-
Plastikowe figurki
Cześć Orientuje się ktoś w jaki sposób wykonać kilka tysięcy egzemplarzy plastikowej figurki? Chciałbym żeby figurki były zrobione na podstawie modelu 3d, jednak nie muszą być bardzo szczegółowe i moga być jednokolorowe. Zna ktoś może jakieś firmy które zajmują się czymś takim? Domyślam się że cena będzie znacząco się różnić w zależności od materiału, ilości kopii i techniki, ale chciałbym sobie zrobić jakieś rozeznanie w tym temacie. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i linki.
-
Eksport koordynatów textury do OpenGL [MAXScript]
Przy pomocy MAXScript'a eksportuje dane dowolnego modelu do pliku tekstowego. Następnie odczytuje je własnym programikiem i wyświetlam model na ekranie przy pomocy OpenGL. Geometria i normalne eksportują się bez większych problemów, gorzej jest z UV'kami. Gdy koordynaty tekstury są prostym rzutowaniem na przykład "Planar" albo "Cylindrical" to wszystko działa, ale gdy "pokroję" je na więcej elementów w Unwrap UVW to po eksporcie otrzymuję bazgroły. UV wyciągam funkcją "getTVert". Jestem prawie pewien że w moim programie jest wszystko dobrze. Pomocna była by rada kogoś kto też robił własny eksporter :)
-
chamfer edge - Edit Poly
Z cap segmentem działa, dzięki. Ale wciąż nie wiem dlaczego bez niego było coś nie tak :D
-
chamfer edge - Edit Poly
Dlaczego na zaokrąglonych krawędziach chamfer działa w ograniczonym zakresie ? Tak jak tutaj: W Edit Mesh nie ma tego problemu ale tam nie ma możliwości ustawienia ilości segmentów. Jak sobie z tym poradzić ?
- Render To Texture
-
Smoothing
1. (Obrazek poniżej) Jak uzyskać wygładzenie jedynie na czarnych krawędziach, a pomarańczową pozostawić ostrą? Wiem że można to zrobić Auto Smoothem, ale chciałbym ustawiać to ręcznie bo przy lowpoly nie sprawdza się Auto. 2. Efekt Auto Smootha widać tylko po wyrenderowaniu. Co zrobić żeby był widoczny w widoku 3D? Ufff... kolejny dzień przesiadki z maxa na Blendera. Nawet nie jest tak źle, dobrze że jest to forum i sporo tutków. :]
-
Render To Texture
W takim razie pokażę dokładnie jak to robiłem w maxie. 1.Mam pojedyńczy obiekt z dwoma innymi teksturami i ustawionymi UV: Z tym nie powinno być problemów w Blenderze. 2.Używam "Render To Texture", funkcja ta używa innych ustawień UV i pozwala na wyrenderowanie np: lightmapy lub mapy normalnych, w tym przypadku kompletnej mapy z cieniami: W ten sposób uzyskałem jedną teksture zamiast dwóch i w dodatku z cieniowaniem, przydatne podczas tworzenia obiektów do gier. Da się zrobić coś takiego w Blenderze ? @mara Co do tego Bake to dostaje Error "No images found to bake to". Chodzi o teksture, czy o coś innego ? Teksturę mam nałożoną.
-
Render To Texture
W Blenderze jestem początkujący, do tej pory używałem maxa. Jest w blenderze odpowiednik "Render To Texture" z maxa ? Gdzie znajduje się taka funkca? W maxie są "Unwrap UVW" i "Automatic Flatten UVs". Tekstura renderuje się na podstawie "Unwrap UVW" ale orzymujemy ją ułożoną jak w "Automatic Flatten UVs". Chciałbym uzuskać podobny efekt w Blenderze, inne UV na wyrenderowanej teksturze od UV użytego podczas renderowania. Namieszałem tak że sam bym tego nie zrozumiał, mam nadzieje że ktoś to zrozumie :)
-
animowane wycinanie
Wie ktoś jak zrobić animacje w której szlifierka kątowa i palnik zamontowane na mechanicznych ramionach wycinają z kawałka metalu jakeiś kształty lub litery ? Chodzi mi o sam efekt wycinania i przecinania czegoś.
-
Czy w wersjo 30 dniowej 3ds maxa da się . ...
http://images.autodesk.com/adsk/files/3dsmax_8_Reference_help.zip Link do User reference 3ds max 8, jest to poprostu help.
-
mirror kości
Jak zrobić lustrzane odbicie tej dłoni po prawej żeby nie wychodzilo coś takigo:
-
okulary 3d - plugin
Tu są pluginy którymi to się da zrobić: http://www.maxplugins.de/max5.php?search=stereo]
- magnes
- magnes
- magnes
PAKO
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta