Cześć, dopiero zaczynam przygodę z elementami do gier (wczesniej tylko modelowałem dla siebie), mam takie bardzo ważne pytanko:
jeżeli robie obiekt powiedzmy np. dom - to jego wymiary w blenderze maja byc takie jak w realnym świecie ? Znaczy dom ma 4m wysokosci, 5m szerokoci i dlugości to takie wymiary ma miec w blenderze pod zakładką "n" i pozniej zatwierdzic skale (1) ?
A jak np robię młotek to też ma mieć "prawdziwe" wymiary ? Czyli powiedzmy uchwyt 60cm, szerokość 6cm, i metalowa czesc 19x6 cm ? Jak to wygląda pózniej w grze ?
Domyslam się, że napisałem to "łopatologicznie" lecz nie mam kogo się poradzić na ten temat i nie wiem jak przygotowywać takie modele.
Jak to się ma do Unity oraz Unreal Engine 4 ?
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć prostym językiem...
Dzięki wielkie
Pozdro