ItsAgainMe
Members-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Lublin
ItsAgainMe's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Czas renderingu WAZNE Help!
ItsAgainMe odpowiedział ItsAgainMe → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Udalo się, renderowanie skończyło się dziś w nocy ;) bardzo dziękuję za pomoc, zmiana ustawień pomogła. Mam jeszcze jedno pytanie, jak będę robić inne rendery tej sceny, które będą już dużo mniejsze, to mam po prostu zmniejszyć rozmiar w px, czy dodatkowo coś kombinować w ustawieniach? -
Czas renderingu WAZNE Help!
ItsAgainMe odpowiedział ItsAgainMe → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Szczerze mówiąc, nie wygląda jakby miało zamiar się zrobić szybciej... 1 prepass ma na razie pozostały czas 9h i rośnie. No ale zobaczymy. Zaraz sobie ogarnę renderfarme -
Czas renderingu WAZNE Help!
ItsAgainMe odpowiedział ItsAgainMe → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Damn ._. Polecisz jakis hosting? -
Czas renderingu WAZNE Help!
ItsAgainMe odpowiedział ItsAgainMe → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Ok, wrzuciłem na sendspace. Jestem pewny że narobiłem sporo głupot, ale teraz już nie mam czasu na zmienianie, muszę zrobić rendery do końca tygodnia. Znalezione w necie drzewa są takie ciężkie że zupełnie zmuliły mi plik, musiałem wszystko robić z ukrytymi koronami bo było bardzo duże opóźnienie reakcji. Do archiwum spakowałem kilka więcej materiałów niż jest użytych, dlatego że w chwili pakowania jeszcze nie anulowałem i nie mogłem sprawdzić które są, a których nie ma -
Czas renderingu WAZNE Help!
ItsAgainMe odpowiedział ItsAgainMe → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Ok, tak myślałem... Jak mówiłem, to jest pierwszy projekt który robię w 3ds maxie (rzuciłem się na głęboką wodę, ale zrobiłem to żeby się trochę zapoznać z grafiką 3d). Jak mam ustawić? Memory limit mam na 6200, tak wyliczyłem jakiś internetowym kalkulatorem. Jak ustawię medium, to ile może trwać? -
Czas renderingu WAZNE Help!
ItsAgainMe odpowiedział ItsAgainMe → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Szczerze mówiąc, nie orientuję się, jak mam to zrobić? Widzę tylko opcje dodawania załączników zdjęciowych... Mam wrzucić na jakiś zewnętrzny hosting? -
Czas renderingu WAZNE Help!
ItsAgainMe odpowiedział ItsAgainMe → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Ale ze tutaj wrzucić? Czyli anulowac? Testowe robiłem na jakichs innych ustawieniach, też z neta... -
Zacznę od tego, że robię prace dyplomowa w 3ds maxie. Nie znam tego programu, używałem go pierwszy raz, ale dzięki wielu poradnikom udało mi się wymodelowac coś konkretnego. Został mi tydzień do oddania dyplomu, i przedwczoraj zacząłem renderowanie, ale coś na pewno źle zrobiłem bo 3ds max straszy niemożliwym czasem do końca. Pierwsze dwie fazy prepass, zrobiły się w ok 4 godziny. Później było napisane ze do końca trzeciej pozostało 40h, ale okazało skończyła się ona gdy wrocilem tego samego dnia do domu. Teraz czwarta faza robi się już 18 godzin i jest napisane że zostało 200h! Co mam robić? :( render jest bardzo duży, ma wymiary ok 5000x 10500 px, rozdzielczość 150 dpi, renderuje vrayem z vraysun i mapa nieba w hdri. Użyłem ustawień znalezionych w necie, stad ale zmieniłem very low na very high... Mam Windowsa 7 64bit, 8gb ramu, Intel core i7, nvidie geforce 660m 2gb. Mam anulowac renderowanie I zmienić jakieś ustawienia, czy łudzić się ze proces skonczy sie szybciej niż pokazuje? POMOCY, TO NAPRAWDE WAZNE
-
Zacznę od tego, że robię prace dyplomowa w 3ds maxie. Nie znam tego programu, używałem go pierwszy raz, ale dzięki wielu poradnikom udało mi się wymodelowac coś konkretnego. Został mi tydzień do oddania dyplomu, i przedwczoraj zacząłem renderowanie, ale coś na pewno źle zrobiłem bo 3ds max straszy niemożliwym czasem do końca. Pierwsze dwie fazy prepass, zrobiły się w ok 4 godziny. Później było napisane ze do końca trzeciej pozostało 40h, ale okazało skończyła się ona gdy wrocilem tego samego dnia do domu. Teraz czwarta faza robi się już 18 godzin i jest napisane że zostało 200h! Co mam robić? :( render jest bardzo duży, ma wymiary ok 5000x 10500 px, rozdzielczość 150dpi. renderuje vrayem z vraysun i mapa nieba w hdri. Użyłem ustawień znalezionych w necie, stad ale zmieniłem very low na very high... Mam Windowsa 7 64bit, 8gb ramu, Intel core i7, nvidie geforce 660m 2gb. Mam anulowac renderowanie I zmienić jakieś ustawienia, czy łudzić się ze proces skonczy sie szybciej niż pokazuje? POMOCY, TO NAPRAWDE WAZNE
-
Ściągnąłem z tej strony materiał stali kortenowskiej, i nie wiem co robię źle, ale po dodaniu tych załączonych map, odbija światło na szaro. Może ktoś sprawdzić, jak wygląda ten materiał i powiedzieć czy u niego jest to samo?
-
Chyba coś jest jednak nie tak z tym materiałem, bo ściągnąłem inne szkło z tej strony i wygląda normalnie, przy czym ma ładniejsze odbicia ;)
-
Zmieniałem grubość i taki efekt występuje zarówno przy cieniutkiej szybie, jak i grubej :/ teraz przy renderowaniu zaczęło wyskakiwać mi ostrzeżenie: M "C" (A) is not compatible with vray and may cause problems. Czego to dotyczy, czym jest M "C" (A)?
-
Co zrobić, żeby nie pojawiał się na szkle zielony kolor przy renderze? W scenie nie mam ani jednego zielonego obiektu, a szkła użyłem tego http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=1997
-
Obniżenie jednej krawędzi, bez zmieniania reszty obiektu
ItsAgainMe odpowiedział ItsAgainMe → na temat → Modeling
Cholera, nie da się jakoś automatyczniej? Gdy usunę poligony to robi się dziura. + mam do zrobienia cały dach budynku z takich krzyżyków... Idealnie by było jakby się dało po prostu zaznaczyć krawędzie wszystkich i użyć jakiejś magicznej opcji pozwalającej ja obniżyć -
Hej, chcę zrobić obniżenie części obiektu w kształcie krzyża i utknąłem, nie potrafię usunąć ani obniżyć dwóch krawędzi, które zostały po tym jak obniżałem dwa skrzyżowane paski używając extrude. Właśnie czegoś takiego mi brakuje, tylko do krawędzi... Mam nadzieję, że da się zrozumieć to co właśnie napisałem :> Trochę spieprzyłem, bo zamiast użyć extrude na całym zaznaczonym krzyżyku, zrobiłem oddzielnie dwa paski i teraz nie bardzo mogę to cofnąć