dzieki, z ta szmata masz racje , nie zwrocilem na to uwagi...
model od poczatku do konca byl robiony w maxie, nie kozystam z zbrusha bo go nie znam.
mapa normalnych zaokraglam model i dorabiam mu szczegoly ktore ma wersja highpoly ( dziurki w nosie , miesnie, paznokcie, pepek etc... :) )natomiast bump mapa zrobilem wypuklosci skory i inne takie drobniejsze pierdolki.
archiwum z normalmapperem zawiera plugin do maxa , pozwalajacy exportowac do nmf.
kostka w wersji hi jest zle zrobiona, wypieczona mapa normalnych bedzie zle wygladala na modelu low. kostka hi ma zaokraglone krawedzie. mapa normalnych nie robi z modelu lowpoly modelu hipoly tylko hmm... symuluje szczegoly modelu hi.
? nie prawda ze tylko najbogatsze firmy bedzie stac. jest soft darmowy do wypiekania normalmap, jesli graficy danej firmy znaja sie na swoim fachu to w czym problem ? a co do czasu to sie zgodze. ale efekt jest zadowalajacy. o wiele latwiej jest silnikowi wyswietlic 2k poly model z mapa normalnych niz model 200k poly.
druga kwestia: developerow srednio chyba obchodzi jaki masz komp - chcesz komfortowo grac zrob upgrade do standardu minimalnej konfiguracji kompa. nie zgodze sie ze doom3 jest niewypalem, dobra gra, choc moze troszke przereklamowana.
te czerwone miejsca porobily sie bo wersja high nie pokrywala sie dokladnie z wersja low.
a moim zdaniem ta technologia wymiata... teraz wszystkie gry beda z normal mapami.
darkelf: pociagnij sobie normalmappera ktory dziala tylko na plikach *nmf. albo pracuj na tym jaki masz i popraw mapowanie, bo faktycznie mogles sknocic gdzies :>