Skocz do zawartości

HalkHogan

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

HalkHogan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dobra rozwiązałem problem już bez obracania kościami :P
  2. Z powyższym problemem jakoś sobie poradziłem łącząc wszystkie te krzyżyki do głównej kości :) A teraz kolejny problem, gdyż nie mogę obracać kości środkowych. Tylko można obracać te końcowe. O co chodzi i jak to naprawić? :)
  3. Witam. Mam taki problem, do gierki potrzebuję. :) Chodzi o to, że jak połączyłem kości HI Solverem i jest tak: Gdy podnoszę główną kość to jest tak: No i właśnie chodzi mi o to, żeby podnosząc główną kość było tak: Czyli żeby podnosił się cały model, oczywiście z HI Solver czy jak to tam się nazywa :) Chcę, żeby ta kość (Hedra) podnosiła ze sobą te krzyżyki HI Solver :P Jak to zrobić?? Sorki za słowa ale nie znam się na nazewnictwie :P Z góry dzięki i liczę na Waszą pomoc, pozdrawiam.
  4. Bardzo chętnie, chodzi mi o samą teksturę właśnie jak na renderze :)
  5. Szukałem już na tej stronie, trochę nie bardzo pasują ale jeśli nie będzie innego wyjścia to będę coś stamtąd wykombinować. Ale mam jeszcze czas, może ktoś akurat będzie miał dokładnie to co szukam. :)
  6. Witam Potrzebuję tekstury zboża, takiej jak np. tu http://www.shutterstock.com/pic-72304804/stock-photo-wheat-ears.html?src=csl_recent_image-1 czy tu http://www.shutterstock.com/pic-119795422/stock-photo-ears-of-wheat-isolated-on-white-background.html?src=csl_recent_image-2 tyle, że bezpłatnej. W tym problem, że podobnej żadnej nie mogę znaleźć, same syfy. Wie ktoś gdzie mogę znaleźć coś takiego? Z góry dzięki za pomoc
  7. Spoko już zamieniłem teksturkę na swoją 512x512 i efekt taki jaki chciałem :) Zdjęcie: Dzięki za pomoc :) Jak coś to jeszcze będę się pytał.
  8. Ok znalazłem już, tylko nie wychodzi to. A tak w ogóle nie ma jakiegoś uniwersalnego sposobu na "wyprostowanie" siaki? EDIT: Udało mi się to zrobić tylko tekstura tak jakoś ma słabszą jakość.
  9. Witam Mam taki problem, a mianowicie przerabiam sobie grzybka do gry, oryginalnie jest oteksturowany tak: Jak widać tekstura jest troszkę rozciągnięta. Daję Unwrap UVW i jest taka siatka: No i chcę jakoś zrobić żeby siatka była jak kwadrat, tzn. żeby tekstura nie była rozciągnięta na modelu. Próbowałem flatten mapping ale wychodzi coś takiego: Da się jakoś połączyć albo jakoś inaczej zmapować żeby siatka była rozłożona w jednym kawałku. Głównie chodzi mi o kapelusz grzyba. Proszę o pomoc, szukałem godzinę a żadnego tutoriala na ten temat nie znalazłem. Może jest jakiś program do dokładnego mapowania? Z góry dzięki. :)
  10. Witam, jestem nowy na forum i mam otóż taki problem. Pracuję nad "modem" do kochanego Gothica 2, przerabiam tekstury, modele i animacje. Otworzyłem model i animację w 3ds maxie 9. Jako, że nigdy nie miałem styczności z takimi modelami nie ogarniam tych kości, nie wiem jak zrobić animację do pozycji jak na filmiku i wogóle jak dobrze poruszać tymi kośćmi bo jakoś nie mogę dobrze tego zrobić. Mogę wysłać model z animacją, żeby ktoś mi to zrobił i pokazał :) Oto filmik: http://tinypic.com/player.php?v=sgpnci%3E&s=8#.U1QxOfl_srYh Plik: http://www.sendspace.pl/file/2e8c42f44aad34ae2c689e3 Szukałem wiele tutoriali na ten temat i nic nie znalazłem :( Proszę o pomoc, najlepiej wytłumaczenie jak to się robi albo poradnik jakiś :) Pomoże ktoś?? To bardzo ważne :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności