Skocz do zawartości

blindblack

Members
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

blindblack's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Reputacja

  1. Pracki z ostatnich miesięcy
  2. Cwicze czasem gesture drawing ale cięzko mi wytrać dłużej w systematycznosci niz 3 dni :D Fajne wideo dzięki.
  3. Także, jedziem dalej, jest ujęcie na rękę i kolor troche mocniejszy.
  4. Ostatnia praca może niezbyt udana bo zrobiłem b&w z myślą o pokolorowaniu, tak żeby sie nauczyć nowych technik. Nie mam w tym doswiadczenia, osobiście wole zaczynać od koloru ale wtedy toną moje walory. Ostatnio inspirowałem sie duzo Simonem Goinardem toteż waliłem mocno saturowane cienie. Wiem ze coś jest nie tak, niestety narazie jeszcze nie wiem zabardzo jak to korygować. Ogólnie dążę do takiej estetyki ala Simon Goinard, Brandon Liao, Joao Ruas( ten akurat nie koloruje za wiele), Gino zhang yuan, rogner5th. Tacy moi idole.
  5. Chodzi ci o to ze moje cienie sa zabardzo saturowane, a topy za mało? Czy ze za płasko kolor?
  6. blindblack

    Csh

    Environmenty spoko. Uczyleś się od Fenga?
  7. blindblack

    Berf

    Podoba mi się ta łódź, pewnie dlatego ze tak malarsko została ujęta. Co do valorów na komputerze, wydaje mi sie ze są płaskie, brakje troche jasniejszych highlightów gdzieniegdzie.
  8. Fioletowa panna na propsie. Przykuwa wzrok. Tak na moje oko przy tym kolesiu na twarzy troche za duzo w szarosci polecialeś przez co sie troche brudne pod okiem zrobilo, taki muddy zone. W czarnobiałej wersji troche płasko w walorze, mogło by sie bardziej odcinać.
  9. Przy tym aucie nie podoba mi sie ze ten fiolet z cienia rozciera sie dalej, zamiast odcinać.
  10. Byłem opieprzany wczesniej za to ze pozy są sztywne, i to wlasciwie przez goscia od konceptów, także staram sie troche to poprawić. Rozwijam sie w obydwu płaszczyznach i koncepty i ilustracje, zreszta to pokrewne tematy ( w końcu koncept tez jest ilustracją), tylko mniej wrzucam tu konceptów. Chodziło mi o problem w tym ze wolno pracuje, nawet w konceptach łapię sie na zbytnim wkręcaniu,brakuje mi dobrych decyzji i przez to lubie utknąć w jakimś aspekcie, który w koncepcie jest własciwie malo istotny. W ilustracji nie mam tylu wyrzutów gdy nad czyms się głowię bo to w sumie nas rozwija, ale w koncepcie zamiast wyprówać z siebie pomysly to dziubie np. nad kolorem troche, zabijając przy tym kreatywność designu. Chcąc coś machnąć na szybko wystko zmienia się w kilkudniową kontemplacje. Jestem syzyfem :) Tutaj u kosmonałtów próbowałem troche photobashu. Pod przezroczystą szybką miała być zadziwiona twarz kobiety ale jakoś nie siadło i po kilku godzinach frustracji zamalowalem ( może ktoś zrozumie ) :).
  11. Dla mnie pierwsza najlepsza chociaż troche mdławo. Gdzieniegdzie mogłbyś przywalić mocniejszy światłocień. Chyba że tak chciałeś. Wiem ze to trudnie do wykrzesania, sam mam z tym problem. W scenach walki troche nabrudzone dlatego bardziej podoba mi się pierwsza.
  12. Ja poprostu nie widze proporcji, często odwracam obraz w poziomie wtedy widzę asymetryczności których normalnie nie dostrzegam. Chciałbym też malować bardziej z luzu niż z rysunku. Oczywiście łatwiej mi jest z rysunku bo bez mój mózg nie ogarnia. Nie w każdej pracy skupiam sie nad wszystkimi aspektami jest to często bariera nie do przeskoczenia dużo idzie w kosz a jak już widze w czyms potencjał to dłubię w tym za długo. Nie tędy droga do koncept artu. Kozystam z referencji jak moge ale ostnio staram sie konstruować samemu bo szukanie refek takich jak by sie wymarzyło czyli pasujacych pod pozycje nad którą pracuje strasznie wkurza. Mowicie mi ze powinienem kożystać więcej z refek, akurat ja twierdze inaczej bo tkwie w punkcie w którym studiów robiłem za dużo a praktycznie wogole nie rozwijałem budowania z wyobraźni, chyba ze chodzi o refki materiałów to co innego. Oczywiście staram sie po mimo oporów wyciągnąć jak najwięcej z każdej opini. Co do ostatniej pracy to chciałem by wyglądała mistycznie i surowo. Kobieta jest nie do końca żywa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności