Jump to content

rymin

Members
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rymin last won the day on May 31

rymin had the most liked content!

Community Reputation

299 Excellent

1 Follower

About rymin

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    ŁDZ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ogólnie pro robota- podziwiam za skilla. Jeśli miałbym coś dodać żeby to wyciągnąć na wyższy poziom to: dla mnie trochę całość za brudna (ale to bardziej kwestia gustu), natomiast bym bardziej zróżnicował te elementy ubrudzone od tych mniej ubrudzonych. Większość tych zabrudzeń jest też jakby "jednokierunkowa" i zmiania się na każdej ściance - może to trochę psuje wrażenie. Dodałbym jakieś decale - to zawsze dodaje +1 do zajebistości i wiarygodności. Zrobiłem nieudolny overpaint - może cię zainspiruje do własnych zmian. Pozdrawiam
  2. Bardziej "study" szkockiego zamku ale zamknąłem się w jakieś 2 godziny więc podrzucam jako speedpainting.
  3. Hej, trafiłem dopiero teraz na teczkę i powiem, że niezła robota. Ten gun naprawdę fajnie już wygląda. Bardziej bym się do conceptu przyczepił z racji mojej profesji ale wiem, że nie jest twój a świetnie go oddałeś więc super. Bardziej bym się przyczepił to tej postaci. Jest ona zrobiona zajebiście, dużo w niej siedzi i ma piękne textury itd. Ale pokazanie jej i oświetlenie tej sceny sprawia, że wygląda 2 poziomy niżej niż powinna moim zdaniem. Sama pozycja tego gościa jest nieciekawa i wygląda trochę jak żywo wyciągnięta z DAZa. Pewnie nie będziesz do tego wracał ale na przyszłość polecam trochę odpocząć od pracy i wtedy można z nową siłą przysiąść i dopracować elementy do już pracy "w głowie skończona":). Szkoda po prostu żeby taki potencjał się marnował. Pozdrawiam i czekam na więcej.
  4. W tym Wipie uważaj na nogi bo teraz wygląda jakby stał centralnie na wprost a góra ciała jest jednak fajnie wygięta. I lewa ręka- przedramię ma skrót perspektywy jakby wychodziło przed niego a skoro trzyma miecz to powinno być za nim. Możliwe ,że te błędy wynikają z jakości szkicu i wiesz o tych rzeczach ale pytałeś to piszę:) Pamiętaj, że fajna poza w postaci bardzo fajnie może sprzedać wiele "feelingu". Zobacz jak Six more Vodka fajnie przedstawiają postacie- to jest fajna referencja myślę. Powodzenia!
  5. Hej- moje 3 grosze. Bardziej kompozycyjnie niż jakieś detale. Pozdrawiam
  6. Ogólnie żeby nie dublować tego o czym wspominali @takashmen @EthicallyChallenged tutaj masz fajny tutorial o błędach w cieniowaniu - Niestety widzę w ciebie wiele z tych błędów ale za to ten film świetnie pokaże ci jak je poprawić. Nie ma się co zrażać- każdy musi przejść przez te kroki i każdy z nas je przerabiał albo do tej pory z nimi walczy:) Także powodzenia i wytrwałości w ćwiczeniach.
  7. Hej wszystkim, chyba warto by odświeżyć trochę teczkę:) Od jakiegoś czasu zacząłem używać więcej programów 3d więc pewnie będę trochę wrzucał prac z Blendera i Fusiona. Na poczatek kilka broni zrobionych podczas nauki tego drugiego.
  8. Dzięki, faktycznie po instalce wcześniejszych sterów wszystko hula bez problemu (431.60 w moim przypadku). Ciekawe kiedy i czy w ogóle to naprawią? Szkoda bo program ma mega potencjał co widać po twoich pracach i mimo, że mi bardziej do hardsurface jest potrzebny to szkoda by było jakby adobe olało teraz temat. Pozdrawiam
  9. Hej Klicek, mam pytanie do Medium- miałeś może problem z importem nowych stampów (pojedynczo i kilka na raz)- u mnie za każdym razem problem się sypie po prostu. Czytałem gdzieś, że to kwestia nowych sterowników Nvidi (sam robię na RtX 2060 Super) ale po instalowaniu starszych wersji też nic to nie dało. Może się zetknąłeś z problemem? Albo znasz sposób na import stampów bezpośrednio w windowsie? Dzięki z góry
  10. rymin

    Concept art

  11. Zajrzałem istatnio i pomyślałem, że wrzucę coś na teczkę- luźna pracka robiona po robocie co by odetchnąć od sci-fi:)
  12. wiesz co to są dwa kolory na normalnych ustawieniach 100% opacity więc bez magii. Dodatkowo chyba zsamplowałem je z twojej pracy więc to są twoje kolory tak naprawdę. Pozdro
  13. Szybki overpaint- musisz się zdecydować czy światło robisz kolorem czy lineartem. Oczywiście da się to połączyć ale trzeba się wyraźnie w jedną stronę poruszyć- przynajmniej na początek. Później możesz już zacząć tworzyć swoje wariacje ale naucz się najpierw robić to na tych prostych przykładach.
  14. Dawno mnie nie było ale praca pochłania i człowiek ma czas tylko na jakieś krótkie studia po pracy. Wrzucam jeden z nich: a tutaj wstępny szkic z pociągu
  15. Fajnie to wszystko wygląda- widać, że z luzem i pełne wyrazu. Oby tak dalej a będziemy mieli własnego Evana Amundsena:D Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy