render z probna textura dodalem troche elementow
co do siatki masz racje musze to koniecznie poprawic , w nastepnej lojejnosci dodam jeszcze troche pary ulatniajacej sie z dziory w rurze do tego troche zwisajacych kabli i jakies znaczki na scianach a na sam koniec zostawie sobie ostateczne doswietlenie sceny
oprocz 3d to wile tego jest 2d compy hardware software ksiarzki lotnictwo (jak mam czas latam paralotnia szybowiec) wycieczki po gorach astronomia fizyka matma no jak mam chile wolnego to czasem w cos pogram ostatnio najczesciej w AAO
o kurcze zapomnialem o kobiecie :D no w sumie mozna zapomniec jak sie pedza z nia tylko jakies 12 godzin dziennie
do maxa z tego co wiem najlepsze sa zestawy 2 procesorowe w ktorych procesory obsluguja SSE2 i pamiec durzo najlepiej ECC niech mnie ktos poprawi jesli sie myle cena podobnego zstawu jest spora jesli chodzi o firmowy a jak bys sam chial skaladac to wyjdzie ciut taniej
od dzis jade na maxie 6 ciekawe uczucie no i brazil 1.2 dzieki uprzejmosci i wyrozumialosci marcina18pl doszlismy do takiego rezultatu sporo jeszcze zostalo ale mysle ze juz teraz pujdzie z gorki troche sie nauczylem od czasu pierwszego rendera
praca sterylna ale tylko narazie mam juz cos w zanadrzu i glowie
zobaczymy jaki bedzie tego efekt
ten oto render nie jest najlepszej jakosci ma on wartosc pogladowa sama postac owej formy zycia nie jest planowana planowane sa tylko shooty z perspektywy tej postaci calosc powinna miec lepszy efekt niz same oddzielne fotki
zalozenia pracy nastepujace pewna mala forma zycia nie pochodzaca z ziemi dostala sie na poklad statku kosmicznego oczywiscie przypadkowo ijako przestaraszny maly zwierzaczek proboje sie wydostac podrozujac i odkrywajac ciekawe i niezykle dla niej rzeczy i zjawiska ... narazie podstawowy model jednego z pomieszczen statku pracka cos na zasadzie komiksu bez textu :Pbez jakis specjalnych fajerwerkow wodotryskow i innych co dodac co zmienic co ujac czy wyrzucic prosze o konstroktywne opinie
efekt wody to zwykly splat (mapa domyslnie w maxie) jako bump map do podloza difuse colour to Hidri i efekt sam powstal tylko jak widac brak odbicia i cieni ale mysle ze to nadrobie
@Sir_bols tak tez to zauwazylem hehe :) troszku sie pospieszylm i przeoczylem dosc wazny element dzieki za slowa otuchy
kolejne ujecie i renderek niesety nie potrafie soebie w tej chwili poradzic z reflect przy hidri by podloze odbijalo to co na nim sie znajduje ponizej bedzie siateczka