Skocz do zawartości

macgar

Members
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

macgar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Reputacja

  1. Dzięki za Wasze sugestie, ale nigdy nie poprawiam skończonych prac, ponieważ musiałbym to robić w nieskończoność. Nie starałem się robić realistycznie wyglądającej scenki, chciałem zrobić ją w takim mrocznym i ciemnym klimacie.
  2. Witam. Przez Święta znalazłem troszkę czasu na zabawę w 3D. O to moja mała pracka mocno inspirowana filmem Sin City. Scenę wykonałem w 3D Max 9 i Mental Ray-u oraz w Photoshopie. Czas pracy nad całością to około 5h.
  3. Nie chcę się spierać z nikim na temat tego DOF-a, Ja zawsze podchodzę do tematu w sposób artystyczny i mnie się on podoba. Lubię dużą głębie ostrości, nie wszystko zawsze musi być ostre i widoczne, nie miałem zamiaru pokazać dwóch łyżeczek i tyle, zawsze jest w tym jakiś sens, że np. jedna jest w miarę ładna zadbana a druga powyginana i zardzewiała. Ale chyba mało kto tak na to patrzy, oczywiście wiadomo, że sposób wykonania mówi wiele, ale to nie zawsze jest najważniejsze.
  4. Ciekawe..., przydało by się abyście umotywowali dlaczego ten DOF jest zły, Starałem się ustawić ostrość na tych wzorkach na łyżce, więc nie wiem co zrobiłem źle. Ale popracuje nad tym DOF-em. Dzięki
  5. Przedstawiam moją kolejną kompozycję. Czas pracy nad projektem (modelowanie, textury) włącznie z renderem około 10 godzin Użyte programy: 3D Max 8 SP3 Brazil r/s 1.2.58 Photoshop CS2 DOF Pro generator 1.2 Sprzęt: Sempron 2800+ 1GB Kingston Ramu 80GB WD 7200 Modele wykonane techniką poly modeling. Liczę na ciekawe opinie ;) Pozdrawiam.
  6. he he, ciekawe macie spostrzeżenia, wezme to pod uwagę przy następnej scence ;)
  7. Mnie się podoba :) fajny klimacik.
  8. Nie wiem czemu ale kocham te auta, chciałbym takie w przyszłości mieć. A co do Twojego renderka to faktycznie DOF troche przesadzony co powoduje, że auto wydaje się malutkie (zabawkowe) robione w trybie macro. Lakier ładny fajnie, że przechodzi w inne odcienie. Felgi myśle, że odpowiednie do tego wozu :) Jedynie troszkę w przednim zderzaku coś mi nie gra, być może troszkę za chudy na bokach, Ogólnie cała scenka mi się podoba może troche ma za dużo szumu tak na mój gust, ale jest ok. Jaką techniką modelowałeś?
  9. Ok, proszę bardzo :) http://www.gary.webd.pl/zapalki.jpg
  10. Bardzo ładnie, aż mi się ciepło robi patrząc na te rendery, mimo że za oknem 0 stopni
  11. Dziękuje :) miło mi. Pokazałem ten render kumplowi zawodowemu fotografowi. Stwierdził fajna fotka ;) Wiadomo że gdyby się dobrze przyjrzał to pewnie by coś znalazł (jak jeden tu z kolegów na forum), no ale pierwsze spojrzenie jest ważne :)
  12. No to prawda wywala błąd przy większym fillecie, ale już teraz wiem, że korpus będe robił jeszcze raz :)
  13. Kuciel ma racje :) do podkładki bambusowej się nie przyłożyłem. Bamp Map jest widoczny dość dobrze blisko pudełka (w cieniu) a później to już się spłaszcza. Trzeba to dopracować ;)
  14. co do dechy... no fakt będe musiał ją jeszcze trochę obrobić ;) Tak na marginesie to ona ma lekki profil, ale widocznie troche za mały ;)
  15. Miło mi że Wam się podoba. No tak około 12 godzin, wieczorkiem jak mam czas to sobie modeluje :) być może dla jednych to dużo a dla innych mało :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności