ostatnio próbuje zrobić mój pokój ale coś mi z ośiwetleniem nie wychodzi luknijcie na tego obraza http://www.republika.pl/laggy/pokuj3.JPG
zaznaczyłem tu miejsca za ciemne - powinna byc tam tekstura checker - linie żółto brązowe - co moze byc nie tak??
tutaj jescze ustawienia rendera - za odpowiedzi serdecznie dziekuje :)
http://www.republika.pl/laggy/GI.JPG
tak jak w tytule chce sie dowiedziec gdzie w mentalRay'u ustaiwia sie (jaka to opcja) ile koloru ma przekazac jeden foton jak uderzy w jakis przedmiot??
prosze o szybką odpowiedz. :)
Wow fajne efekty a moze wie ktos jak zrobic efekt na pierwszym obrazku
ja probowalem tak:
dalem swiatlo Target spot i ustawilem zeby dawalo Fog nacelowalem te swiatlo na sphere z materialem glass z mentalRay'a i wyrenderowalem a tam zonk - swiatlo przechodzi przez sphere tak jakby jej tam nie bylo i leci delej w niezmienionym ksztalcie :((
kiedys byl tu temat z tym tutorialem:
http://www.evermotion.org/car/CAR.htm
i z blueprintem do tego tutka ale teraz nie moge tego znalezc
jesli ktos by mial linka do tego blueprinta byl bym wdzieczny :)
mam problem z tym tutkiem : http://www.poopinmymouth.com/process/character_tutorial/character_process.htm
chodzi mi chyba o najbardziej lamerką rzecz na swiecie mianowicie o to jak mozna szybko w czasie modelowania dodawac segmenty (wiem ze da sie je dodawac poprzez to ze najpierw dodaje sie verteksy a potem wzdluz nich daje sie edge)
mojje pytanie brzmi czy da sie to zrobic latwiej?? no np jakos kopiowac czy cosik
dzieki z gory za odpowiedzi ]:->