Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

lratajczyk

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. lratajczyk odpowiedział Lukasz_D → na temat → V-Ray
    jest taki tutorial koleś tam robi rzeczy, które mogą ci się przydać. Używa do tego na planie cameramapperpixel (w standardowych mapach) i robi projekcje tła na plan dzięki czemu na kanale alfa zostaje mu sam cień. Nie wiem może się przyda.
  2. wszystko w swoim czasie :)
  3. Wyłączyłem gamma correction i zadziałało!!! Dziękuję naprawdę bardzo mocno. Już się chciałem na maye w związku z tym przerzucić. Dziękuję mafida :):) niewiarygodne że rozwiązanie było tak proste
  4. ten artykuł już dawno przerobiłem. rozumiem zasadę ich działania i wiem jak ich używać. Nawet jeżeli zrobię najpierw model high poly i potem zoptymalizuje go do lowpoly to koniec końców ląduje z modelem lowpoly i przypisaną do niego mapą uv na którą mapuję normal mapę, obojętnie jaką. nie chodzi o to że sama normal mapa nie działa tylko że części które są rozdzielone na uv mapie przyjmują światło tak jakby były skierowane w inną stronę. Te elementy się nie łączą. Jak pisałem sprawdzałem normalsy dla vertexów i wszystkie są skierowane w uporządkowany sposób. Jeżeli zmapuje na ten model normal mape z np. gwiazdeczkami na klatce piersiowej to one się tam pojawią i będą działały zupełnie poprawnie. Problem jest innego rodzaju
  5. Ktokolwiek ma jakieś pomysły?
  6. lratajczyk odpowiedział Anonymous → na temat → 3ds max
    Tu jest taka ładna ściąga z właściwości mgły polecam: http://www.vray.com/vray_for_3ds_max/manual/vrayenvironmentfog_examples.shtml
  7. Cześć, Jestem dosyć początkującym użytkownikiem 3ds maxa ale całkiej sporo już ogarniam. Naciąłem się na problem z używaniem normal map, i nie jestem w stanie samodzielnie go rozwiązać. Już piszę o co chodzi dokładnie. Po pierwsze: Używam 3ds maxa w wersji 2014 z Vrayem, Mudboxa 2014 a wszystko działa na windowsie 8.1 (nie wiem czy to ważne...) Próbowałem zrobić postać do gry, mój tryb myślenia był następujący: 1.Zrobić lowpoly model w 3ds maxie 2. zrobić dla niego UV mape 3. wyekstportować do mudboxa 4. zrobić detal 5. wygenerować normal mape 6. wrócić do 3ds maxa i nałożyć normal mape Problem pojawił się gdy nałożyłem w 3ds maxie normal mape na model. Okazało się, że miejsca w których jest podział na UVmapie są inaczej oświetlone. Wszystkie szwy są obrzydliwie widoczne. Zrobiłem próbę i ominąłem kompletnie Mudboxa i działałem tylko w 3ds maxie na modeliu low poly i problem nadal się pojawiał. Przeczytałem wszystkie możliwe fora i obejrzałem wszystkie tutoriale związane z mapowaniem UV, normal mapami, texturowaniem i innymi pierdołami i nic... oto co próbowałem: -sprawdziłem czy w miejscu szwów wszystkie vertexy są połączone -odwracałem kanały normal mapy zielony czerwony -próbowałem różnych metod mapowania (tangent, local xyz, world...) -cały model jest na jednej smoothing grupie -próbowałem robić hard egdes i soft edges -zmieniałem shadery -obracałem elementy uvmapy tak, żeby skierowane były w różne strony i trochę pomogło ale nie do końca i szwy nadal są widoczne. -nie wiem co jeszcze ale od tygodnia z tym się męczę Jeżeli ktokolwiek ma jakiekolowiek pomysły proszę o pomoc... wygląda to tak tak wygląda ten model low poly: http://imgur.com/Ic1oYtj jego mapa uv: http://imgur.com/IQC9KVy potem poobracałem elementy uv mapy i wygląda tak: http://imgur.com/a0BBgD7,Ic1oYtj,LLlwxH8,IQC9KVy,coekIZq,HsAIsTF#2 http://i.imgur.com/coekIZq.jpg

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.