Skocz do zawartości

wpsakerman

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

wpsakerman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam to znowu ja. Drodzy graficy doszedłem do końca Tworzenia gitary co więcej zrobiłem również animacje polegającą na składaniu się gitary z widokiem z różnych nalotów kamery. Przy randerowaniu Animacji gryf w połowie jest przezroczysty link pierwszej sceny: https://www.dropbox.com/s/qvl7jangt9ubw20/asds__A.avi (moment łączenia się gryfu i korpusu) panowie nie wiem w czym tkwi problem wszystko inne jest w porządku. na dropboxa wrzucam projekt do wglądu: https://www.dropbox.com/s/btzhn2k9yun0sx4/prawie%20koniec.max prosze o pomoc :( sesja już za tydzień ;/
  2. Problem rozwiązany. Mankamentem który wychodził podczas randerowania był przezroczysty korpus nie wiem czy to była kopia korpusu ale był to taki sam obiekt jak korpus tylko przezroczysty w obszarze roboczym a widoczny dopiero podczas randerowania i w tym samym miejscu co prawidłowy korpus dlatego ten przezroczysty obiekt nakładał się na niego i wychodziły kwiatki. Na liście warstw odnalazłem ten obiekt i usunąłem. teraz wszystko jest okej. Pomocny okazał się profesor. Dzięki wszystkim za podjęcie tematu. pozdrawiam
  3. Zarówno sam kolor jak i drewno które nałożyłeś na korpus jest w porządku. Właśnie taki efekt chciałem uzyskać. Tylko czemu tak dziwnie mi się randeruje??? może mam jakieś złe opcje tego randerowania ustawione?
  4. podrzucam projekt w starszej wersji 2010 https://www.dropbox.com/s/xkvgzjjs464tawo/guitar_ver_2010.rar
  5. Doskonale rozumiem że w przypadku nakładania materiału typu drewno należało by prawidłowo użyć UnwrapUVW. Ale ze względu na brak swojej wiedzy z zakresu tego programu postanowiłem nałożyć na korpus tylko kolor z ewentualnym efektem plastiku. Przy randerowaniu na swoim komputerze wygląda to lepiej niż w JPG który wrzuciłem wyżej ale i tekstura nie nakłada się na całą powierzchnię korpusu
  6. Niby tak ale UnwrapUVW jest Stosowany na tym tourialu tylko do zmapowania gryfu i główki gryfu. Korpus jest teksturowany "normalnie". Czy mógł by ktoś zerknąć swoim fachowym i bardziej doświadczonym okiem na ten projekt? Wrzucam go na dropboxa i podaje link: https://www.dropbox.com/s/11wy5e8e6grt7gw/guitar.rar - - - Połączono posty - - - Nie wiem gdzie mogę znaleść te modyfikatory obiektu dlatego wrzucam projekt tej gitary i link podaje niżej. Jeśli miałbyś chwile wolnego czasu to byś zerknął. Pozdrawiam
  7. Witam Jestem Studentem Grafiki. Trochę wyprzedziłem program nauczania na swojej uczelni i na zaliczenie multimediów zacząłem robić projekt w 3ds max. Kompletnie nie znając programu zacząłem go robić z Tutoriala z Youtube link podrzucam: http://www.youtube.com/watch?v=panoOD7As2g otóż przebrnąłem wszystkie 7 części tego touriala zrobiłem całą gitarę tak jak powinienem zrobić. Ale problem pojawił się przy nakładaniu tekstur gdyż wszystkie tekstury robiłem w ten sposób że brałem z gotowych które sobie Tworzyłem w panelu 3dsmax i tylko przeciągałem na materiał. I na wszystkich elementach czy to metalowych czy to drewnianych efekt jest satysfakconujący tak na korpusie gitary nie nakłada do końca tekstury oraz nie wygładza korpusu. Poniżej zamieszczam link do wyglądu gitary w przestrzeni roboczej programu https://www.dropbox.com/s/nhxayahzr09p565/w%20przestrzeni%20roboczej.jpg a To zapisany obraz po randeringu: https://www.dropbox.com/s/gxc1oxjfmve532n/po%20randerowaniu.jpg Kompletnie nie wiem co zrobić, gdzie popełniłem błąd lub w czym tkwi problem w razie potrzeby mogę udostępnić projekt gitary. Koledzy graficy proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności