Skocz do zawartości

TomaszBaraniecki

Members
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Opole

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

TomaszBaraniecki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

18

Reputacja

  1. Mega mi się podoba jak malujesz te skórzane ubrania w dwóch ostatnich ilustracjach i jak delikatnym światłem ukazujesz ich fakturę. Niezły klimat i kompozycję masz w tych prackach. Czekam na więcej :)
  2. Z tą zbroją samuraja jest ten problem, że składa się z 'płyt' i jest skórzana, a studiowane przeze mnie zbroje były metalowe. Jednak nie zmienia to faktu, że wyszła płasko :) Nie wiedziałem o tym Contre-jour, dzięki.
  3. Dzięki Rymin :) Wrzucam kilka studiów i ilustrację samuraja, którą zrobiłem dla znajomego. Poszła do druku na płótnie 70x50cm. Pierwsze studium zajęło mi jakieś 3h, reszta max 1h. Ilustracja samuraja. Jestem ciekaw co myślicie o oświetleniu. Nie jestem zbyt doświadczony w malowaniu ilustracji kiedy słońce umieszczone jest z tyłu. Robiłem to bardzo 'na czuja' :). Dzięki!
  4. Ten krajobraz ze #113 postu jest mega, piękne kolorki :)
  5. Dłubałem trochę przy tym wojowniku. Maluję go zdecydowanie za długo :/. Jeszcze sporo walki mnie czeka z dobrym oświetleniem go i wyrenderowaniem materiałów. Na pewno dopieszczę jeszcze design miecza i tarczy :) Jestem ciekaw co o nim sądzicie.
  6. Dzięki Rymin :). Odnośnie sowy to mam nadzieję, że piszesz o moim studium, a nie oryginale :) Marko Djurdevic jest nieziemski w konceptowaniu postaci, dzięki za podrzucenie go. Zarzucam przy okazji wip'a mojego smoczego wojownika. Zacząłem już malować walor, oczywiście jeszcze nie skończyłem. Uświadomiłem sobie, że powinienem zacząć od prostszych postaci i design zbroi też nie należy do moich najlepszych stron. Na razie :) Będę wdzięczny za krytykę.
  7. Świetna teczka Bystry, po obejrzeniu wcześniejszych prac widać progres :). Bardzo mi się spodobał koncept centaura, choć faktycznie mógłby mieć problem z noszeniem takiej 'korony' na głowie. Czekam na więcej :)
  8. Witam wszystkich, po dość długim romansie z grafiką 3D wracam do bardziej płaskiej grafiki :) Ostatnio zrobiłem art test'a dla pewnej firmy. Tematem był gryf: Zrobiłem też parę studiów prac innych artystów i materiałów każdy trwał ok. godzinę. A dzisiaj sobie narysowałem taki szkic wojownika. Nie jestem przekonany do jego pozy, szczególnie nie wiem jak postąpić z nogami i czy głowa jest odpowiedniej wielkości. Wiem nogi są identyczne, na razie bawiłem się ich 'ustawianiem'. Z góry dzięki za komentarze i krytykę :)
  9. Pogrzebałem trochę w tylnej części:
  10. Pobawiłem się trochę karoserią z tyłu, bo troche przekłamana była w stosunku do oryginału. Teraz to wygląda tak:
  11. Dzięki za odpowiedź :) Mógłbyś zaznaczyć o które loop'y konkretnie Ci chodzi? Z szybą wiem co jest źle.
  12. Cześć :) Od pewnego czasu modeluje sobie custom'owego Chevroleta Camaro z 1973, link do referencji: http://www.speedhunters.com/2014/09/raging-heavyweight-pro-touring-camaro/ Docelowo chcę go zrobić low-poly, jako model do gry, razem z wnętrzem, żeby można było nim jeździć z kamerą zza kierownicy. Jestem bardzo ciekaw Waszych opinii i porad, bo przyznam się szczerze, że siatka nie jest za piękna, momentami wręcz straszna. Trochę się przy nim pogubiłem bo mam blueprint'a z wersji 'stock'owej, a ta wersja jest lekko poszerzana. Szczególnie widać to na refleksach. Dodam, że jest to mój drugi samochód w życiu, pierwszy możecie zobaczyć tutaj: http://max3d.pl/forum/threads/99204-Model3D-Samoch%C3%B3d-Post-Apo W ogóle mam pytanie czy refleksy na karoserii auta high-poly są aż tak ważne w game art'cie jak przy fotorealistycznych renderach? Jeśli w silniku siatka low-poly będzie równo rozłożona to refleksy będą poprawne? Bo pewnie wszystkie nierówności wyjdą na normal map'ach. Render'y z Blender Cycles: Siatka:
  13. Dzięki za pomoc. Jeśli chodzi o te screenshoty z Paintera to inspirowałem się tym panem: https://www.artstation.com/artwork/car-game-asset zrobił też screen'y z Marmoset'a: https://www.artstation.com/artwork/postappcar-marmoset Zrobiłem nowe screen'y z Unity. Zostawiłem zwykłego skybox'a i dałem trzy punkty świetlne, nie wiem czy to jest już ten 'efekt', ale i tak wygląda moim zdaniem lepiej: Z PBR, jak widać, dopiero zaczynam przygodę. Teorię znam jak na razie ogólnikowo. Chciałem zrobić jakiś garaż postapo, zeby sprawdzić się w mniejszych props'sach, a teraz się zastanawiam czy nie machnąć drugiego takiego wehikułu już z znacznie większym detalem i proporcjami :)
  14. Cześć, ostatnimi czasy zrobiłem model samochodu w klimatach Mad Max'a. Jestem bardzo ciekaw opinii osób, które działają już w branży gier profesjonalnie. Model zrobiony w Blenderze, tekstury w Substance Painterze. Ostatnie screeny są z Unity3D. Pytanie: Czy sposób prezentowania modelu jest w miarę dobry, jeśli nie to proszę o wskazówki. Screenshoty z programów pewnie nie działają za dobrze w portfolio. Siatkę i model w widoku 360 możecie zobaczyć tutaj: https://sketchfab.com/models/1e9fff953141403795e46f66e6b5760a
  15. @bystry dzięki za komentarz, zazwyczaj staram się właśnie rysować też co niewidoczne, zwrócę na to większą uwagę :) @ignitioner dzięki, muszę właśnie więcej z martwą naturą popracować :) @abbaart369 Ta twarz to był mój pierwszy digital'owy portret, następne będą lepsze :D Dzięki bardzo za motywację :) Kolejne szkice, tym razem proporcje i manekiny:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności