-
Żuczy Detektyw
Witam oto mój pomysł: Jest rok 2050 , światem ogarnęły serie niewyjaśnionych wybuchów, głównie wymierzone w ośrodki władzy na całym świecie. Nikt nie zdołał określić źródła wybuchów. Mój bohater wysnuł hipotezę i próbuje ją udowodnić, niby małe roboty przypominające robaki z niewielkimi ładunkami, zbierając się w jednym miejscu, potrafią wysadzić cały budynek. Nikt mu nie uwierzył, więc zbudował specjalną aparaturę zdolną wykryć źródło energii robota i wyruszył na poszukiwania.
-
TABLETY
Witam, jestem od miesiąca posiadaczem tabletu Wacom Bamboo Pen. Mam z nim mały problem, mianowicie próbowałem rysować proste linie i ponieważ nie wychodziło więc narysowałem linie przy pomocy zwykłej linijki i wyszło mi coś takiego: http://lew.wsinf.edu.pl/~krencony/ftp/Bamboo.jpg Jak widać linie rysowane pionowo i poziomo wychodzą prosto, jednak gdy rysuje pod kątem dzieją się takie kwiatki. Rysowałem zarówno w photoshopie jak i w paincie z tym samym skutkiem. Mój system operacyjny to Win7. Chciałbym się zapytać czy ktoś miał podobny problem i jak z nim sobie poradził? Czy może to wadliwy egzemplarz?
-
Discoball . . kula dyskotekowa animacja
Witam, mam problem z animacja którą muszę wykonać i chciałbym prosić o pomoc. Ma to być kula dyskotekowa, której lusterka mają podczas animacji odpadać, każde lusterko w swoją stronę (pod kątem 90 stopni). [max 2009] Próbowałem najpierw zbudować ją za pomocą scatter-a , niestety lusterka, które chce wykonać z boxów ponieważ kula musi wyglądać realistycznie, nie układają tak jak powinny, więc chyba będę musiał je jakoś ręcznie poukładać. Większy problem mam natomiast z animacją tych lusterek, ponieważ Parray, owszem działa gdy w zakładce Particle Type ustawie Object Fragments następnie aby boxy się nie rozpadały ustawiam w Object Fragment Control opcje Smoothing Angle na 180 stopni. Niestety wtedy w boxie dzieją się dziwne rzeczy, niby się nie rozpada ale w środku tworzy się coś, co po nałożeniu materiału szkła bardzo widać na renderze. Proszę o pomoc...
-
Problem z Hair And Fur...
no rzeczywiście światło było w moim wypadku za mocne, zmniejszyłem multiplier, trawa jest ustawiona na mr prim, mam ogólnie 3ds max- 9 i logarithmic exposure control. Ale mimo to niezbyt to się prezentuje, nie wiem tylko cruzh3r jak dodać do modyfikatora wszystkie światła??
-
Problem z Hair And Fur...
ehh mam podobny problem, ale objawia się tylko wówczas gdy jako oświetlenie daję mr sun, przy np omni nie ma już tego
- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
-
stacjonarny komp - 3d max
Także zastanawiam się nad wyborem tej płyty głównej i q6600, może ktoś ma tą płytę główną i może się wypowiedzieć na ten temat, również bym był wdzięczny za info.
- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.
-
Rendering sieciowy nie działa. W czym problem ?
Witam mam ten sam problem, max się zawiesza proszę o pomoc...
-
Ram i Windows XP
Wiem że jest Google ale spytałem bo może już kiedyś znalazłeś jakiś konkretny artykuł, dla tego zaznaczyłem hehe że pod ręką. Dobra dzięki wielkie za info.
-
Ram i Windows XP
No okej, a czy jak zamontuje 4 GB w komputerze to powiedzmy będzie wykorzystywał 3 GB dla jednego procesu i te 1 GB na pozostałe procesy oraz czy będzie w ogóle widział w systemie 4 GB (pytanie czysto teoretyczne). Ogólnie dzięki za odpowiedź, a chciałbym zapytać jeszcze, czy może masz jakiś "pod ręką" artykuł o tym 3GB Switch-u??
Krencony
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta