Hej. Przygotowałam scenę, nałożyłam na nią tekstury, dodałam oświetlenie i render działał jak należy. Jednak po poprawieniu kilku tekstur, modyfikacji UV, render robi się prawie biały. Nie działała oświetlenie. Po usunięciu oświetlenia render wygląda równie biało. Zauważyłam to przy kilku plikach. Czy jest na to jakiś sposób?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Hej. Przeniosłam plik na inny komputer i Maya nie czyta tekstur. Czy można wskazać folder w którym znajdują się tekstury żeby automatycznie załadowały się wszystkie na raz?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Hej. Renderując pokój korzystałam z poniższego filmu żeby zrobić oświetlenie. Tak jak w tutorialu dodałam Sky na zewnątrz i directional light skierowane na okno. Wszystko działa jak powinno. Jednak kiedy dodaję kolejne światło one po prostu nie działa. nie świeci tak jakby w ogóle go nie było. Na czym może polegać problem? Z góry dzięki za odpowiedź.
K.
Hej, mam problem, może banalny ale dopiero się uczę. zawsze do wygładzania używałam zwykłego smootha. oglądając tutoriale zobaczyłam, że do tego używa się również "3" na klawiaturze. i owszem super się wygładza ale na renderze obiekt jest taki sam kwadratowy jak przed kliknięciem "3". Na tutorialach zostaje wygładzony. Możecie wyjaśnić co powinnam zrobić/ co pominęłam, żeby ten efekt został? obiekty wygładzają się o wiele lepiej od zwykłego smootha.
Z góry dzięki
Jak pozbyć się poniższego błędu pojawiającego się przy instalacji Maya 2016 ?
Próbowałam odinstalowywania Microsoft Visual.... i nie pomaga.
http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=102504&stc=1&d=1476623419
Mam problem z zainstalowaniem 3Ds Maxa. Mam zainstalowaną Maye, działa bez problemu. Próbowałam zainstalować różne wersje Maxa jednak za każdym razem pojawia się komunikat: installation complete some products failed to install
i okno jak w załączniku. Skąd bierze się ten problem?
Hej, wiecie może jak zmienić orientację jointów? Załączam obrazek. Chodzi mi o to żebym po złączeniu obiektu ze szkieletem mogła ruszać nogą do przodu a nie tak jak jest na obrazku w bok.