Czesc!
Postanowilem podzielic sie ostatnia praca. Model kupiony, backplate i HDR ze strony http://hdrmaps.com/.
Uzyty soft to Maya(Arnold+alShaders) i Photoshop CC2017(path i spin blur sie bardzo przydaly).
Mam nadzieje, ze sie wam spodoba :)
Nieoficjalny oznacza tyle, ze nie spodobalo mi sie co do tej pory producenci presentowali na facebookowym profilu filmu, wiec postanowilem przedstawic swoj pomysl. Spodobal sie, ale nie wyniklo z tego w sumie nic konkretnego. Nie doszlo do spotkania i na razie dupa. Pomyslalem jednak, ze moge pokazac prace i oczywiscie jestem ciekawy co o tym myslicie...
Witam! CHcialbym wam przedstawic nieoficajlny koncept glownego bohatera ekranizacji Inwazji Jaszczurow (The Salamander War) od Karla Capka. Autorem modelu i podstawowych textur jest Pavel Kondratenko. Z mojej strony byla modyfikacja textur plus stworzenie dodatkowych map, shader i oswietlenie.
model: maya, zbrush
render:arnold
Dziekuje za wszystkie komentarze. Cieszy mnie tak pozytywny odbior! Jesli chodzi o animacje, to juz nad tym myslalem. Chcialbym sprobowac, ale jest jedno ale. Do fotorealistycznej animacji potrzebowalbym spora ilosc naprawde dobrych blendshape'ow, wiec bylby to glownie chalange w modelowaniu, a chcialbym sie w najblizszym czasie skupic na shaderach i renderowaniu. Takze na razie animacja musi poczekac...i kdyz byloby super malpke ozywic :D
Moj pierwszy post tutaj, mam nadzieje, ze sie wam spodoba :) Piszcie, komentujcie, krytykujcie.
model : maya, zbrush
fur : shave&haircut
render : vray, 3delight