Skocz do zawartości

Lubasz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Lubasz dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, mam pytanie dlaczego modele sciągnięte wcześniej z internetu są zawsze zrobione z trójkątów bądź zapisane w trójkątach, czym się różni taki model który jest zrobiony z kwadratów od tego który jest z trójkątów, i w jaki sposób mogę wyexportować obiekt, aby później po zaimporotwaniu był zrobiony z trójkątów?
  2. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Pierwszy sposób się sprawdził, a drugiego za bardzo nie ogarniam.
  3. Lubasz dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Witam, teksturuję obiekt za pomocą Unwrap UVW, obiekt podzieliłem na dwie material grupy, aby rozłożyć siatkę na dwóch oddzielnych teksturach, po zaznaczeniu pierwszej grupy dodaje Unwrap UVW i zaczynam rozkładać siatkę, jednak tu natrafiam na problem, ponieważ przez cały czas widać zaznaczenie z editable poly przez co nie widzę co zaznaczam w unwrapie i jest to bardzo drażniące, po wyłączeniu objętościowego zaznaczenia czyli F2 zaznaczenie w editable poly znika, jednak w UVW także, czy jest na to jakaś rada? Pozdrawiam
  4. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    To coś musiało się spieprzyć przy zapisie bo u mnie to wygląda tak
  5. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    No z jednej strony jeszcze support edgów nie poprawiłem to może o tym mówisz i ogólnie to dzięki wam za pomoc.
  6. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    No niestety będę musiał się tym trochę pobawić, a o magazynku to o którym miejscu mówisz? ;p
  7. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    diabelt, chodzi o to, że z lewej strony jest całkiem inaczej nałożona tekstura na renderze niż na viewporcie.
  8. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Ale nie chodzi tu teraz o model a o teksture, z lewej strony jak mówiłem jest innaczej na renderze i na viewporcie
  9. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Z lewej strony zobacz.
  10. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Link -> http://speedy.sh/PQ5ev/Nowy-Archiwum-WinRARa.rar na lewej stronie kolby można zobaczyć, że w viewporcie jest źle nałożona tekstura a na renderingu wygląda inaczej.
  11. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    w .max Ci zapisać ? Czy jako .obj ? Bo po wyexportowaniu obiektu i zaimportowaniu ponownie zachowuję się całkiem inaczej.
  12. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Próbowałem już tak i nic to nie daje, nie wiem co jest grane. Wyłączenie bądź usunięcie meshsmootha też nic nie zmienia.
  13. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    MeshSmooth UVW MAP Editable Poly w Takiej kolejności @edit wszystko działa dobrze dopóki nie zacznę się bawić w UVW wielkością mappingu (Length, Widht, Height) Wtedy zaczyna pokazywać inne rozłożenie na renderze. Jak nic nie uda mi się z tym zrobić to chyba unwrappem rozłożę.
  14. Lubasz odpowiedział Lubasz → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Niestety mam tak samo ustawione.
  15. Witam, nałożyłem na model teksturę i nadałem UVW MAP aby ładnie leżała, jednak na renderze tekstura jest inaczej rozciągnięta niż w viewporcie, pamiętam, że miałem już kiedyś taki problem, jednak nie mogę sobie przypomnieć jak go rozwiązałem, prosze o pomoc! Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności