-
Scena 3D: Dark World
Dzięki za Wasze sugestie, ale nigdy nie poprawiam skończonych prac, ponieważ musiałbym to robić w nieskończoność. Nie starałem się robić realistycznie wyglądającej scenki, chciałem zrobić ją w takim mrocznym i ciemnym klimacie.
-
Scena 3D: Dark World
Witam. Przez Święta znalazłem troszkę czasu na zabawę w 3D. O to moja mała pracka mocno inspirowana filmem Sin City. Scenę wykonałem w 3D Max 9 i Mental Ray-u oraz w Photoshopie. Czas pracy nad całością to około 5h.
-
Obiekt 3D: Łyżeczki
Nie chcę się spierać z nikim na temat tego DOF-a, Ja zawsze podchodzę do tematu w sposób artystyczny i mnie się on podoba. Lubię dużą głębie ostrości, nie wszystko zawsze musi być ostre i widoczne, nie miałem zamiaru pokazać dwóch łyżeczek i tyle, zawsze jest w tym jakiś sens, że np. jedna jest w miarę ładna zadbana a druga powyginana i zardzewiała. Ale chyba mało kto tak na to patrzy, oczywiście wiadomo, że sposób wykonania mówi wiele, ale to nie zawsze jest najważniejsze.
-
Obiekt 3D: Łyżeczki
Ciekawe..., przydało by się abyście umotywowali dlaczego ten DOF jest zły, Starałem się ustawić ostrość na tych wzorkach na łyżce, więc nie wiem co zrobiłem źle. Ale popracuje nad tym DOF-em. Dzięki
-
Obiekt 3D: Łyżeczki
Przedstawiam moją kolejną kompozycję. Czas pracy nad projektem (modelowanie, textury) włącznie z renderem około 10 godzin Użyte programy: 3D Max 8 SP3 Brazil r/s 1.2.58 Photoshop CS2 DOF Pro generator 1.2 Sprzęt: Sempron 2800+ 1GB Kingston Ramu 80GB WD 7200 Modele wykonane techniką poly modeling. Liczę na ciekawe opinie ;) Pozdrawiam.
-
Obiekt 3D: Pudełko zapałek
he he, ciekawe macie spostrzeżenia, wezme to pod uwagę przy następnej scence ;)
-
Pojazd 3D: Chevrolet Impala 1972
Mnie się podoba :) fajny klimacik.
-
Scena 3D: Challenger
Nie wiem czemu ale kocham te auta, chciałbym takie w przyszłości mieć. A co do Twojego renderka to faktycznie DOF troche przesadzony co powoduje, że auto wydaje się malutkie (zabawkowe) robione w trybie macro. Lakier ładny fajnie, że przechodzi w inne odcienie. Felgi myśle, że odpowiednie do tego wozu :) Jedynie troszkę w przednim zderzaku coś mi nie gra, być może troszkę za chudy na bokach, Ogólnie cała scenka mi się podoba może troche ma za dużo szumu tak na mój gust, ale jest ok. Jaką techniką modelowałeś?
-
Obiekt 3D: Pudełko zapałek
Ok, proszę bardzo :) http://www.gary.webd.pl/zapalki.jpg
-
Scena 3D: Interior
Bardzo ładnie, aż mi się ciepło robi patrząc na te rendery, mimo że za oknem 0 stopni
-
Obiekt 3D: Pudełko zapałek
Dziękuje :) miło mi. Pokazałem ten render kumplowi zawodowemu fotografowi. Stwierdził fajna fotka ;) Wiadomo że gdyby się dobrze przyjrzał to pewnie by coś znalazł (jak jeden tu z kolegów na forum), no ale pierwsze spojrzenie jest ważne :)
-
Obiekt 3D: Gitara elektryczna JOLANA
No to prawda wywala błąd przy większym fillecie, ale już teraz wiem, że korpus będe robił jeszcze raz :)
-
Obiekt 3D: Pudełko zapałek
Kuciel ma racje :) do podkładki bambusowej się nie przyłożyłem. Bamp Map jest widoczny dość dobrze blisko pudełka (w cieniu) a później to już się spłaszcza. Trzeba to dopracować ;)
-
Obiekt 3D: Gitara elektryczna JOLANA
co do dechy... no fakt będe musiał ją jeszcze trochę obrobić ;) Tak na marginesie to ona ma lekki profil, ale widocznie troche za mały ;)
-
Obiekt 3D: Pudełko zapałek
Miło mi że Wam się podoba. No tak około 12 godzin, wieczorkiem jak mam czas to sobie modeluje :) być może dla jednych to dużo a dla innych mało :)
macgar
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta