Skocz do zawartości

kraas

Members
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kraas w dniu 25 Marzec 2014

Użytkownicy przyznają kraas punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Białystok

kraas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

23

Reputacja

  1. Hej ludzie - pomoże ktoś? plizzzz jak zrobić materiał w cyclesie, gdzie na jednym obiekcie mam jednocześnie: tło (mix shader: diffuse kolorek+ glossy) i "nad tym" wzorek (mix shader: diffuse png z alfą +glossy) Jakby ktoś zechciał tak łopatologicznie ...
  2. Cześć, jak zrobić materiał w cyclesie, gdzie na jednym obiekcie mam jednocześnie: tło (mix shader: diffuse kolorek+ glossy) i "nad tym" wzorek (mix shader: diffuse png z alfą +glossy) Jakby ktoś zechciał tak łopatologicznie ... ;)
  3. Szkoda. No tak, pełna kopia sceny i wtedy inna rozdziałka kamery.
  4. Jak ustawić różne rozdzielczości kilku kamer w jednej scenie ?
  5. Da się w cyclesie wyrenderować cień w oddzielnym passie ?
  6. Prośba o pomoc. Potrzebuję wyrenderować w oddzielnych warstwach cień obiektu, cień rzucony przez obiekt i odbicie obiektu w podłożu. Potrzebuję warstw z kanałem alfa i np samym wyizolowanym cieniem lub odbiciem.
  7. Czy jest możliwe ustawienie blendera, żeby usuwał element bez zapytania czy na pewno. I analogicznie przy zapisie ?
  8. Jacy my? - mów za siebie. Poza tym nie rozumiem takiej złośliwości - lepiej jest się chyba w ogóle nie odzywać ... Widok 2 fajny. Projekt niezły - zajebiście zaprojektowana elewacja frontowa.
  9. Tu jest to jasno i krótko napisane http://www.getresponse.pl/archive/cortland/CortlandNews-Adobe-CS6-tylko-do-30-maja-33550903.html
  10. Spróbuj zrobić szkło z Mix Shader: Transparent BSDF + odrobinę (Fac ok 0.100) Glossy (Roughness 0.00, kolor max biały)
  11. Nieźle - popracowałem chwilę a włączonym Look to cursor teraz to wyłączyłem i śmiga jak trzeba. Jest to dla mnie info że Blender pomimo swojej dojrzałości posiada jeszcze pewne niedoróbki w viewporcie.
  12. Pomogło jak włączyłem Look to cursor - tylko trzeba teraz pilnować położenia kursora ... Pytanie jest jednak aktualne bo bez tej opcji też powinno być ok a nie jest ...
  13. No nieźle - może dla nie których to jakiś banalny problem, ale obecnie pracuję nad sceną i nadal mam problemy z zumowaniem. Jest coraz gorzej - im więcej elementów tym większa odległość od sceny na którą mogę się zbliżyć. Czy możne ktoś miał podobną "zumozmułę" i jakoś z tego wybrną ?
  14. No niestety bez zmian. A możliwe jest że to kwestia niedoróbek viewportu ? Zauważyłem że jeśli scena jest prosta wszystko śmiga jak należy, a teraz kiedy mam przeładowaną scenę to ma problemy z zumowaniem i wyświetlanie open GL - jest trochę "niepełne" ... Na co należny zwracać uwagę aby wyświetlanie open GL było poprawne ? - jakaś optymalizacja /ustawienia ... ? O czym warto pamiętać pracując w Blenderze na dużych scenach ?
  15. Niestety nic z tego nie pomogło. W załączeniu moje ustawienia, a clipping w panelu "n" mam na 1 mm (układ metryczny) - to też zmieniałem i nic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności