483-3f2b023-x86_64-vb30-windows.exe //EDIT: w tym buildzie odpalamy plugin w Preferences->Addons->Render i zaznaczamy V-ray for blender 3.0 Do testów samego Vraya można użyć wersji: Standalone, Vray for Maya, oraz Vray dla Maxa, wystarczy zainstalować go jako render slave i będzie działać (bo przecież Vray dla Maxa to także Standalone + Exporter). Podsumowując - chcąc przetestować wszystkie ficzery najlepiej zainstalować demko Maxowe - w chwili obecnej ma najświeższy Vray core (najlepiej ściągnąć ostatnią dostępną wersję, bez znaczenie jest dla jakiej wersji Maxa jest zbudowany). Wymagana jest również paczka redystrybucyjna od Microsoftu: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=40784 Gdyby z jakichś powodów Vray nie chciał odpalić, w systemie trzeba sobie dodać ścieżkę do vray.exe, defaultowo jest ona w: C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\RT for 3ds Max 2014 for x64\bin Strona projektu: https://github.com/bdancer Oficjalny help: http://help.chaosgroup.com/vray/help/blender/quick_start.htm Jak używać nodów: https://github.com/bdancer/vb30/wiki/Nodes-Layout Zgłaszanie błędów: https://github.com/bdancer/blender-for-vray/issues Forum: http://forums.chaosgroup.com/forumdisplay.php?177-V-Ray-for-Blender Twitter: https://twitter.com/vrayblender Pozdrawiam serdecznie!
  10. Chętnie odpowiem na Twoje pytania :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności