Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jiro

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. dzizas, wiedziałam, że rozwiązaniem będzie coś tak banalnego, ale za chiny nie mogłam do tego dojść... Dziękuję pięknie za pomoc! :D
  2. Tak, połowa głowy jest wynikiem użycia tego modifikatora mirror. Przepraszam, ale ppierwszy raz robie coś takiego w blenderze, jak się scala model? @edit: szperałam trochę w ustawieniach i jeżeli pod słowem scalanie kryje się użycie skrótu ctrl+j to niestety nie rozwiązuje to mojego problemu
  3. Witam wszystkich. Męczę się od paru godzin z riggingiem modelu głowy. Dochodzę do momentu gdzie pragnę sobie użyć malowania wag i jest klapa, bo gdy próbuję użyć pędzla na prawej połowie modelu (która jest efektem użycia mirrora wcześniej) to stawia mi placki na lewej stronie gratis. Ofc gdy próbuję pozbyć się tych tylko z lewej strony, to automatycznie znikają te z prawej. Wygląda to tak jak screenie http://screenshooter.net/102500982/exjvuda . Szlag mnie trafia, bo potrzebne mi są kości, które będą się poruszać niezależnie od siebie. Czy jest jakiś sposób żeby obejść ten niezamierzony efekt mirror? Pracuje na wersji 2.74

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.