Jump to content

9lab

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Excellent

About 9lab

  • Rank
    Member
  1. Wizualizacja robiona w wolnym czasie jako ćwiczenie na podstawie zdjęcia. Projekt Haus Am See pracowni Spado Architects. 3ds Max + Corona Render Wizualizacja: Piotr Łabęda Projekt: Spado Architects
  2. Dom Trapez, projekt pracowni 81.waw.pl Wizualizacje: Piotr Łabęda
  3. Wizualizacje dla klienta z Kanady. Jest on architektem krajobrazu dlatego projekty obejmują głównie ogród natomiast wszystkie budynki są już istniejące. Projekty: Colin Bailey Wizualizacje: Piotr Łabęda
  4. Fajnie że takie czyściutkie te rendery, ja mam zawsze problem z szumem. Ile render passów renderowałeś i jakie ustawienia w sampling balance?
  5. Wizualizacja zwyciężyła w międzynarodowym konkursie CGarchitect ARCHITECTURAL 3D AWARDS 2015 w kategorii Student Image Link do strony z wynikami
  6. Projekt zabudowy wielorodzinnej na ul. Borsuczej w Warszawie. Wykonany podczas V semestru studiów. Projekt i wizualizacje: Piotr Łabęda
  7. Pleszer to oczywiście wizka architektury tylko w trochę ciekawszym otoczeniu. Co do proporcji drzewa mają wysokość około 30 m czyli przeciętna wysokość sosny zwyczajnej :p, rosną na zboczu góry i dlatego może się wydawać że są dużo wyższe.
  8. pionix a dałbyś radę mniej więcej wyjaśnić jak zapisać render do Backburnera? I jak to później odpalić?
  9. Z tą animacją to byłby super pomysł, tylko nie bardzo wiem jak to wszystko ustawić i czy przy renderowaniu animacji jest możliwy zapis również renderpassów?
  10. Witam Pracuję w 3ds max + Vray. Mam do wyrenderowania około 200 takich produktów jak na obrazku poniżej. Na każdym obrazku mają być te same ściany i sufit a jedynie listwy będą rożne. Czy ma ktoś pomysł jak to zrobić, tak aby za każdym razem nie renderować ścian i sufitu a jedynie listwy i ich cienie i później ewentualnie łączyć to w Photoshopie? Może jest jakiś inny sposób. Rendery mają być w rozdzielczości 4000 px dlatego chciałbym jak najbardziej przyspieszyć renderowanie. Czy może ktoś się podzielić w ogóle metodą na tego typu pracę, jak to w miarę szybko wykonać?
  11. Więcej ujęć pewnie nie będzie, brak czasu. A zajęło mi to około 25-30 godz.
  12. Wizualizacja tworzona w wolnym czasie. Podstawowy model domu z Evermotion jednak wprowadziłem do niego wiele własnych zmian. Render 3ds max + Vray, postprodukcja Photoshop. Wizualizacja: Piotr Łabęda
  13. Model domu z Evermotion Archmodels, w otoczeniu wykorzystane modele Evermotion oraz własne. Render 3ds max + Vray, postprodukcja Photoshop. Wizualizacja: Piotr Łabęda
  14. Mozaika robiona przy pomocy skryptu FloorGenerator
  15. 3ds max + Vray i postprodukcja w Photoshopie
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy