Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

TomaszBaraniecki

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Mega mi się podoba jak malujesz te skórzane ubrania w dwóch ostatnich ilustracjach i jak delikatnym światłem ukazujesz ich fakturę. Niezły klimat i kompozycję masz w tych prackach. Czekam na więcej :)
  2. Z tą zbroją samuraja jest ten problem, że składa się z 'płyt' i jest skórzana, a studiowane przeze mnie zbroje były metalowe. Jednak nie zmienia to faktu, że wyszła płasko :) Nie wiedziałem o tym Contre-jour, dzięki.
  3. Dzięki Rymin :) Wrzucam kilka studiów i ilustrację samuraja, którą zrobiłem dla znajomego. Poszła do druku na płótnie 70x50cm. Pierwsze studium zajęło mi jakieś 3h, reszta max 1h. Ilustracja samuraja. Jestem ciekaw co myślicie o oświetleniu. Nie jestem zbyt doświadczony w malowaniu ilustracji kiedy słońce umieszczone jest z tyłu. Robiłem to bardzo 'na czuja' :). Dzięki!
  4. Ten krajobraz ze #113 postu jest mega, piękne kolorki :)
  5. Dłubałem trochę przy tym wojowniku. Maluję go zdecydowanie za długo :/. Jeszcze sporo walki mnie czeka z dobrym oświetleniem go i wyrenderowaniem materiałów. Na pewno dopieszczę jeszcze design miecza i tarczy :) Jestem ciekaw co o nim sądzicie.
  6. Dzięki Rymin :). Odnośnie sowy to mam nadzieję, że piszesz o moim studium, a nie oryginale :) Marko Djurdevic jest nieziemski w konceptowaniu postaci, dzięki za podrzucenie go. Zarzucam przy okazji wip'a mojego smoczego wojownika. Zacząłem już malować walor, oczywiście jeszcze nie skończyłem. Uświadomiłem sobie, że powinienem zacząć od prostszych postaci i design zbroi też nie należy do moich najlepszych stron. Na razie :) Będę wdzięczny za krytykę.
  7. Świetna teczka Bystry, po obejrzeniu wcześniejszych prac widać progres :). Bardzo mi się spodobał koncept centaura, choć faktycznie mógłby mieć problem z noszeniem takiej 'korony' na głowie. Czekam na więcej :)
  8. Witam wszystkich, po dość długim romansie z grafiką 3D wracam do bardziej płaskiej grafiki :) Ostatnio zrobiłem art test'a dla pewnej firmy. Tematem był gryf: Zrobiłem też parę studiów prac innych artystów i materiałów każdy trwał ok. godzinę. A dzisiaj sobie narysowałem taki szkic wojownika. Nie jestem przekonany do jego pozy, szczególnie nie wiem jak postąpić z nogami i czy głowa jest odpowiedniej wielkości. Wiem nogi są identyczne, na razie bawiłem się ich 'ustawianiem'. Z góry dzięki za komentarze i krytykę :)
  9. Pogrzebałem trochę w tylnej części:
  10. Pobawiłem się trochę karoserią z tyłu, bo troche przekłamana była w stosunku do oryginału. Teraz to wygląda tak:
  11. Dzięki za odpowiedź :) Mógłbyś zaznaczyć o które loop'y konkretnie Ci chodzi? Z szybą wiem co jest źle.
  12. Cześć :) Od pewnego czasu modeluje sobie custom'owego Chevroleta Camaro z 1973, link do referencji: http://www.speedhunters.com/2014/09/raging-heavyweight-pro-touring-camaro/ Docelowo chcę go zrobić low-poly, jako model do gry, razem z wnętrzem, żeby można było nim jeździć z kamerą zza kierownicy. Jestem bardzo ciekaw Waszych opinii i porad, bo przyznam się szczerze, że siatka nie jest za piękna, momentami wręcz straszna. Trochę się przy nim pogubiłem bo mam blueprint'a z wersji 'stock'owej, a ta wersja jest lekko poszerzana. Szczególnie widać to na refleksach. Dodam, że jest to mój drugi samochód w życiu, pierwszy możecie zobaczyć tutaj: http://max3d.pl/forum/threads/99204-Model3D-Samoch%C3%B3d-Post-Apo W ogóle mam pytanie czy refleksy na karoserii auta high-poly są aż tak ważne w game art'cie jak przy fotorealistycznych renderach? Jeśli w silniku siatka low-poly będzie równo rozłożona to refleksy będą poprawne? Bo pewnie wszystkie nierówności wyjdą na normal map'ach. Render'y z Blender Cycles: Siatka:
  13. Dzięki za pomoc. Jeśli chodzi o te screenshoty z Paintera to inspirowałem się tym panem: https://www.artstation.com/artwork/car-game-asset zrobił też screen'y z Marmoset'a: https://www.artstation.com/artwork/postappcar-marmoset Zrobiłem nowe screen'y z Unity. Zostawiłem zwykłego skybox'a i dałem trzy punkty świetlne, nie wiem czy to jest już ten 'efekt', ale i tak wygląda moim zdaniem lepiej: Z PBR, jak widać, dopiero zaczynam przygodę. Teorię znam jak na razie ogólnikowo. Chciałem zrobić jakiś garaż postapo, zeby sprawdzić się w mniejszych props'sach, a teraz się zastanawiam czy nie machnąć drugiego takiego wehikułu już z znacznie większym detalem i proporcjami :)
  14. Cześć, ostatnimi czasy zrobiłem model samochodu w klimatach Mad Max'a. Jestem bardzo ciekaw opinii osób, które działają już w branży gier profesjonalnie. Model zrobiony w Blenderze, tekstury w Substance Painterze. Ostatnie screeny są z Unity3D. Pytanie: Czy sposób prezentowania modelu jest w miarę dobry, jeśli nie to proszę o wskazówki. Screenshoty z programów pewnie nie działają za dobrze w portfolio. Siatkę i model w widoku 360 możecie zobaczyć tutaj: https://sketchfab.com/models/1e9fff953141403795e46f66e6b5760a
  15. @bystry dzięki za komentarz, zazwyczaj staram się właśnie rysować też co niewidoczne, zwrócę na to większą uwagę :) @ignitioner dzięki, muszę właśnie więcej z martwą naturą popracować :) @abbaart369 Ta twarz to był mój pierwszy digital'owy portret, następne będą lepsze :D Dzięki bardzo za motywację :) Kolejne szkice, tym razem proporcje i manekiny:

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.