Jump to content

Veneno

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Veneno

  • Rank
    Member
  1. zmiana rozdzielczości pomogła. Dziękuję ;)
  2. Znalazłem, ale niewiele to pomogło ;/
  3. w maxie 17 chyba tego nie ma. Nie mogę znaleść ;/ Jest tylko show shaded
  4. Witam. Postanowilem zamodelowac sobie takie cos. Pobieram obrazek. Wrzucam go na plane i okropnie traci on na rozdzielczosci, jak widać na screenach. Wie ktoś jak temu zaradzić ? Jakby to powiedział Pan Tusk : Thank you from the mountain :D. Prosze o odpowiedź
  5. Witam. Jak widać na screenach, mam prolblem z noisem. Przed nałożeniem materiałów problem ten nie występował. Opadaja mi już ręce, bo nie wiem jak to naprawić. Na ssach widać moje ustawienia kamery, świateł i render setupu. Materiały czerpię z vraymaterials. Jeśli ktoś wie co jest tego przyczyną, bardzo prosił bym o odpowiedź. Z góry dziękuję. Edit. Pozmieniałem kilka materiałów i troche to pomogło, lecz dalej mam z tym problem, na screenie widać, że w niskiej rozdzielczosci nie ma problemów z noisem, a ta sama scena wyrenderowana w większej rozdzielczosci jest juz obfita w owy noise. Jeśli ktoś miał taki problem, lub wie jak go rozwiązać- bardzo prosze o kontakt.
  6. http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=755
  7. To dziwne, bo działają mi wszystkie materiały, oprócz tych do których dołączany jest ten plik thumbs.db. Klikam Open material libray i normalnie go wybieram, klikam Ok i pojawia się tylko jakby ta grupa z nazwą tego materiału, lecz pod spodem nie ma go. to nie czasem przez ten plik? prosze o pomoc ;d Edit. jak widac na screenie, materiał "incrusted wood" zawierał właśnie ten plik. Po otworzeniu go w 3ds maxie nie mam tego materiału tylko jakby tą grupe, i ona jest pusta,. Jak to naprawić?
  8. na googlach są poradniki jak "wyłączać i usuwać tego rodzaju pliki. Nie tego szukałem ;)
  9. Witam. Niedawno zacząłem korzystać z materiałów zamieszczonych na w.w stronie. Wszystko fajnie, ale natknąłem się na parę naprawdę fajnych materiałów; po pobraniu ich zauważyłem, że jest tam też plik o nazwie thumbs.db i chyba jest on wymagany do poprawnego działania owego materiału. Mógłby mi ktoś powiedzieć co mam zrobić z tym plikiem? gdzie go przenieść czy coś. Dzięki z góry :D
  10. Dziękuję po stokroć!!! :D. Mam jeszcze tylko takie małe pytanie, czy Bloom Effect może działać z Vray Denoiserem ?
  11. Witam, mam problem z wyrenderowaniem sceny; mianowicie, renderowanie dobiega końca, z efektem widocznym na 1 screenie, trochę ciemawo, ale tak właśnie chciałem, zapisuje zdjęcie w .jpg, otwieram je, a na nim obraz jest zupełnie ciemny. Od początku coś mi tu nie grało, bo ustawiałem światło na najmniejsze multipliery a przy renderowaniu zdjecie wychodzilo tak jasne, jakbym ustawił light multiplier na jakies 200. Moja diagnoza jest taka, że zdjęcie zapisane już jako efekt końcowy zgrywa się z moimi ustawieniami co do światła itp, jednak podgląd renderu robi mnie, że tak powiem, w konia i pokazuje zupełnie inne rezultaty, o wiele za jasne. Bardzo prosił bym o pomoc, gdyż już ręce mi opadają, a muszę się z tym jak najszybciej uporać. Pozdrawiam. Edit. jak Widac na 3 screenie, nawet jak kliknę Duplicate tam w okienku renderowania, zeby skopiować rezultat do porównania, to już wychodzi ten efekt właściwy. Coś jest nie tak z tym głównym podglądem.
  12. Witam, prezentuje właśnie skończony projekt. Dodaje jedynie screenshooty ponieważ moja " maszyna " nie zrenderuje tylu polygonow. Zapraszam do oceny. Pozdrawiam :)
  13. Witajcie. Moje pytanie kieruje w stronie modelowania, gdyż począłem modelować czołg, z jakiejś tam listy topowych tanków na świecie wybrałem m1 abrams i zacząłem modelować opierając sie na preferencjach. Utknąłem w pewnym momencie, gdy nie wiedziałęm jak zamodelować daną rzecz, ponieważ nie potrafiłem znaleść zdjęcia danego czołgu z danej perspektywy. Wpadłem na pomysł, by poszukać na necie gotowego projektu; ściągnąłem takowy i otworzyłem. I tu zawieram pytanie poparte na screenach, czy opłaca się modelować strasznie szczegółowo tak jak na screenach, czy walnąć jakiś low poly object i nadrobić to teksturami. Na 2 pierwszych screnach zawarłem ten projekt z internetu, na pierwszym widać oteksturowany model, na drugim zaś bez materiałów. Na 3 walnąłem swój. Pytam, bo waham się, czy można robić tak jak ten gość, od którego pobrałęm projekt i nadrabiać teksturami, czy nie iść na łatwiznę i robić coś takiego jak ja. Pewnie i tak nie sprzedam projektów tego typu, choć mam ich kilka. Co o tym sądzicie, którą drogę wybraliście, a którą polecacie?. Stoję w miejscu z modelowaniem i czekam na dyskusję. Pozdrawiam :) - - - Połączono posty - - - Edit. Screeny w kolejnosci odwrotnej; 1,2,3=3,2,1
  14. Dopiero zacząłem zabawę z keyshotem. Tam nakładam materiały. Dzięki za opinie, zabieram sie do pracy ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy