Jest to mój pierwszy post na forum, więc na samym początku, chyba wypadałoby się przywitać, tak więc: Cześć wszystkim! :)
Jako, że kwestie grzecznościowe mamy już za sobą i możemy przejść do sedna, chciałbym zaprezentować swój aktualny projekt. Jest to zegarek, Rolex Daytona Platinum. Jest to wciąż WiP (co jest logiczne, skoro znajduje się w tym dziale), więc wszelkie sugestie są mile widziane.
Zacznijmy od samego renderu:
Teraz kilka siateczek:
Tu chciałbym nadmienić, że wszystkie siatki są uchwycone z użyciem SubSurfa x1, na życzenie dorzucę surowe siatki.
Możnaby chyba przejść teraz do technikaliów:
Soft: Blender 2.69
Renderer: Cycles/500spp@1750x2275px
Siatka: 1613188 Tris przy Subdivision Surface x3
Czas: około 73minuty
Hardware: i7-3610QM@3,08GHz/16GB RAM@1600MHz/GT630M 1GB
Na koniec chciałbym nakreślić jeszcze najbliższe plany na przyszłość:
Z rzeczy palących:
- naprawa bump mapki w wewnętrznej obręczy zegarka. Nie wiem jak ten element sie nazywa, ale to tam, gdzie jest dookoła zapętlony logotyp producenta. (pomoc mile widziana, bo już mnie to drażni!)
Z mniej palących:
-Poprawa tekstury obręczy.
-Dostruganie klamry do paska.
-Namodelowanie pokrywki ze spodu zegarka.
Potem już tylko walka ze studio i można renderować finalki. :)
I to byłoby chyba na tyle. Z góry dzięki za konstruktywne opinie. :)
PS: Projekst stworzony wyłącznie w celach edukacyjnych.