piteren
Members-
Liczba zawartości
42 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
piteren's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
A jak będę miał już 20 pasów i 20 modeli i stwierdzę, że chcę coś jeszcze zmienić w modelu ;) ? Takie sposoby znam, chodzi mi o dobry sposób.
-
Właśnie wygląda na to, że jest to nie możliwe i przemycanie wartości nie wychodzi niestety. A kulkę podałem dla prostego przykładu.
-
ktokolwiek widział ktokolwiek wie: Używając pasów i partycji można zmienić różne właściwości obiektów (materiały, visibility itp.), Czy ktoś zna sposób na to aby w danym pasie w jakiś obiekt dostał inną wartość parametru, np. załóżmy sferę, która chcę aby w jednym pasie miała promień 4 a w innym 8.
-
SCENA 3D: PACKSHOT - w naszą pracę wkładamy całe serce
piteren odpowiedział piteren → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
Praca zrobiona na użytek własny. Soft: XSI, Maxwell, kompozycja w Fusion. -
Studio postprodukcyjne PACKSHOT, zajmujące się ruchomą grafiką komputerową, kreacją oraz designem poszukuje osoby na stanowisko Grafik 3D (3D General) Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za realizację wysokiej jakości broadcast’owych animacji 3D. Preferowane środowisko: 3ds Max, XSI Oczekujemy: - minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - dobrej znajomości narzędzi i technik 3D, w szczególności z zakresu animacji i renderingu - wyrafinowanego zmysłu estetycznego i plastycznego - kreatywności i innowacyjności Oferujemy: - ciekawe i róznorodne projekty - nowoczesne i zaawansowane narzędzia pracy - niepowtarzalne miejsce i atmosferę pracy Zgłoszenia (CV + portfolio) prosimy przysyłać do 01.05.2011 na adres [email protected]. W tytule maila prosimy wpisać „aplikacja 3D” www.packshot.pl Warszawa 00-730, ul.Jazgarzewska 11
-
Co do propozycji sprzedaży... Cieszy to, że tak dobrze to oceniacie... Patrząc na tą opcję (sprzedaży) z różnych stron mam takie przemyślunki: - One-77 nie potrzebuje reklamy - to limitowana (77 sztuk) wersja i pewnie wszystkie już się sprzedały - można by sprzedać "pomysł", ale myślę, że prędzej się znajdzie ktoś kto go podrobi, a poza tym nie twierdzę, że jest na tyle oryginalny, żeby przypisać go w całości sobie, świecące kreseczki pojawiają się tak często... Ale fajnie sobie pomarzyć ;) Dzisiaj się dowiedziałem, że film trafił do EU Marketingu Astona we Frankfurcie a stamtąd do centrali w GB... zobaczymy, może dostanę plakat albo breloczek ;)
-
Ja tak na co dzień pracuję sobie w PACKSHOT. A ten projekt zrodził się jakieś 3 miesiące temu - wtedy wpadłem na pomysł takiego zaprezentowania auta. Model kupiłem. Następnie opracowałem materiały, FG+HDRI i render - zajęło to kilka godzin. No i potem już animacja kamer i tych świecących stripe'ów i równolegle cały czas montaż i synchronizacja - ten etap troszkę mi zajął, lubię dopieszczać ruch w szczegółach, w sumie to zeszło się z 2-3 miesiące, ale robiłem to w trybie 1-2 h dziennie czasem z bardzo długimi przerwami na inne projekty. Dodatkowo taki tryb warunkowała mi specyfika projektu, bez prefkowego renderu nic właściwie nie było widać (tzn. w OGL nie widać efektu) bo tu wszystko jest zbudowane przez refleksy i światła. Wykorzystałem może z 1/5 tego co wyanimowałem w sumie - tylko tyle przypasowało finalnie. Jeszcze raz wielkie dzięki za słowa uznania i wszystkie cukierki. Bardzo miło tu i teraz a i sam projekt sprawił mi dużo przyjemności.
-
Nie wiem czy to wolno czy szybko, ale przy mocno podkręconych parametrach w rozdzielczości HD1080 klatka liczyła się średnio ok 50 min (na i7 4Ghz), a że klatek było prawie 2000 a i komputerów ok 15 to się policzyło w 4 dni na cacy ;)
-
Many thanks for watching! Cieszę się bardzo, że się lubi. Projekt się wziął z wewnętrznej potrzeby zrobienia czegoś miłego z automotive, wyżycia się w kwestii animacji wokół sterty blachy i wejścia w tym temacie na poziom samozadowolenia w końcu ;) Model by SQUIR (reklama tu się należy człowiekowi, bo jego modele wymiatają). Polygony naturalnie. Animacja i cała reszta w XSI, FinalGathering, HDRI ze stocku, rendering by MentalR. Troszkę kolor korekcji w Fusion i zupa gotowa. Muzyka to zmiksowane 3 kawałki by Clint Mansell z Requiem for a Dream. Tu się zgadzam i nie zgadzam z uwagami do muzyki - jest pompatyczna i może zbyt na ten temat, ale z drugiej strony tak mi wpadła w ucho i przypasowała do animacji, że nie przyszło mi do głowy szukać czegoś innego. Pozdr.P.
-
PACKSHOT poszukuje: 2D VFX ARTIST Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za projektowanie i compositing wysokiej jakości broadcast’owych animacji 2D w środowisku Eyeonline FUSION. wymagania: - dobra znajomość pakietu Eyeonline FUSION, Photoshop - bardzo dobra organizacja pracy - kreatywność i zmysł artystyczny - umiejętność pracy w zespole oraz z klientem dodatkowe atuty: - znajomość pakietów Aefx, Combustion, Shake, Premiere - podstawy animacji 3D - kierunkowe wykształcenie - doświadczenie w branży postprodukcji oferujemy: - praca w młodym zespole - ciekawe projekty - forma zatrudnienia do ustalenia Zgłoszenia wyłącznie drogą mailową prosimy przesyłać na adres [email protected] w tytule – 2D. Załączniki proszę ograniczyć do 20MB. Więcej informacji na www.PACKSHOT.pl
-
Pilnie poszukujemy zdolnego i ambitnego Generala. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za projektowanie i realizację wysokiej jakości broadcast’owych animacji 3D w środowisku Softimage XSI. wymagania: - dobra znajomość pakietu Softimage XSI - bardzo dobra organizacja pracy - kreatywność i zmysł artystyczny - umiejętność pracy w zespole oraz z klientem dodatkowe atuty: - znajomość pakietów Maya, MAX - podstawy compositingu i VFX - kierunkowe wykształcenie - doświadczenie w branży postprodukcji oferujemy: - praca w młodym zespole - ciekawe projekty - forma zatrudnienia do ustalenia Zgłoszenia wyłącznie drogą mailową prosimy przesyłać na adres [email protected] w tytule – 3D. Załączniki proszę ograniczyć do 20MB. Więcej informacji na www.PACKSHOT.pl
-
Szukamy osób z dużym doświadczeniem w XSI/MAYA/3DMAX (jeżeli dobrze znasz tylko 3DMAX to za mało) Praca zespołowa przy dużych projektach reklamowych wymagająca bardzo dobrej znajomości ogólnej pakietu, kreatywności i dobrej organizacji. Forma zatrudnienia do ustalenia. Gwarantujemy: pracę w młodym zespole, ciekawe i ambitne zlecenia, baaaardzo dobre warunki pracy i wynagrodzenia. więceje informacji o firmie: http://www.packshot.pl Maile z linkami do przykładów prac lub z załącznikiem (do 20MB) proszę wysyłać na adres [email protected] Nie czytamy CV i listów motywacyjnych.