Jump to content

rymin

Members
  • Content Count

    220
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

264 Excellent

1 Follower

About rymin

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    ŁDZ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zajrzałem istatnio i pomyślałem, że wrzucę coś na teczkę- luźna pracka robiona po robocie co by odetchnąć od sci-fi:)
  2. wiesz co to są dwa kolory na normalnych ustawieniach 100% opacity więc bez magii. Dodatkowo chyba zsamplowałem je z twojej pracy więc to są twoje kolory tak naprawdę. Pozdro
  3. Szybki overpaint- musisz się zdecydować czy światło robisz kolorem czy lineartem. Oczywiście da się to połączyć ale trzeba się wyraźnie w jedną stronę poruszyć- przynajmniej na początek. Później możesz już zacząć tworzyć swoje wariacje ale naucz się najpierw robić to na tych prostych przykładach.
  4. Dawno mnie nie było ale praca pochłania i człowiek ma czas tylko na jakieś krótkie studia po pracy. Wrzucam jeden z nich: a tutaj wstępny szkic z pociągu
  5. Fajnie to wszystko wygląda- widać, że z luzem i pełne wyrazu. Oby tak dalej a będziemy mieli własnego Evana Amundsena:D Pozdrawiam
  6. Po pierwsze fajna praca- spójna i dobrze wykończona. Mam jednak kilka uwag. Moim zdaniem trochę wpadłeś w taką pułapkę którą każdy popełnia - chcesz pokazać za dużo i nie wiesz na czym się skupić. Pokutuje też pewnie brak odpowiedniego czasu poświęconego na thumbnaile. Sam obrazek jest fajnie wyrenderowany i wykończony semi profesjonalnie ale brakuje mu dobrej (prostej?) kompozycji. Mamy wielkiego robota ale ułożenie jego w stosunku do tej bohaterki sprawia, że dla mnie wygląda on jak obserwator? Nie wiem czy od niego lecą te macki czy on po prostu to sobie obserwuje? Nie ma interakcji pomiędzy nim a tą laską. Ona też jest ustawiona praktycznie bokiem do widza co odbiera totalnie dynamike- zauważ, że 90% lini jest pionowych albo poziomych. Dodatkowo nie wiem gdzie to się dzieje- z tyłu mam wielkie niebo więc niby gdzieś wysoko ale obok spadają jakieś fragmenty kamieni/budynków co tylko bardziej mnie dziwi. Teraz już pewnie ci się nie będzie chciało poprawić ale przy następnym obrazie zaczął bym od wielu szkicy i znalezieniu fajnych kompozycji. Żadne 3d i rendering nie nadrobi słabych fundamentów. Zobacz może jak proste kompozycje robią eytan zana albo nick gindraux np. Wrzucam prosty overpaint poprawiający te rzeczy o których pisałem. Oczywiście możesz mieć inne zdanie ale może coś pomogłem. Powodzenia Rymin
  7. Postać bardzo spoko, resztę mógłbyś dopracować bo tło bardzo "po łepkach" zrobione i kierunek światła tego z góry nie zgadza się z tymi odblaskami na ścianie z tyłu. Generalnie światło pada tutaj z dużą dowolnością:D Tak czy siak świetna praca- zgadzam się z JoanJoan że chyba najlepsza z komiksowych. Pozdrawiam
  8. Pytanie co byś chciał robić- chcesz być concept artystą czy ilustratorem? Podstawy rysunku są ważne i cały czas powinieneś je ćwiczyć niezależnie od poznawania trudniejszych zagadnień. Pozdro
  9. W sumie ciężko coś napisać mądrego- nic tylko się uczyć od ciebie. A z tego co widziałem na instagramie przesiadłeś się na ipada i pewnie procreate? Możesz opisać swoje wrażenia? Tez się przymierzałem ostatnio i poczytałem opinie różnych ludzi ze świata ale fajnie by było wiedzieć jak ty to widzisz po jakimś czasie użytkowania? Warto jako przenośne 2 stanowisko pracy? Pozdrawiam i czekam na więcej prac z "robakowego" uniwersum.
  10. Nie masz tutaj żadnego miejsca żeby oko odpoczęło- wszystko jest w równym stopniu "oteksturowane". Polecam też namalować ze 2 obrazy olejne albo postudiować kilka już namalowanych przez wymiataczy a już nigdy nie użyjesz czerni w pracach. Pozdro!
  11. Te portretowe rzeczy kozackie, nie mam pojęcia nawet do czego się przyczepić. Natomiast te komiksowe trochę zyskają jak uprościsz linie i odbierzesz szczegółów tam gdzie ich nie potrzebujesz tak naprawdę. Pamiętaj też o grubości linii przy nakładaniu się obiektów "bliżej-dalej" oraz "bliżej źródła światła- od strony cienia". Fajnie to tłumaczy David Finch i Scott Robertson Pamiętaj, że dobrze narysowany komiks jest czytelny nawet w samej czerni i bieli. Ogólnie zajebista robota- oby tak dalej! Z rozpędu machnąłem też kolor przykładowy ale to bym się nie sugerował:D Pozdrawiam Rymin
  12. Z poprzedniego ten robot poziom wyżej od innych - świtna robota. Dobrze oddałeś materiały i całość trzyma poziom. Może te naramienniki bym trochę podciągnął ale pracka super. Co do tej kobitki to może odrzucony pewnie nie ze względu na słabe wykonanie tylko koncepcję. Jakościowo bardzo ok- czytelne itd. Jeśli miałbym ci dać jakąś radę to dużo jest w niej kształtów(trójkąty- kolce, kwadraty -części zbroi, koła- części zbroi i piersi wyeksponowane) przez co ciężko jednoznacznie stwierdzić czt to posać zła, czy dobra itd. No i brakuje "średnich shapów"- masz duże i pełno małych a nie ma prawie żadnych średnich. Sam się często na tym łapę więc zwróciłem akurat na to uwagę. Samo wykonanie i render bardzo dobry- tak jak napisałem, odpadło pewnie przez koncepcję inną a nie wykonanie. Good Job. Pozdro
  13. Ja myślę, że nie masz się czego bać absolutnie. Obie te pracki twoje wymyślone mają jakąś historie i nie są pustymi obrazkami. Technicznie też bardzo ok więc trenuj więcej a będzie dobrze. Widać, że rozumiesz o co biega z walorem i kolorkami więc na prawdę zostaje kwestia treningu a skill przyjdzie z czasem. Pozdrawiam
  14. Hej Revrite, powiem ci, że mam mieszane uczucia z tymi pracami twoimi:D Niektóre z nich są mega dobre i siedzą po prostu jak u prosów- np. te renifery wyglądają jak ze zdjęcia. Większość conceptów też jest niezła i całkiem dobrze wykonana. Natomiast niektóre prace mają takie błędy, że wyglądają jak od jakiegoś innego artysty. Masz duży rozstrzał pod względem jakości. Dobrze u ciebie siedzi walor i jakieś operowanie światłem - tu widać, że masz pojęcie. Natomiast tak jak pisał ci ktoś wcześniej pracom brakuje takiego dynamizmu i wygląda to sztucznie. Szczególnie widoczne to jest przy postaciach właśnie. Polecam porobić sobie jakieś takie gesture studies, szybkie szkice itd żeby złapać trochę tego luzu. Wrzucam ci podmalówkę tego ostatniego- delikatna zmiana póz a praca wygląda realistyczniej a postacie nie jak manekiny. Używaj więcej refek i obracaj częściej ekran horyzontalnie a będziesz unikał wielu błędów. Generalnie widać postępy i ciężką pracę jaką wkładasz. Jest naprawdę ok- nie zrażaj się bo jak poprawisz te proste błędy tak naprawdę to możesz prace wynieść 2 poziomy wyżej. Pozdro!
  15. Bardzo fajne! Dobry flow ma ta praca i rozróżnienie krawędzi. Jak bym miał coś zmienić to bym popracował nad tym filtrem co masz na wierzchu - tych brushem białym efekciarskim co go dałeś na wszystkim. Dla mnie to psuje trochę odbiór i zlewa postać z tłem za bardzo. Dobra robota- Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy