Skocz do zawartości

thingtrunk

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

thingtrunk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputacja

  1. Nazwa firmy: Thing Trunk Strona firmowa: www.thingtrunk.com Thing Trunk to niezależna firma tworząca nowatorską serię wieloplatformowych gier komputerowych czyli Return 2 Games. Na serię mają składać się **wyjątkowe gry typu mid-core (pogranicze gier hardcore i casual), inspirowane złotymi latami rynku gier PC, kiedy twórcy mogli swobodnie wprowadzać innowacje, definiować nowe gatunki i kreować najbardziej zapadające w pamięć doświadczenia. Pierwsza gra z serii, Book of Demons, była jedną z najbardziej udanych polskich premier 2018 roku. Obecnie pracujemy nad Hellcard i Book of Aliens. Do naszego kilkunastoosobowego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko  2D/3D Technical Artist. Forma zatrudnienia: dowolna legalna 😉 Jak wygląda praca u nas? w Thing Trunknie ma crunchu wspieramy się: możesz liczyć na pomoc bardziej doświadczonych członków zespołu mniejszy zespół to większy wpływ na kształt gry: u nas nie jesteś trybikiem w maszynie pracujemy na naszym autorskim silniku, w Unity, Blenderze i pakiecie Adobe na co dzień korzystamy z Gita, Slacka, i Google Docs Zakres obowiązków: Obróbka oraz eksportowanie zasobów graficznych Pilnowanie poprawności technicznej i spójności grafik wytwarzanych przez innych grafików Przygotowywanie grafik na potrzeby GUI w tym mockupów ekranów Modelowanie, teksturowanie i renderowanie obiektów 3D Tworzenie grafik marketingowych Wymagania: Bardzo dobra znajomość Photoshop Umiejętność dostrzegania błędów w grafikach Znajomość Blendera Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych Staranność i dobra organizacja Swoboda w uczeniu się nowych zagadnień Mile widziane: Doświadczenie techniczne w przygotowywaniu zasobów do gier 2D i 3D Umiejętność rysowania Umiejętność projektowania GUI Znajomość Corel Photo-Paint, 3ds Max, Illustrator Oferujemy: zdobywanie doświadczenia u boku profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem przyjazną atmosferę pracy w utalentowanym zespole pełnym pasjonatów zdrową równowagę między pracą a życiem, brak nadgodzin i crunchu pracę nad ciekawymi projektami i możliwość wpływania na charakter tworzonych gier wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia, zakresu obowiązków i formy współpracy (orientacyjne widełki to 4000 - 8000 pln netto) stabilne zatrudnienie w długiej perspektywie czasowej Informacje dodatkowe: Oferujemy pracę na miejscu w biurze w Warszawie na Ursynowie (przy samej stacji metra) z elastycznym podejściem do godzin pracy, oraz możliwością pełnej albo częściowej pracy zdalnej. Przewidujemy czas na wdrożenie i stopniowe zwiększanie zakresu odpowiedzialności. Więcej informacji o nas na: www.thingtrunk.com Kontakt: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, linku do portfolio oraz kilku słów o sobie w kontekście tego stanowiska na adres [email protected]. RODO mambojumbo: Dane wysyłane na adres [email protected] są przetwarzane wyłącznie w celach przeprowadzenia rekrutacji. Więcej informacji na temat administrowania powierzonymi nam danymi osobowymi znajdziesz na https://privacy.thingtrunk.com/
  2. Thing Trunk jest niezależną firmą pracującą nad stworzeniem nowatorskiej serii wieloplatformowych gier komputerowych z gatunku midcore (pogranicze gier hardcore i casual). Pierwsza gra z serii, Book of Demons, była jedną z najbardziej udanych polskich premier ubiegłego roku. Prace nad kolejnymi tytułami z serii nabierają tempa, w związku z tym rozszerzamy zespół. Szukamy osoby na stanowisko 2D/3D Generalist (z naciskiem na 2D). Obowiązki: • Tworzenie konceptów • Przygotowywanie ilustracji do gry • Proste modelowanie, teksturowanie i renderowanie obiektów 3D • Przygotowywanie grafik do GUI Wymagania: • Dobra znajomość Photoshop • Sprawne operowanie techniką speed painting • Dobre wyczucie efektów wizualnych w grach • Kreatywność techniczna, nie tylko artystyczna Mile widziane: • Doświadczenie techniczne w przygotowywaniu zasobów do gier • Znajomość mechanizmów działania efektów specjalnych w grach • Znajomość Corel Draw • Znajomość 3DS Max, Blender, etc. (modelowanie, teksturowanie) Oferujemy: • Pracę nad ciekawymi, ambitnymi (i oczywiście rewolucyjnymi) projektami • Możliwość wpływania na kształt i charakter wytwarzanych przez firmę gier • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności • Przyjazną atmosferę pracy we względnie młodym, utalentowanym zespole • Elastyczne godziny pracy • Stabilne zatrudnienie w długiej perspektywie czasowej (w razie pozytywnego przejścia okresu próbnego) Informacje dodatkowe: Oferujemy pracę na miejscu w biurze w Warszawie na Ursynowie (przy samej stacji metra) z elastycznym podejściem do godzin pracy. Przewidujemy czas na wdrożenie i stopniowe zwiększanie zakresu odpowiedzialności. Więcej informacji o nas na: www.thingtrunk.com Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, linku do portfolio oraz kilku słów o sobie w kontekście tego stanowiska na adres [email protected] w tytule wpisując „Generalista 2D/3D”. Dane wysyłane na adres [email protected] są przetwarzane wyłącznie w celach przeprowadzenia rekrutacji. Więcej informacji na temat administrowania powierzonymi nam danymi osobowymi znajdziesz na https://privacy.thingtrunk.com/
  3. Thing Trunk jest młodą, niezależną firmą pracującą nad stworzeniem nowatorskiej serii wieloplatformowych gier komputerowych z gatunku crossover (pogranicze gier hardcore i casual). Zespół tworzy mała grupa profesjonalistów i współzałożycieli firm takimi jak Codeminion i TwinBottles (twórcy między innymi gier takich jak Saqqarah, Phantasmat czy Brunhilda). Szukamy osoby na stanowisko Grafik 3D. Obowiązki: · Modelowanie i teksturowanie modeli 3d i scen na podstawie konceptów · Renderowanie sprajtów do gier Wymagania: · Dobra znajomość 3ds Max · Znajomość Photoshop lub alternatywy · Dobre wyczucie efektów wizualnych w grach · Znajomość mechanizmów działania efektów specjalnych w grach · Kreatywność techniczna, nie tylko artystyczna Mile widziane: · Doświadczenie techniczne w przygotowywaniu zasobów do gier · Znajomość v-ray Oferujemy: · Pracę nad ciekawymi, ambitnymi (i oczywiście rewolucyjnymi) projektami · Możliwość wpływania na kształt i charakter wytwarzanych przez firmę gier · Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności · Przyjazną atmosferę pracy we względnie młodym, utalentowanym zespole · Praca na miejscu (Warszawa-Ursynów) lub zdalnie · Stabilne zatrudnienie w długiej perspektywie czasowej (w razie pozytywnego przejścia okresu próbnego) Informacje dodatkowe: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z portfolio na adres [email protected] W miarę możliwości odpiszemy na wszystkie zgłoszenia. Do przesłanej oferty prosimy o dodanie następującej informacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)
  4. Thing Trunk jest nowo powstałą, niezależną firmą pracującą nad stworzeniem nowatorskiej serii wieloplatformowych gier komputerowych z gatunku crossover (pogranicze gier hardcore i casual). Zespół tworzy mała grupa profesjonalistów związanych z firmami takimi jak Codeminion i TwinBottles (twórcy między innymi gier takich jak Saqqarah, Phantasmatczy Brunhilda). Szukamy osoby na stanowisko Grafik 2D/3D Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów Forma zatrudnienia: umowa o dzieło, zlecenie lub fvat Obowiązki: Przygotowywanie szkiców postaci i obiektów na podstawie opisów i referencji Modelowanie i teksturowanie obiektów na podstawie szkiców. Przygotowywanie GUI Pomoc przy procesie oursourcing’u grafiki – w szczególności dbanie o spójność i jakość tworzonych zasobów Wymagania: Znajomość programu do grafiki 2d (Photoshop, Gimp, Corel Photo-Paint, itp.) Dobra znajomość programu do grafiki 3D (3ds Max, Blender, itp.) Dobre wyczucie efektów wizualnych w grach Kreatywność techniczna, nie tylko artystyczna Mile widziane: Doświadczenie techniczne w przygotowywaniu zasobów do gier Oferujemy: Pracę nad ciekawymi, ambitnymi (i oczywiście rewolucyjnymi) projektami Możliwość wpływania na kształt i charakter wytwarzanych przez firmę gier Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności Przyjazną atmosferę pracy we względnie młodym, utalentowanym zespole Elastyczne godziny pracy (core hours) Stabilne zatrudnienie w długiej perspektywie czasowej (w razie pozytywnego przejścia okresu próbnego) Informacje dodatkowe: Przewidujemy czas na wdrożenie i stopniowe, lecz dynamiczne zwiększanie zakresu odpowiedzialności. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z portfolio na adres [email protected] W miarę możliwości odpiszemy na wszystkie zgłoszenia. Do przesłanej oferty prosimy o dodanie następującej informacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)
  5. Thing Trunk jest nowo powstałą, niezależną firmą pracującą nad stworzeniem nowatorskiej serii wieloplatformowych gier komputerowych z gatunku crossover (pogranicze gier hardcore i casual). Zespół tworzy mała grupa profesjonalistów związanych z firmami takimi jak Codeminion i TwinBottles (twórcy między innymi gier takich jak Saqqarah, Phantasmat czy Brunhilda). Szukamy osoby na stanowisko 2D/3D Generalist. Obowiązki: Tworzenie szeroko pojętej grafiki do gier (głównie sprajty w technologii prerenderowanego 3d) Przygotowywanie GUI Obróbka grafiki na potrzeby silnika 2d/2.5d Koordynowanie procesu oursourcing’u–w szczególności dbanie o spójność i jakość tworzonych zasobów Wymagania: Kreatywność techniczna, nie tylko artystyczna Dobra znajomość 3Ds Max 3D (lub alternatywnego oprogramowania) Znajomość Photoshop (lub alternatywnego oprogramowania) Dobre wyczucie efektów wizualnych w grach Dobra znajomość języka angielskiego (najważniejszy pisany) Mile widziane: Doświadczenie techniczne w przygotowywaniu zasobów do gier Doświadczenie w pracy z podwykonawcami z zagranicy Znajomość mechanizmów działania efektów specjalnych w grach Oferujemy: Pracęnad ciekawymi, ambitnymi (i oczywiście rewolucyjnymi)projektami Możliwość wpływania na kształt i charakter wytwarzanych przez firmęgier Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności Przyjaznąatmosferępracy we względnie młodym, utalentowanym zespole Elastyczne godziny pracy (wymagana obecność w biurze w Warszawie minimum 16 godzin w tygodniu) Stabilne zatrudnienie w długiej perspektywie czasowej (w razie pozytywnego przejścia okresu próbnego) Informacje dodatkowe: Przewidujemy czas na wdrożenie w technologię i stopniowe, lecz dynamiczne zwiększanie zakresu odpowiedzialności. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z portfolio na adres [email protected] W miarę możliwości odpiszemy na wszystkie zgłoszenia. Do przesłanej oferty prosimy o dodanie następującej informacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności