-
Brooklyn NYC
RealLifeGlitchDude odpowiedział RealLifeGlitchDude → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)Kolejny mały update do wglądu :) Zostały jeszcze 2 budynki i biorę się za detale walające się po ulicach. Update: PS.Już boję się teksturowania :/
- "Image" breakdown FX
-
Scena 3d: Rv winnebago
Świetna robota, detal powala, a pomysł genialny :D Widzę że wyniki 2giego grudnia, więc powodzenia. :)
-
Brooklyn NYC
RealLifeGlitchDude odpowiedział RealLifeGlitchDude → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)@bolitic dzięki za porady i podpowiedzi, napewno skorzystam. :) Jako że nadszedł weekend zacząłem dłubać przy drugiej stronie ulicy. Całość zaczyna jakoś wyglądać co mnie motywuje do dalszej pracy :) Niestety idzie to bardzo wolno, ale jakoś idzie. :) Poniżej update do wglądu: Pozdrawiam. Damian
-
Chateau de Maisons-Laffitte
Super! Uwielbiam modele z dużą ilością detalu, nie mogę się doczekać wersji z teksturami. Ile poly liczy sobie scena?
-
Brooklyn NYC
RealLifeGlitchDude odpowiedział RealLifeGlitchDude → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)Udało się jeszcze wgrać update. Dachy budynków dodam na końcu, chociaż ich nie potrzebuję. No ale bydynki muszą być kompletne. Poniżej renderki przedstawiające postęp prac: I troszeczkę przedmiotów: pozdrawiam
-
Brooklyn NYC
RealLifeGlitchDude odpowiedział RealLifeGlitchDude → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)Dzięki wielkie, Coronę napewno przetestuję, ale najpierw modele muszę dokończyć. Jedna strona ulicy już prawie gotowa, aż szkoda że weekend się kończy i znów mało czasu będę miał, aż do kolejnego weekendu :/ Na chwilę obecną scena liczy sobie 81K Polys. Postaram się jeszcze dziś wgrać jakis update.
-
Exterior: Pierwsze próby z Corona
świetne rendery, 45 minut renderu na jedno ujęcie?
-
Brooklyn NYC
RealLifeGlitchDude odpowiedział RealLifeGlitchDude → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)Dzięki, jeśli chodzi o renderowanie to u mnie to leży. Jestem początkujący, nie mam na swoim koncie jeszcze nic ładnie wyrenderowanego (cały czas renderuję w mentalRay). Zapewne będę szukał dużo pomocy w realistycznym wyrenderowaniu sceny. Pozdrawiam
-
Pojazd3D: Heavy Rain
Coś pięknego, oglądając takie prace aż chce się modelować.
-
Pojazd3d: P-36c
omg, czekam na efekt końcowy, nie ma czego krytykować. :) Detal powala na kolana, piękny model.
-
Brooklyn NYC
RealLifeGlitchDude odpowiedział RealLifeGlitchDude → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)Jedna strona ulicy już prawie gotowa, może i są tam tylko 2 budynki ale za to ile sklepów :) Detale takie jak kartony, śmietniki, śmieci itp dodam na końcu. Powiem że nie jest łatwo dopatrzeć się niektórych detali na Google Street View. :/ Poniżej podgląd: Pozdrawiam
-
Top-Down Desert Asset Pack - Low Poly
świetny pakiet, bardzo ładnie to wygląda. :)
-
Brooklyn NYC
Jako że to mój pierwszy post, to chciałem się przywitać. Więc Witam wszystkich :) Na wstępie napiszę że jestem samoukiem, modelowania uczyłem się metoda prób i błędów. Zapewne jak dojdę do teksturowania to będę potrzebował waszych porad :) Jako że uwielbiam US, wpadłem na pomysł wymodelowania fragmentu ulicy znajdującej się w Brooklyn NYC. Największym problemem jest brak zdjęć budynków, więc pracuję z tym co Google Street View ma do zaoferowania. Chodzi mi o wierne odwzorowanie prawdziwych budynków, nie przesadzając przy tym z detalem za bardzo (w trakcie pracy zawsze mnie ponosi) Wstępnie w planie mam wymodelowanie fragmentu ulicy Utica Ave zaczynając od skrzyżowania z President St, a kończąc na skrzyżowaniu z Union St (podaję nazwy jakby ktoś chciał sprawdzić jak dany bydynek faktycznie wygląda) i wyrenderowaniu go w nocnej, deszczowej scenie. Pierwszy budynek już posiadam, poniżej podgląd: Plus gratis ;) Latarnia z tablicami i sygnalizacją dla pieszych. Pozdrawiam Damian
RealLifeGlitchDude
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta