Witam,
mam problem z animacja którą muszę wykonać i chciałbym prosić o pomoc. Ma to być kula dyskotekowa, której lusterka mają podczas animacji odpadać, każde lusterko w swoją stronę (pod kątem 90 stopni). [max 2009]
Próbowałem najpierw zbudować ją za pomocą scatter-a , niestety lusterka, które chce wykonać z boxów ponieważ kula musi wyglądać realistycznie, nie układają tak jak powinny, więc chyba będę musiał je jakoś ręcznie poukładać. Większy problem mam natomiast z animacją tych lusterek, ponieważ Parray, owszem działa gdy w zakładce Particle Type ustawie Object Fragments następnie aby boxy się nie rozpadały ustawiam w Object Fragment Control opcje Smoothing Angle na 180 stopni. Niestety wtedy w boxie dzieją się dziwne rzeczy, niby się nie rozpada ale w środku tworzy się coś, co po nałożeniu materiału szkła bardzo widać na renderze.
Proszę o pomoc...