Skocz do zawartości

Treq

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treq's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Treq

    Export UV 3ds max

    No właśnie tak średnio bo na obecny model juz są ponakładane colidery i juz jest oskryptowany. A zeby go podmienic to trzebaby znowu rozwalać wszystko od nowa praktycznie tylko po to aby podmienic jeden model.
  2. Z tego co mówisz to wychodzi na to ze jesteś w trybie edycji (edit poly). Nie wiem jak rozkładasz sobie uv. Ale ja żeby wszystko równomiernie było rozłożone względem siebie, wszystkie elementy które mają być rozkładane najpierw klonuje, później te kopie attachuje jako jeden obiekt a następnie te wszystkie obiekty jako jeden element rozkładam. Pozwala to na zachowanie proporcji względem innych elementów które rozkładasz. Później gdy rozłożysz już uv collapsujesz wszystko do edit poly i detachujesz elementy do takiego stanu w jakim były sprzed attachowania. Nie wiem czy to jest odpowiedz na twoje pytanie ale może pomoże.
  3. Treq

    Export UV 3ds max

    Witam mam pytanie. Czy jest możliwość exportu informacji o UV? Nie mam tutaj na myśli render UVW template jako png czy inny pliczek graficzny, ale o export informacji o rozłożeniu uv na modelu. Pytam, bo zrobiłem pewien model ale skopałem uv, a teraz potrzebuje ją zmienić bez konieczności importowania nowego modelu do silnika (unity). Zauważyłem że jest jakaś opcja w zakładce ,,chanel" i ,,save..." ale po zapisaniu pliku i wczytaniu go za pomocą opcji ,,load..." w drugim modelu uv sie nie zmienia. Mam nadzieje że w miare zrozumiale napisałem ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności