-
Import Obiektów
Witam, mam pytanie dlaczego modele sciągnięte wcześniej z internetu są zawsze zrobione z trójkątów bądź zapisane w trójkątach, czym się różni taki model który jest zrobiony z kwadratów od tego który jest z trójkątów, i w jaki sposób mogę wyexportować obiekt, aby później po zaimporotwaniu był zrobiony z trójkątów?
-
Multiple Unwrap UVW Map
Pierwszy sposób się sprawdził, a drugiego za bardzo nie ogarniam.
-
Multiple Unwrap UVW Map
Witam, teksturuję obiekt za pomocą Unwrap UVW, obiekt podzieliłem na dwie material grupy, aby rozłożyć siatkę na dwóch oddzielnych teksturach, po zaznaczeniu pierwszej grupy dodaje Unwrap UVW i zaczynam rozkładać siatkę, jednak tu natrafiam na problem, ponieważ przez cały czas widać zaznaczenie z editable poly przez co nie widzę co zaznaczam w unwrapie i jest to bardzo drażniące, po wyłączeniu objętościowego zaznaczenia czyli F2 zaznaczenie w editable poly znika, jednak w UVW także, czy jest na to jakaś rada? Pozdrawiam
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
To coś musiało się spieprzyć przy zapisie bo u mnie to wygląda tak
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
No z jednej strony jeszcze support edgów nie poprawiłem to może o tym mówisz i ogólnie to dzięki wam za pomoc.
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
No niestety będę musiał się tym trochę pobawić, a o magazynku to o którym miejscu mówisz? ;p
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
diabelt, chodzi o to, że z lewej strony jest całkiem inaczej nałożona tekstura na renderze niż na viewporcie.
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
Ale nie chodzi tu teraz o model a o teksture, z lewej strony jak mówiłem jest innaczej na renderze i na viewporcie
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
Z lewej strony zobacz.
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
Link -> http://speedy.sh/PQ5ev/Nowy-Archiwum-WinRARa.rar na lewej stronie kolby można zobaczyć, że w viewporcie jest źle nałożona tekstura a na renderingu wygląda inaczej.
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
w .max Ci zapisać ? Czy jako .obj ? Bo po wyexportowaniu obiektu i zaimportowaniu ponownie zachowuję się całkiem inaczej.
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
Próbowałem już tak i nic to nie daje, nie wiem co jest grane. Wyłączenie bądź usunięcie meshsmootha też nic nie zmienia.
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
MeshSmooth UVW MAP Editable Poly w Takiej kolejności @edit wszystko działa dobrze dopóki nie zacznę się bawić w UVW wielkością mappingu (Length, Widht, Height) Wtedy zaczyna pokazywać inne rozłożenie na renderze. Jak nic nie uda mi się z tym zrobić to chyba unwrappem rozłożę.
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
Niestety mam tak samo ustawione.
-
Inne nałożenie tekstury w renderze
Witam, nałożyłem na model teksturę i nadałem UVW MAP aby ładnie leżała, jednak na renderze tekstura jest inaczej rozciągnięta niż w viewporcie, pamiętam, że miałem już kiedyś taki problem, jednak nie mogę sobie przypomnieć jak go rozwiązałem, prosze o pomoc! Pozdrawiam
Lubasz
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta