Skocz do zawartości

jiro

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

jiro's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. dzizas, wiedziałam, że rozwiązaniem będzie coś tak banalnego, ale za chiny nie mogłam do tego dojść... Dziękuję pięknie za pomoc! :D
  2. Tak, połowa głowy jest wynikiem użycia tego modifikatora mirror. Przepraszam, ale ppierwszy raz robie coś takiego w blenderze, jak się scala model? @edit: szperałam trochę w ustawieniach i jeżeli pod słowem scalanie kryje się użycie skrótu ctrl+j to niestety nie rozwiązuje to mojego problemu
  3. Witam wszystkich. Męczę się od paru godzin z riggingiem modelu głowy. Dochodzę do momentu gdzie pragnę sobie użyć malowania wag i jest klapa, bo gdy próbuję użyć pędzla na prawej połowie modelu (która jest efektem użycia mirrora wcześniej) to stawia mi placki na lewej stronie gratis. Ofc gdy próbuję pozbyć się tych tylko z lewej strony, to automatycznie znikają te z prawej. Wygląda to tak jak screenie http://screenshooter.net/102500982/exjvuda . Szlag mnie trafia, bo potrzebne mi są kości, które będą się poruszać niezależnie od siebie. Czy jest jakiś sposób żeby obejść ten niezamierzony efekt mirror? Pracuje na wersji 2.74
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności