Skocz do zawartości

banan_men

Members
  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

banan_men's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. jak narazie tylko razor przedstawil jakis sensowny plan. popieram w 100%
  2. banan_men

    vertex weld nie dziala

    piramidka to tylko taki przyklad :P
  3. banan_men

    vertex weld nie dziala

    to raczej nie jest problem matematyczny :P sprobuj zweldowac vertexy w editable meshu bez usuwania scian to zobaczysz ze mozna ;). vertex weld spaja vertexy tak zeby 2 scianki mialy jakis punkt wspolny :P
  4. banan_men

    vertex weld nie dziala

    rzeczywiscie sposob hindusa dziala, ale co zrobic ze splinami?? w splinach taki trik nie zadziala
  5. banan_men

    vertex weld nie dziala

    hmm... zauwazylem to pierwszy raz jak chcialem zweldowac kilka splinow, wydawalo mi sie ze cos robie zle, potem postawilem obok siebie dwa boxy dalem attach, vertex weld i nic, probowalem jeszcze z innymi obiektami ale tez sie nie dalo, moge jedynie zrobic weld jak nie mam polaczonego obiektu i jak jest w editable mesh. szukalem w opcjach, bo myslalem ze cos przestawilem. wczesniej dzialalo wszystko jak nalezy :(
  6. banan_men

    vertex weld nie dziala

    tak, nawet target weld nie dziala
  7. hehe, jak nawet lidera nie idzie wybrac to watpie ze cos wyjdzie z tego projektu
  8. jak lacze dwa obiekty attachem, to nie da sie zweldowac ich wierzcholkow, wczesniej bylo wszystko OK, teraz nawet reinstall nie pomaga :(
  9. :P no, ale w koncu nie potrzeba do tego jakiegos superkomputera
  10. a nie lepiej by bylo zrobic zwykla animke? a jak sie uparliscie juz na stilla to proponuje zrobic jakies zniszczone miasto a gdzies daleko w tle grzyb atomowy
  11. Adobe audition
  12. na poczatek dobre bedzie fruity loops albo darmowy buzz http://www.buzzmachines.com/
  13. Fajnych lasek i szybkich renderow :)
  14. banan_men

    Pluginy do maxa 6 i 7

    chodza dobrze
  15. banan_men

    Rendering

    a moze to: http://67.15.36.49/ffa/tutorials/max/Making_of_a_missile/making_of_a_missile1.asp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności