Skocz do zawartości

tmcIDM

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gliwice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

tmcIDM's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

12

Reputacja

  1. Uhhhh oczywiście 50mm! Dokładnie ten model. Nie wiem skąd mi się te 55mm ubzdurało... Ząbki są wygładzone, ale może faktycznie za słabo. Dziękuję. :)
  2. Witajcie! Chciałbym zaprezentować mój ostatni projekt i przy okazji prosić o konstruktywną krytykę. Przedmiotem sceny jest obiektyw Canon 50mm z adapterem do aparatu Sony Nex i filtrem UV. Render stylizowany na dawne katalogi Canona. Zarazem jest to wstęp do całej serii renderingu obiektywów, nad którą mam zamiar pracować w najbliższym, wolnym czasie. Troszkę technikaliów: Modelowanie: Blender Rendering: Cycles Polycount: 353,760 Faces dla Subsurf lvl-1 Rendertime: Ciężko jednoznacznie określić. Ogólnie dość długo z powodu fizycznego shadera soczewek - 3-4 godzinki łącznie, jednak sampling jest różny, dla różnych elementów: Podłoże: 250spp Obudowy obiektywów: 850spp Soczewki: 3500spp Filtry UV: 4000spp Renderowane na mobilnym i7-3610QM (tak wiem...) Postprodukcja: Photoshop Pozdrawiam wszystkich i z niecierpliwością czekam na opinie i rady! :)
  3. @Azbesty Co dokładnie masz na myśli?
  4. Jest to mój pierwszy post na forum, więc na samym początku, chyba wypadałoby się przywitać, tak więc: Cześć wszystkim! :) Jako, że kwestie grzecznościowe mamy już za sobą i możemy przejść do sedna, chciałbym zaprezentować swój aktualny projekt. Jest to zegarek, Rolex Daytona Platinum. Jest to wciąż WiP (co jest logiczne, skoro znajduje się w tym dziale), więc wszelkie sugestie są mile widziane. Zacznijmy od samego renderu: Teraz kilka siateczek: Tu chciałbym nadmienić, że wszystkie siatki są uchwycone z użyciem SubSurfa x1, na życzenie dorzucę surowe siatki. Możnaby chyba przejść teraz do technikaliów: Soft: Blender 2.69 Renderer: Cycles/500spp@1750x2275px Siatka: 1613188 Tris przy Subdivision Surface x3 Czas: około 73minuty Hardware: i7-3610QM@3,08GHz/16GB RAM@1600MHz/GT630M 1GB Na koniec chciałbym nakreślić jeszcze najbliższe plany na przyszłość: Z rzeczy palących: - naprawa bump mapki w wewnętrznej obręczy zegarka. Nie wiem jak ten element sie nazywa, ale to tam, gdzie jest dookoła zapętlony logotyp producenta. (pomoc mile widziana, bo już mnie to drażni!) Z mniej palących: -Poprawa tekstury obręczy. -Dostruganie klamry do paska. -Namodelowanie pokrywki ze spodu zegarka. Potem już tylko walka ze studio i można renderować finalki. :) I to byłoby chyba na tyle. Z góry dzięki za konstruktywne opinie. :) PS: Projekst stworzony wyłącznie w celach edukacyjnych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności