Jump to content

wojtas1

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About wojtas1

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Skarżysko-Kamienna
  1. poki co u mnie na odwrot :) najpierw zetka potem inne opcje :) aczkolwiek zmodelera od czasu do czasu lubie uzywac :) ale fakt,zremesher mega pomocna sprawa,lubie wlasnie go w polaczenia z zmodelerem,mozna ciekawe efekty uzyskac :) jak rowniez retopo zspheres :) nie jest to moze tak intuicyjne jak np. analogiczne narzedzia w Mayce ale daje rade nawet :) odnosnie mojego peceta to naprawde jest z nim kiepsko,o tyle ze do 13 mln poly jeszcze jakos ciagnie,jak cos wiecej przychodzi w zetce to juz tragedia sie zaczyna :) jak mialem ostatnio rzezbe ponad 50 mln poly to juz pracowalem poklatkowo mozna powiedziec hehe
  2. tak,to robota w zbrush'u,z tym,że modelowania nie bylo tam praktycznie wcale,wszystko zostalo wyrzezbione na dynameshu doslownie przy uzyciu 5 czy 6 podstawowych brushy,nie chcialem tracic czasu na czyszczenie tego,ukladanie nowej siatki,polishowania itp itd,planowalem to jako szybką prackę miedzy nauką nowych softow,choc generalnie lubie rowniez modelowac w Zbrush'u czasem :) Keyshot jest spoko jesli chodzi o szybkie renderki,tym bardziej gdy mamy do czynienia z dosc duza iloscia poly...i dosc wygodny w renderowaniu passów swiatla,tak sądze...i jak na moj sedziwy juz dosc PC,to przyznam szczerze ze calkiem dobrze znosi tego Keyshota,ku mojemu dużemu zdziwieniu :)
  3. ogolnie to nie jestem pewien czy czegos przy renderze w keyshocie z ta glowa nie skopalem,w zbrush'u prezentowala sie o niebo lepiej,moze pokusze sie jeszcze o o renderki samej postaci z Zb....glowa moze nie pasowac,gdyz troszke dla funu wybralem tegoż wlasnie typka jako baze dla refek,ale nie moglem sie powstrzymac bo lubie tego aktora :) ale coz,z pewnoscia nie jest to praca idealna i jestem tego w pelni swiadom :)
  4. dzieki wielkie,wciaz sie ucze tego hard surface'u ,zeby to swobodnie rzezbic i jakos idzie powoli do przodu :)
  5. Witam,chcailbym podzielic sie w wami moim najnowszym conceptem 3d, w sumie moje trzecie podejscie do tego typu hard surface'u,przedsatwia odział smiercionosnych mechow z przyszlosci,ktorych jedynym celem jest tropienie i zabijania rebeliantow i wszelkich czlownkow ruchu oporu....jakies 5 godzinek rzezbienia w Zbrush'u,renderowane w Keyshocie , skladane w Photoshopie :) pozdrawiam https://www.artstation.com/artwork/wlzQO [/img] [/img] [/img] [/img]
  6. hmmm wydawalo mi sie ze jest ok,tez doszedlem do wniosku ze to wina tego elementu zbrojki zakrywajacej szyje.... calkiem inaczej to wygladalo jak ja zdejmowalem :)
  7. dzieki :) Fakt,zawsze moglo byc lepiej,jestem tego swiadom,odnosnie glowy to coz,robilem z rzutow,wyszlo mi ze taki ma ksztalt tej czachy,proporcje mi sie zgadzaly :)
  8. https://www.artstation.com/wojtachnio Witam,chciałbym sie z wami podzielic moja kolejna pracka do folio,zrobiona calkowicie ze sfery w zbrushu,renderowana w keshocie,skladana w photoshopie, "Posłaniec"-wyslannik królewski,przynoszacy złe jak i dobre wiesci,cyniczny,pewny siebie,lecz tylko do czasu :) za referencje dla glowy posluzyly mi zdjecia jednego z moich ulubionych polskich aktorow,Jnausza Chabiora,oczywiscie lekko zmodyfikowane... krytyczne komentarze i nie tylko,mile widziane :)
  9. dzieki :) właśnie też mi się teraz z perspektywy czasu wydaje,ze to oczko mogloby byc troszke bardziej podkreslone ale bałem sie że źle to zbalansuje i bedzie nazbyt "nachalne" :)
  10. Witam,w przerwach między treningiem anatomi nie mogłem się powstrzymać przed wydłubaniem czegoś bardziej odrealnionego.... tak więc dość szybki sculpcik,przedstawiający hybrydę Azoga z Trollem Jaskiniowym,inspirowany oczywiście filmową ekranizacją znanej pewnie każdemu trylogii,inspiracji jest tutaj dość dużo,czerpałem z kilku postaci,wyszło jak wyszło...model,texturki i renderek w zbrush'u,reszta w PS'ie.... enjoy :)
  11. "tomerk"- póki co tak,starałem się tą tęczówkę nieco uwypuklić,niestety ze średnim efekem.... :) - - - Połączono posty - - - dizkie za napawjące optymizmem słowa,co masz na myśli mówiąc o oczach drugim modelu? chodzi Ci o samą gałkę oczną czy okolice oczodołu itp. ? - - - Połączono posty - - - "blazejbobek" - dzięki za miłe słowa,zawsze można tę pracke zaktualizować hehe,w wolnym czasie może zrobie wedle twej sugestii :)
  12. tomerk-tak,wszystkie elementy modelu powstają w zbrushu :) powoli zabieram sie za inne programy 3d,ale słabo z czasem ostatnio stoje...
  13. Witam,po dłuższej nieobecności postanowiłem odświeżyć prace....zgodnie z zaleceniami pracuje nad anatomią,w tym przypadku nad twarzami....wszystkie robione z wyobraźni,nie są to portrety jakiś konkretnych ludzi...wszystkie robione ze sfery w zbrushu,wszelkie owłosienie to fibermesh.... model jakiegoś dziadziusia.... oraz szybki renderek,bez textur,składany w ps'ie..... popiersie afroamerykanina.... jak w poprzednim przypadku 2 renderki,równiez bez textur.... speedsculpcik jakiegos człowieczka,sorki za słabą jakośc.... Licze na obiektywne komentarze i opinie oraz wszelkie wskazówki na przyszłość,pozdrawiam :)
  14. dzieki za rade....taki wlasnie mialem zamysl...na poczatek mam w planie pocwiczyc rzezbienie popiersi/twarzy.....nastepnie studium miesni oraz calego ciala... :) postaram sie wrzucac w miare progresu... :)
  15. Witam.Jestem tutaj całkowicie nowy,z tego wzgledu tym bardziej rowniez podekscytowany :) od jakiegos czasu zajmuje sie sculptem w zbrushu....staram sie nieustannie uczyc na swoich bledach jak rowniez rozwijac swoje pasje zwiazne z grafika.Generalnie skonczylem studia pod kierunkiem grafiki ale zbyt duzo nie pomogly.do wszystkiego dochodze stopniowo samemu,mam zamiar opanowac inne porgramy do grafiki 3d typu max,maya itp... licze na to ze zapoznacie sie z moimi pracami i powiecie mniej wiecej co o tym sadzicie i czy warto wogole isc w tym kierunku bo przyznam szczerze ze chcialbym w przyszlosci zajmowac sie tym zawodowo gdyz jest to moja najwieksza pasja Człowiek lodu .... niektorzy moga miec skojarzenia z Gra o tron aczkolwiek jest ono calkowicie przypadkowe gdyz wszystkie scuplty ktore tworze,wykonuje calkowicie z glowy nie posilkujac sie zadnymi conceptami itp. kolejny stworek .....w zamysle mialo to byc polaczenie modliszki i kameleona....jesli mozna tak powiedziec :) calosc wyrzezbiona ze sfery,oteksturowana/pomalowana w zBrushu,skomponowana w photoshopie....do ostatecznej wizualizacjii uzylem przykaldowego zdjecia dzungli z goole'a... :) nastepny stworek.... pare starszych pracek.... bardziej wczesne poczatki.... model orka....luzno inpirowany Azogiem.... jakis humanoidalny dinozaur....tło jest tapetka sciagnieta z google'a.... Leśny wojownik.....skojazenia z Avatarem uzasadnione..... wkomponowany w tło referencyjne znalezione w sieci..... zielony stworek,oczywiscie inspirowany Johnem Carterem.... mityczna istota z przeplywem wewnetrznej energii....podmalowany w ps'ie... jakis demon..... portret Wladimiria wiadomo jakiego :) bardzo stary projekcik....obcy w zbroi bojowej....luzno improwizowany.... Witam,po dłuższej nieobecności postanowiłem odświeżyć swoją teczke...staram się pracować nad "główkami",proporcjami itp itd...prace w dalszym ciągu robione z głowy,nie oparte o żadne zdjęcia i concepty....póki co bierzące prace rzezbione ze sfery....wszelkie owłosienie to fibermesh... model jakiegoś dziadka ... oraz szybki renderek sklejany w ps'ie....bez texturek... popiersie afroamerykanina.... podobnie jak w poprzednim przypadku,pokusiłem się o 2 szybkie renderki....również bez textur.... sklejane ps... speedsculpt jakiejś główki,sorki za słabą jakośc..... Licze na obiektywne opinie i komentarze,oraz wskazówki na przyszłość, pozdrawiam...
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy