Skocz do zawartości

parch

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

parch's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Hej. Jak wlaczyc dynamiczne odbicia we viewporcie max 2016? W 2012 nie bylo problemow: http://screenshooter.net/101977724/04_01_2016__15_57 W 16ce Dyn.Reflctions nie dzialaja w PowerPreview. Dzieki za pomoc.
  2. Hej. Nadal mam problem z opanowaniem Image samplera. Czy moge prosic o pomoc, albo odnosnik do dobrego materialu n aten temat? Chodzi mi o korelacje pomiedzy tymi parametrami: http://screenshooter.net/101977724/16_11_2015__15_57 Nie rozumiem wzajemnych zaleznosci
  3. ja wlasnie lubie z palucha ustawic wszytskie sample, wtedy wiem co w trawie piszczy i ze jest optymalnie. Dzieki Staruszku trzymaj sie
  4. ok. dzieki za Twoj czas, doceniam :) Nie myslalem o Coronie, bo siedze na vraya od wczesnych wersji, 0.9. cos tam. Rozumiem ze jest wieli boom na Corone. Ale mysle ze na wszystkim da sie osiagnac podobny rezultat. Chyba.. ;)
  5. Staruszku, az tak duzej roznicy miedzy tymi dwoma nie ma :/
  6. no wlasnie, zupelnie inaczej niz w 2.4 gdzie 30 to bylo duzo a 50 gwarantowalo czysty efekt bez zadnego ale. nic tu niestandardowego mysle nie mam http://screenshooter.net/101977724/13_11_2015__13_27 http://screenshooter.net/101977724/13_11_2015__13_25 ogolnie wychodzi na to, ze vray ma dzialac z automatu, w duzej mierze wszystkim zajmuje sie ImageSampler ze niby on ma decydowac gdzie i jak czyscic... z Motion blura tez zostal usuniety subdiv, juz tez tylko Image Sampler sie tym zajmuje. Zastanawiam sie po co w ogole sa subdivsy gdziekolwiek, skoro i tak tylko IS robi robote albo czegos nie rozumie.. ..z pewnoscia... czegos nie rozumiem.
  7. Swiatla po 40 subdiv LC przy malej rozdzialce 1250x736 http://screenshooter.net/101977724/13_11_2015__12_57 Ale LC nie powinno miec wplywu na noise materialu
  8. Siema. Po przesiadce na nowego Vr nie moge dojsc do ladu z samplingiem materialow. Nie kumam, na Vrayu 2.4 przy samplingu materialu 40 i glossie 0,9 i defaultowym ustawieniu Adaptive image samplera 1/4 / 0.01 wychodzilo czysciutko. A teraz: http://screenshooter.net/101977724/13_11_2015__12_09 Dopiero wysrubowane AA czysci kasze http://screenshooter.net/101977724/13_11_2015__12_14 W zasadzie subdiv materialow w ogole nie jest barny pod uwage, przy dobrym AA, 8 sampli daje ten sam efekt co 40 sampli http://screenshooter.net/101977724/13_11_2015__12_16 Chcialbym kontrolowac sampling material z poziomu samego materialu, a nie zeby AA zajmowalo sie noisem. Mam wielkie WTF? Dziekui za pomoc i rozjasnienie mroku ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności