Jump to content

Radson

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Excellent

2 Followers

About Radson

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/01/1989

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Dzięki wielkie za miłe słowa. Hris, wszystko jest w 3D nawet ostatni plan. Co do drzew to troche mi zeszło zanim uzyskałem akceptowalny przeze mnie efekt (poprzednie wersje trafiły do kosza ). Cały projekt zajął mi trochę czasu, jakiś 1-2 miesiące dłubania w domu po godzinach. Trudno teraz powiedzieć ile z tym zeszło. Sporo czasu poświęciłem robieniu textur i modeli. Musiałem kilka razy prześć się do lasu ;) by zrobić fotki, referencje itp. Pozdrawiam! Załączam wireframe'a:
  2. Cześć wszystkim, Ostatnio w wolnym czasie zrobiłem set wizualizacji domu, znajdującego się w okolicach Sztokholmskiego Archipelagu, zaprojektowanego przez Tham & Videgård Hansson. W tym projekcie użyłem zrobionych przeze mnie textur ziemi, pni drzew, kamieni, liści, igieł itp. Cała scena jest zrobiona w 3D. Wszystkie drzewa modelowałem w growfx. Całość renderowana w vrayu pod 3ds maxa. https://www.behance.net/gallery/32537929/Archipelago-House
  3. Cześć wszystkim, Chciałem podzielić się z Wami efektami mojej pracy z wykorzystaniem fotogrametrii. Pewnego dnia wziąłem aparat i zrobiłem kilkadziesiąt fotek pnia drzewa. Przerobiłem siatkę na "low poly" (chodź wyszło wcale nie tak mało poligonów). Siatka nie jest najlepsza ale myślę że jakoś nie rzuca się to w oczy na renderze. Roślinki na obrazku evermotionowe, kamyk skanowany ;) Pozdrawiam siatka:
  4. Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedziałby mi w jaki sposób mogę wymodelować ścianę taką jak na zdjęciu? http://www.biawow.com/wp-content/uploads/2013/07/brown-wooden-table-chair-furniture-design.jpg Nie wiem jak do tego się zabrać, próbowałem modyfikatorów Patch Deform i efekty wychodziły nawet całkiem dobre, ale może ktoś ma pomysł jak takie coś zamodelować aby uzyskać efekt takich drewnianych profili?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy