Skocz do zawartości

fidelpatcha

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Sosnowiec

fidelpatcha's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. A ja proponuję śnieg...
  2. To ja tu chciałem skończyć motorek co w wip-ie siedzi.. a tu takie pracki - aż się odechciewa kończyć. Gratulacje - jak dla mnie rewelka
  3. A mnie sie nie podoba - materiały takie sobie modelowania w zasadzie brak... Gdyby chociaż jakiekolwiek zużycie... rysy, wyszczerbienia. Sam nie śmigam w maksiu ale takie coś...
  4. A mnie ten robot W DUŻYM przybliżeniu przypomina mecha-kawalerie z Fantasy General. Może to była by myśl dla Ciebie - zamiast Sci-Fi pójść w stronę fantasy - zrezygnuj wtedy z laserów, rakiet, a zastąp je np toporem, wielką kuszą... Wyszedł by np. Golem na podwoziu jak u czołgu Powodzenia
  5. Rzecz w tym że według modelu ten bak ma właśnie taką wklęsłość z przodu. Jest to chyba zrobienie miejsca na ramę.
  6. Wrzucam renderki bez tekstur. A co do siatki: Jest w Max (5) jakaś funkcja służąca zrzutowi, czy zostaje tylko PrintScreen? Rzecz w tym że bazuję na modelu tekturowym, a dokładniej na instrukcji jego sklejania - więc to co tu modeluje jest raczej Po Prostu Motorem - ale że jest to mój pierwszy model tego typu, to wystarczy mi żeby wyglądał jak motor. Więc wszelkie sugestie co do Designu bardzo miło widziane
  7. dobra udało mi się postawić Maxa - wystarczyło wywalić C-dilla i już działa.. heh Dołożyłem nieco, poprawiłem chrom - choć jeszcze mi coś nie pasuje. siatkę też wrzucę i model bez tekstur - tyle że siatka nieco nieczytelna będzie
  8. MOdel - wypasiony - wszystko pasuje do siebie klimatycznie. Przydało by się jednak coś co utrudniło by dostanie się pod tą "machinę" bo skala tego ustrojstwa daje takie możliwości, a jeden saper z plecakiem pełnym... dobra przesadziłem jeden saper to zdecydowanie za mało.
  9. Bradzo fajnie Melonik - ale wytłumacz nam skąd taka różnica w poziomie obu projektów - tym bardziej że wiedza twoja przy pierwszym projekcie była znikoma. Jak dla mnie to śmierdzi...
  10. No jak na początek to chwała ci za stopień skomplikowania sceny, bywają piłeczki z tutków, a Ty... Pracuj dalej, a następnym razem wstawiaj do WIPa - z pomocą i sugestiami wyjdą Ci lepsze scenki. Powodzenia
  11. siateczka będzie w ciągu 2 dni - jak ponownie postawię maxa (!!Parszywy Bad Sector!!!) jak wyzej... render - Brasil
  12. Witam Po różnych lokacjach postanowiłem wreszcie spróbować swoich sił z pojazdem (choć konkurencja w tej dziedzinie tu poza moim zasięgiem). Na początek motocykl. Wzorowany jest na Yamaha DSC 11, a dokładniej na kartonowym modelu tego motorka. Więc z dokładnością może być średnio. Założenie więc takie: laikowi ma się spodobać, no chyba że pójdzie dobrze.. Wrzucam na razie renderki postępów - powinna być siatka (będzie) Proszę o wszelką krytykę, a najlepiej jakieś sugestie. Pracuję na 3dsm 5
  13. Miniaturka zapowiadała rewelację... a tu niestety: - scenka trochę uboga w szczegóły - tekstury wyglądają jak namalowane na ścianie - parapety nie pasują do ścian - zbyt drastyczne odcinanie się powierzchni - ściana-grunt - grunt też jak namalowany - pudło też odcina się zbytnio Po poprawieniu tekstur, światła i dodaniu kilku elementów do scenki może być rewelacyjnie. Okno prawe dolne wygląda w porządku Pozdrawiam
  14. renderer to Brazil - przy pierwotnym ustawieniu 12000x9000 (około) wyskoczył błąd zapisu bitmapy - zaraz po cyknięciu klawisza render, Przy rozdzielczości ok 6400 x ... ruszył ale zaraz wystąpił błąd maxa
  15. Mam problem z wyrenderowaniem obrazka - ma mieć 150 dpi co daje mi rozdzielczość ok 12000x9000 - render nie rusza. Może jest możliwość złożenia takiego finalnego renderu z mniejszych - ale jak to zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności