-
Mimo różnych ustawień czasu w "render time" renderowanie kończy się samo
No dobra, przyznaję się :) dawno się nie bawiłem maxem i po prostu coś mi się pomieszało. Skoro ustawię poziom szumów na 0,005 to logiczne jest, że dojdzie to tego poziomu i się sam wyłączy, bez względu na ustawiony czas, że też sam do tego nie doszedłem. Dzięki za zainteresowaniem i sorry za zabieranie czasu takimi głupotami.
-
Mimo różnych ustawień czasu w "render time" renderowanie kończy się samo
Renderuję w progressive, jakoś mi jest wygodniej w tym typie, subdivs mam ustawione na 1 i 100 noise t. na 0,005.
-
Mimo różnych ustawień czasu w "render time" renderowanie kończy się samo
Szczerze powiem, że nie bardzo wiem o jakie passy chodzi ale zauważyłem coś takiego: Mam prostą scenę, pomieszczenie z otworem, w środku box, kula, walec, światło vraysun, kamera i tyle. Gdy ustawiam na jakikolwiek czas w render time, renderowanie kończy się zawsze około minuty, tyle, że na renderze nie ma szumu ale gdy na podłogę dałem trawę to przy 0,00 w RT renderowanie trwało nawet dziesięć minut i się nie wyłączał sam mimo że szumu już nie było. Nie wiem o co biega, trochę to wygląda jakby vray sam wiedział w prostych scenach, że szumu już nie ma i nie trzeba dalej renderować.
-
Mimo różnych ustawień czasu w "render time" renderowanie kończy się samo
Witam, mam taki problem w 3ds max vray 3.5, mimo różnych ustawień w zakładce render time to render i tak kończy pracę kiedy chce,np ustawię na minutę to kończy po 53 sekundach, to jeszcze ok ale jak ustawię na 2 minuty to i tak kończy po 50ciu sekundach, jak dam 0,00, czyli powinien renderować w nieskończoność to i tak się wyłącza po niecałej minucie, zna ktoś może rozwiązanie takiego problemu? Dodam jeszcze, że próbowałem v-ray 3.4, 3.5, 3.6 i 3ds max 2015 i 2017 i w każdym tak samo, ile bym nie ustawił czasu w minutach to renderowanie trwa około minuty.
-
Problem z kolorem tekstury, w maxie inny niż w przeglądarce
Witam, zauważyłem coś takiego, że mam trzy różne kolory tej samej tekstury w zależności jak je oglądam. 1. Przeglądarka Windows 2. Podgląd w katalogu 3. Tekstura w maxie (tu dopiero jaja) Gdzie jest problem, skąd mam wiedzieć gdzie są odwzorowane prawdziwe kolory tego drewna?
-
Podczas renderu wywala program
Co do wywalania programu, to u mnie często tak się dzieje jak mam w materiale użytą mapę "Normal bump", ale wtedy wystarczy jak pomiędzy "normal bump" a slot "Bump map" w materiale wstawię "Vray normal map" lub po prostu zamienię "Normal bump" na "Vray normal map". Co do zapisu różnych renederów to na pewno chodzi o gammę, sprawdź czy masz takie same ustawienia w oknie zapisu, w polu "gamma", masz tam do wyboru "automatic" i "Override".
-
3ds max 9, tesktur nie da się przeciągnąć na model
Na pewno dzieje się tak, jak maxa uruchamiasz jako administrator, nic innego nie przychodzi mi do głowy.
-
"Przeciągnij i upuść" nie działa,3ds max 2014
Zgadza się,problem powodowało uruchamianie maxa jako administrator,dzięki.
-
"Przeciągnij i upuść" nie działa,3ds max 2014
Czy funkcja "przeciągnij i upuść" w wersji maxa 2014 nie jest dostępna,czy mam coś zablokowane.Dokładnie chodzi mi o to,że nie mogę przeciągnąć bitmapy z teksturą z folderu do slotu z mapami,we wcześniejszych wersjach nie było z tym problemu a w tej występuje od początku. [h=3][/h]
-
Jak zmapować niepłaską powierzchnie
Rotate w unwrapie nic nie dawało,ponieważ szachownica,patrząc z góry, układała się w prostej linii a nie po łuku.
-
Jak zmapować niepłaską powierzchnie
Więc,metodą prób i błędów,udało mi się osiągnąć zamierzony efekt,nie wiem czy zrobiłem to profesjonalnie i pewnie jest inny sposób ale udało się. Przy zaznaczonych wszystkich poligonach -> straighten selection -> relax -> wyrównanie wertexów w pionie(każdy pion oddzielnie)
-
Jak zmapować niepłaską powierzchnie
Przerobiłem już dziesiątki kombinacji,zgodnie z różnymi tutorialami i nie wychodziło tak jak powinno,dla tego postanowiłem skorzystać z tego forum.Wydawało mi się,że przy takim prostym elemencie wystarczy kilka kliknięć,jeśli przy złożonych postaciach wyglądało to,na tutkach,na w miarę prostą sprawę. Robiłem wszystko po kolei jak mi doradził "pecet" i wychodziło mi coś takiego:
-
Jak zmapować niepłaską powierzchnie
Witam,mam problem z poprawnym nałożeniem tekstury na profil jak w załączniku.Mógłby mi ktoś wyłożyć łopatologicznie jak to zrobić,aby tekstura szachownicy rozkładała się równo na całym profilu.Nie jest to nic konkretnego,powiedzmy,że muszę nałożyć taką teksturę a profil ten, jest elementem pewnej całości.Próbuję w Unwrap UVW z różnymi tutorialami ale nie rozkłada się ona tak jak powinna.Jak zmapować niepłaską powierzchnie
Fililoco
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta