Konrad Dylski
Members-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Konrad Dylski's Achievements
Newbie (1/14)
12
Reputacja
-
Warsztaty Grafiki Cyfrowej 2015/2016
Konrad Dylski odpowiedział Konrad Dylski → na temat → Aktualności (mam newsa)
Ze względu na moją zmianę pracy, musimy odrobinę zmienić godziny prowadzenia zajęć (18-20:45), także ich start przesuniemy o jeden tydzień, pełne kalendarium pojawi się na stronie warsztatów jak tylko dziekan je zaakceptuje. Na razie otwieramy grupę zaawansowaną - dostałem od was sygnały że piątek jest od imprez, dla tego też zamiast w piątki, odbywać się będą w poniedziałki, oraz wtorkową podstawową, jeśli zainteresowanie będzie rosło, będziemy otwierać kolejne terminy. -
Witam wszystkich! Serdecznie zapraszam na kolejną edycję prowadzonych przeze mnie warsztatów. O całej inicjatywie rozpisywałem się szczegółowo w tym miejscu http://max3d.pl/forum/threads/95756-Warsztaty-Grafiki-Cyfrowej?p=1223005&highlight=#post1223005 , więc tu nie będę spamował i się powtarzał, napiszę natomiast co się zmieniło: 1. Zmiana rozkładu zajęć - po 4 semestrach prowadzanie tych konkretnych zajęć, przygotowuję nowy program, dzięki któremu po pierwszych 2 zajęciach będziecie mogli tworzyć swoje modele, to jest część na której mi najbardziej zależy. Najwięcej uczymy się modelując własne projekty a nie narzucone przeze mnie, nie ma siły żebym trafił z pracą w gust każdego kursanta. 2. Sposób prowadzenia zajęć - na początku zajęć dostajecie napisany przeze mnie poradnik krok po kroku np.: "Jak wymodelować felgę", ale Ci którzy chcą się czegoś nauczyć zajmują się nim w domu, a ja skupiam się na tym żebyśmy dogłębnie poznali narzędzia których do tej czynności użyjemy. Decyzja ta bierze się stąd, że zdarzały się przypadki, iż pokazywałem jak wykonać taki model, i część grupy wiedziała po tym jak zrobić tą konkretną albo podobną felgę, ale nie wiedziała jak używając poznanych narzędzi wymodelować np. zlew. 3. Zasady zaliczenia - od tego semestru będzie ciężej, do tej pory wystarczył komplet obecności, teraz obecności schodzą na dalszy plan. Zdarzają się osoby, które przez pracę mogą przychodzić np. na co drugie zajęcia, a poprzez determinację i pracę w domu wymiatają. Zdarzają się osoby, które chodzą na wszystkie zajęcia ale w domu szkoda im czasu na powtórzenie najprostszych operacji, przez co mają komplet obecności ale poziomem odstają od reszty grupy. Teraz zaliczać będzie praca końcowa, czyli na zajęciach poznajemy narzędzia i dostajemy korekty, w domku ciśniemy własne projekty, robimy tutoriale, które dla was piszę. 4. Materiały z zajęć - co tu dużo pisać, łatwiejszy dostęp, maile się nie sprawdzają, czasami przez wielkość załączników, czasami przez to, że podajecie adresy z których rzadko korzystacie. Teraz wszystkie materiały będę udostępniał na tworzonej przez siebie stronie, niektóre będą dostępne dla wszystkich, inne tylko dla uczestników kursów. Od razu piszę, że stawianie stron to nie jest moja specjalność, ze względu na ciągłość zleceń nie potrzebuję też jeszcze portfolia, jednak postanowiłem coś stworzyć na potrzeby kursu. 5. Wiele osób z kursów, prosiło mnie o otwarcie grupy zaawansowanej, w której skupiać będziemy się nie tyle na narzędziach co na indywidualnych pracach, na próbę otwieramy taką grupę w piątki, plan jest prosty, każdy robi co mu w duszy gra, ja chodzę i pomagam każdemu indywidualnie, możemy tworzyć projekty grupowe i tak dalej. Zrobiłem jedne takie zajęcia w ostatnim semestrze i cieszyły się ogromnym zainteresowaniem więc w tym roku postanowiliśmy otworzyć grupę która skupia się tylko na takim sposobie prowadzenia zajęć. Rejestracja zaczyna się we wrześniu, natomiast już można rezerwować sobie miejsca. Jak to zrobić: http: http://konraddylski.com/rejestracja Po więcej informacji zapraszam na moją stronę: http://konraddylski.com/warsztaty-grafiki-cyfrowej Albo na maila [email protected]
-
Witam serdecznie wszystkich użytkowników Max3D.pl Mam na imię Konrad Dylski i obecnie dostałem się na studia magisterskie w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie na kierunku Grafika. Grafika i program Blender, są moją pasją od ponad 10 lat, pierwsze zajęcia z podstaw obsługi tego programu prowadziłem jeszcze w liceum na wersji 2.49b. Od tego czasu mnóstwo się zmieniło, ale mój zapał do prowadzenia zajęć nie zmalał ani odrobinę. Przez cały okres studiów starałem się aktywnie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć, jako "pierwszak" wspomagałem prowadzących w przygotowywaniu studenckiego Koła Graficznego, a już na drugim roku studiów prowadziłem na nim zajęcia o tematyce związanej z grafiką wektorową 3D, a na trzecim stałem się samodzielnym animatorem zajęć. Na ostatnim roku, w porozumieniu z władzami uczelni, zainicjowałem Warsztaty Grafiki Cyfrowej. Kurs ten skierowany wówczas jedynie do licealistów ze szkół plastycznych, cieszył się takim powodzeniem, iż w tym roku zdecydowaliśmy się na udostępnienie naszej oferty wszystkim zainteresowanym. Wspominam o tym, ponieważ chciałbym wam uświadomić, iż nie jestem tylko studentem, który prowadzi zajęcia, grafika 3D stanowi integralną część mojego życia, a prowadzenie zajęć traktuję też jako wspaniały sposób na udoskonalanie swoich możliwości - ponieważ jako prowadzący powinienem posiadać możliwie jak największą wiedzę, mam dodatkową motywację żeby wieczory spędzać na udoskonalaniu swoich umiejętności. Dzięki temu zostałem rekomendowany na nauczyciela akademickiego przez Sebastiana Nowaka, jednego z naszych wykładowców, obecnie pracownika CD Projekt RED, a w dorobku mającego pracę nad takimi tytułami jak chociażby Forza na Xbox'a - skoro taka osoba daje mi rekomendacje i uznaje, że jestem w stanie nauczyć studentów podstaw poruszania się w środowisku 3D, nie mam wątpliwości, że moje umiejętności są na odpowiednim poziomie. Poniżej postaram się wyczerpująco odpowiedzieć na częste pytania, które dostajemy w związku z kursem, a w linku poniżej, znajdziecie oficjalną stronę kursu ze wszystkimi niezbędnymi informacjami. http://www.wit.edu.pl/1/1/rekrutacja/warsztaty_grafiki_cyfrowej_3d/ - oficjalna strona kursu. FAQ - W razie potrzeby będę dopisywał pojawiające się pytania. Dlaczego student? A dlaczego nie? Tak, jak zauważył założyciel Polskiego Kursu Blendera (www.polskikursblendera.pl), osoby o dużej renomie, nie uzyskały jej poprzez przekazywanie wiedzy ale przez to, że czynnie działają w środowisku i nie będą one traciły czasu na pracę od podstaw. Na moich zajęciach, mogę pomóc w nauce od zupełnych podstaw do momentu, w którym będziecie mogli samodzielnie tworzyć własne modele, wizualizacje czy animacje. Wiadomo, że pół roku to mało jak na tak rozległą dziedzinę, ale dam wam solidną podstawę do tego aby nie tylko pracować dalej nad swoimi umiejętnościami, ale też "załapać" swoje pierwsze zlecenia w środowisku 3D - tak jak niektórzy z moich studentów. Wiadomo, na początku nie będzie to praca przy najnowszym Wiedźminie czy robienie animacji z panem Bagińskim, ale pierwsze, małe zlecenia, są niezwykle ważne w budowaniu swojego wizerunku i przy odrobinie samozaparcia i sumienności mogą wam dać wspaniały start w branży. Kiedy odbywać się będą zajęcia? To pytanie które najczęściej pada w mailach od chętnych. W tym momencie mamy pewność, że pierwsza grupa w której zostały nam już tylko 3 miejsca ruszy zgodnie z planem tj. 29 września - w poniedziałek. Kolejne grupy które będziemy otwierać jeśli obecne zainteresowanie się utrzyma, będziemy dopasowywać do zapotrzebowania większości kursantów, także przy okazji rejestracji, proszę was o podanie dni tygodnia (najlepiej kilku), w których najwygodniej będzie wam pogodzić uczestniczenie na kursie z innymi obowiązkami. Zajęcia zawsze będą odbywały się od godziny 17 i będą trwały 3h lekcyjne z doliczonymi dwoma 10 albo 15 minutowymi przerwami (o ile będzie taka potrzeba - często uczestnicy rezygnują z przerw aby więcej wynieść z zajęć.) W razie problemów z nieobecnością na którychś zajęciach, nie powinno być problemu z uzupełnieniem wiedzy przychodząc na zajęcia innej grupy w obrębie tego samego tygodnia, o ile wcześniej dostanę informację o takiej potrzebie i przygotuje dodatkowe stanowisko - wszystkie grupy idą jednakowym tokiem nauczania. Podobnie jest z migracją między grupami, jeśli np. poniedziałki nie będą komuś odpowiadały a w innej grupie będzie miejsce, wystarczy się ze mną skontaktować i wyrazić chęć przeniesienia. Za co płacimy? Cena całego kursu (45h lekcyjnych) to 300 PLN. Uczelnia nie traktuje kursu jako zajęć komercyjnych, opłaty pokrywają jedynie koszty jakie uczelnia ponosi w związku z organizacją zajęć. Dla przykładu, jeśli kurs byłby traktowany jako zajęcia normalnego toku studiów, byłby on wart 5 punktów ECTS a co za tym idzie, student musiał by za niego zapłacić 500 PLN. Co zyskujemy? Oprócz tego, co opisałem w pierwszej odpowiedzi, po ukończeniu kursu każdy kto spełni wymagania zaliczenia otrzyma oficjalny certyfikat ukończenia kursu. Nie trzeba wspominać, że taki certyfikat wystawiony przez uczelnie wyższą, jest dodatkowym plusem przy poszukiwaniu pracy. Jak wyglądać będzie zaliczenie? Głównym czynnikiem który wpłynie na decyzję o zaliczeniu kursu jest obecność i udział w zajęciach. Nie będę wymagał przynoszenia, na każde zajęcia pracy domowej, nie będą to trudne zadania ale mające na celu utrwalenie wiadomości które pozyskacie na zajęciach, więc wykonanie ich z pewnością wyjdzie wam na dobre. Co do projektu końcowego - temat będzie dobierany indywidualnie przez uczestnika - nie narzucam z góry czy to ma być wizualizacja, animacja czy nawet symulacja - każdy czuję się lepiej w innej dziedzinie, muszę mieć jednak pewność, że kiedy skończycie kurs, będziecie w stanie ruszyć dalej :) Czy możemy zobaczyć prace uczestników? Z uczestnikami kontakt mam mailowy, nie zbierałem prac, a jako że nie podpisywaliśmy żadnych umów, nie mogę udostępniać prac na których publikacji autor nie wyrazi zgody, jednak piszę maile do byłych uczestników i staram się odpowiednie zgody pozyskać. Na początek pracę Piotra Dziechciarskiego - możecie go znaleźć na portalu behance.net - Piotrek przygodę z 3D na moich zajęciach zaczynał od zera, ale dzięki sumienności bardzo szybko załapał podstawy i po pierwszym semestrze Koła Graficznego miał już swoje pierwsze zlecenia na pracę z obiektami 3D. Koło Graficzne, miało bardzo podobną formułę do Warsztatów jednak ze względu na mniejszą ilość godzin nie mogłem zrealizować całego programu który będzie prowadzony na Warsztatach, oraz było skierowane wyłącznie do naszych studentów. https://www.behance.net/gallery/15063275/Nachos-package Nad tym pracowaliśmy na początku, ponieważ opakowania były tematem zaliczenia na zajęcia Projektowanie Graficzne (2D). Zwykle wizualizacje pudełek robi się w Photoshopie jednak Piotrek postanowił zrobić pełnoprawną wizualizacje w Blenderze. https://www.behance.net/gallery/14994515/Fresh-Lemonade-(Student-project) Drugi projekt powstały już później to praca z cieczą, praca robiona także w trakcie semestru. ---------------------------------- Jeśli macie jakieś pytania, piszcie proszę na adres [email protected] - w sprawach związanych z prowadzeniem kursu, bądź na adres [email protected] - w sprawach z wiązanych z rejestracją i opłatami. Rozróżnienie to jest o tyle istotne, że jeśli wyślecie pytanie na temat samego kursu do Pań z rekrutacji i tak odeślą pytanie do mnie, co wiąże się z wydłużeniem czasu oczekiwania na odpowiedź. Oprócz maila postaram się regularnie przeglądać ten wątek na forum i udzielać odpowiedzi na pytania. Zapraszam do polubienia Fanpage na Facebooku, oraz do obejrzenia trailera, który pokazuje ułamek zagadnień którymi będziemy zajmowali się na kursie. Mam nadzieję, że niektórych z was poznam osobiście na kursie :) https://www.facebook.com/wgcwit?fref=ts - Fanpage - trailer
-
- blender
- grafika 3d
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami: