-
Archipelago House
Dzięki wielkie za miłe słowa. Hris, wszystko jest w 3D nawet ostatni plan. Co do drzew to troche mi zeszło zanim uzyskałem akceptowalny przeze mnie efekt (poprzednie wersje trafiły do kosza ). Cały projekt zajął mi trochę czasu, jakiś 1-2 miesiące dłubania w domu po godzinach. Trudno teraz powiedzieć ile z tym zeszło. Sporo czasu poświęciłem robieniu textur i modeli. Musiałem kilka razy prześć się do lasu ;) by zrobić fotki, referencje itp. Pozdrawiam! Załączam wireframe'a:
-
Archipelago House
Cześć wszystkim, Ostatnio w wolnym czasie zrobiłem set wizualizacji domu, znajdującego się w okolicach Sztokholmskiego Archipelagu, zaprojektowanego przez Tham & Videgård Hansson. W tym projekcie użyłem zrobionych przeze mnie textur ziemi, pni drzew, kamieni, liści, igieł itp. Cała scena jest zrobiona w 3D. Wszystkie drzewa modelowałem w growfx. Całość renderowana w vrayu pod 3ds maxa. https://www.behance.net/gallery/32537929/Archipelago-House
-
Obiekt 3D: Tree trunk
Cześć wszystkim, Chciałem podzielić się z Wami efektami mojej pracy z wykorzystaniem fotogrametrii. Pewnego dnia wziąłem aparat i zrobiłem kilkadziesiąt fotek pnia drzewa. Przerobiłem siatkę na "low poly" (chodź wyszło wcale nie tak mało poligonów). Siatka nie jest najlepsza ale myślę że jakoś nie rzuca się to w oczy na renderze. Roślinki na obrazku evermotionowe, kamyk skanowany ;) Pozdrawiam siatka:
- Modelowanie zakrzywionej drewnianej ściany
-
Modelowanie zakrzywionej drewnianej ściany
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedziałby mi w jaki sposób mogę wymodelować ścianę taką jak na zdjęciu? http://www.biawow.com/wp-content/uploads/2013/07/brown-wooden-table-chair-furniture-design.jpg Nie wiem jak do tego się zabrać, próbowałem modyfikatorów Patch Deform i efekty wychodziły nawet całkiem dobre, ale może ktoś ma pomysł jak takie coś zamodelować aby uzyskać efekt takich drewnianych profili?
Radson
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta