Jump to content

Demedina

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Demedina

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie, ale nie wszyscy naraz z tymi odpowiedziami.
  2. Cześć! Mam problem z obróceniem w inną stronę zanimowanej postaci np. o 90stopni. Gdy obracam postać to animacja dziwnie działa, jakby nie wszystko się obróciło. Gdy zgrupuje cały obiekt to wtedy animacja działa dobrze, obróci się prawidłowo, ale gdy rozgrupuje obiekt to zas animacja jest lipna. Doradzi ktoś? Tak wygląda animacja po obróceniu o jakieś 90stopni: Lata cała po scenie
  3. Szukam starego 3ds max 2008. Czy posiada ktoś jeszcze tę wersje?
  4. Witam. Mam strasznie kanciaty model, czy ktoś może mi podpowiedzieć jak go wygładzić?
  5. Cześć! Powie mi ktoś jak mogę sprawdzić jaką ma długość kość w szkielecie? Jak sprawdzić parametry kości.
  6. Panowie nie wiem jak, ale się znalazły w tym folderze, który wcześniej był pusty... niesamowite rzeczy się dzieją na tym świecie.
  7. Witam. Musze przeinstalować 3ds maxa, ale zanim to zrobię chce przenieść swoje zapisy na pendriva problem w tym, że nie wiem gdzie są te zapisy. Wyszukałem w windowsie nazwy jednego z zapisu i mi je znalazło, ale jako "skróty" otworzyłem folder, wktórych niby powinny być, ale folder jest pusty. Tak jak by tych zapisów nigdzie nie było. Wie ktoś co jest grane?
  8. Tłumaczenie programów dla samego tłumacza jest świetną lekcją poznania programu. Pamiętam jak sam kiedyś robiłem tłumaczenie dla programu "pivot animator", poznałem ten program na wylot, wszystko w nim wiedziałem, znałem jego każdą możliwość. Ograniczała tylko kreatywność w tworzeniu animacji. Natomiast był to stosunkowo mały program w porównaniu do 3ds maksa. Podjęcie się takiego wyzwania jak 3ds maks to trochę jak szukanie lądu na środku oceanu. Mi by przy tym projekcie czaszka pękła. Każdą funkcję trzeba poznać, żeby tłumaczenie było dobre.
  9. Musi istnieć jakiś prostszy sposób niż ręczne obrysowywanie linią. W przykładzie podałem taki prosty kwiatek, ale jak przyjdzie wielkie drzewo z masą liści to co w tedy. Sposób z opacity nie zdaje egzaminu, bo model kwiatka musi być wycięty na jego kształt, a aktualnie jest to model o kształcie zwykłego pięciokąta.
  10. Cześć. Chciałbym się dowiedzieć czy w ogóle jest taka możliwość. Powiem wam dokładniej o co mi chodzi. No więc mam model kwiatka I ten model jak widzicie nie jest konkretnie w kształcie kwiatka, to tekstura z kanałem alfa sprawia, że ten kształt modelu wygląda jak kwiatek. Kanał alfa przysłania niepotrzebną część modelu. No i pytanie czy da się zaznaczyć kanał alfa i usunąć właśnie tę część modelu którą przysłania? Żeby model wyglądał faktycznie jak ten kwiat. Jeśli znacie jakieś inne sposoby pozbycia się tej zbędnej części modelu to chętnie poczytam. PS: program w jakim operuje to 3ds max 8, ale mam też 3ds max 2013.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy