Rozwiązałam problem. Lampy które wstawiłam do sceny wytwarzały to światło. Po ich usunięciu wszystko cyka. stormwind - zmienienie na shaded nie zmieniło nic, render nadal był prześwietlony. Pawlito - wstawiłam screena, bo już tutaj widziałam że jest coś nie halo a nie dopiero na renderze :-)
Witam,
Mam strasznie przeswietlone pomieszczenie. W scenie nie miałam świateł a jedynie materiał vraylight który usunęłam, ale to nic nie dało. Bardzo proszę o pomoc. Załączam screena.
W miejscu szyb w oknach mam "dziury", nie ma tam żadnego materiału. Mam problem z mapowaniem, pomieszczenie tworzę z boxa i gdy np dodam do jednego poligonu map scaler, to po kliknięciu na edit poly modyfikator znika. Można to zauważyć na moim renderze na teksturze podłogi, która jest źle zeskalowana.
Wstawiłam poprzedni obraz na plane tak jak mówiłeś, ale teraz w miejscu okna mam czarną plamę. Wstawiłam vraylight plane i sky portale. Załączam obecny render i ustawienia materiału na szybie i obrazka.
Dzięki bardzo za odpowiedź. Obraz za oknem zmieniłam, Sky portali nie mam bo używam Vray Sun, a z tego co wyczytałam mr sp nie współpracuje z tym światłem. Dałam inne położenie kamery i kierunek padania światła, dodałam trochę bibelotów. Zastanawia mnie, czemu materiał w oknie nie odbija, reflect i refract mam ustawione na najjaśniejsze, fresnel włączony.
Witam wszystkich,
Chciałam dać wam do oceny jedną z moich pierwszych wizualizacji. Mam styczność z 3ds maxem i Vrayem od około miesiąca. Byłabym wdzięczna za wasze wskazówki co jak i gdzie poprawić itp :) Pozdrawiam