Skocz do zawartości

gsOne

Members
  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

gsOne's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. - ma byc czesc stała- caly stol i czesc ruchoma- krecace sie koło.. czy zapisac to w osobnych plikach czy w jednym jakos grupując itp? zapisuje z maxa do formatu *.ase jak mam zapisac czy pogrupowac obiekty zeby stół byl osobno i koło moglo sie niezaleznie od niego obracac??
  2. Witam:) dostalem zlecenie zrobienia modelu do gry- ma to byc model stolu do ruletki do 10.000 trojkatow.. format w grze: *.AES zastanawiam sie nad paroma sprawami: - jak mam przypisac materialy zeby dzialaly w tej grze( do tej pory kozystalem z vraya, a to raczej odpada) - zleceniodawca napisal ze w modelu powinny byc wyliczone wspolzedne wierzcholkow- jak rozumiem chodzi o unwrap? - ma byc czesc stała- caly stol i czesc ruchoma- krecace sie koło.. czy zapisac to w osobnych plikach czy w jednym jakos grupując itp? -bardzo prosze o uwagi jesli cos jeszcze mi umknelo.. dziekuje bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze.. pozdrawiam serdecznie, bartek
  3. zdaje sobie sprawe z tego ze scena jest slabo wymodelowana. nie znam jeszcze za dobrze maxa, problem tkwi rowniez w niedoborze czasu, musze dzisiaj zrobic rendery i wrzucic na plansze. wiec staram sie zeby to co juz jest wyszlo jak najlepiej. mam problem z wylaczeniem jakiegos swiatla- wylaczylem wszystkie swiatla, ies, enviroment i dalej cos swieci- moze to jakiej oswietlenie viewportu? nie wiecie jak wylaczyc to swiatlo? pozdrawiam
  4. czekam na jakies komentarze, musze sie pospieszyc z tym bo czasu zostalo niewiele pozdrawiam i zachecam do komentowania. gs
  5. Witam, robie wizualizacje koncepcji przebudowy folwarku na kompleks pelniacy funkcje gastronomiczne, hotelowe, konferencyjne i sportowe. Poki co jest sporo bledow i brakuje szczegolow na razie chce sprawdzic jak bedzie wygladala scena z bardziej realistycznymi materialami.. chce tez wrzucic jako background w enviroment jakies niebo, ale mam problem- niebo pojawia sie na calym renderze, nawet na betonie czy trawie. wiecie co moze byc nie tak? zastanawiam sie, co jest nie tak ze swiatlem i cieniami.. pozdrawiam, gs
  6. dzieki.. loop i ring duuuzo mi pomoga- inaczej musial bym zaznaczac jakies 1300 krawedzi ^^ recznie a co do textury mialem nadzieje ze jakos mozna to zrobic bez rozkladania na siatke.. nie da sie moze jakos nakladac textury po sciezce?
  7. dzieki za odpowiedz, ale glownie chodzi mi o odpowiedzi na pytania 1) i 2) napisalem ze z zalozenia ma to byc prosty model, poniewaz pokazuje on stan istniejacy, potem bede robic model koncepcji i wiadomo- stan istniejacy musi wpasc gozej ;) w kazdym razie robienie krzeselek osobno na pewno dalo by lepszy efekt ale i czas renderu wydluzyl by sie duuzo, a cala scena przybrala na wadze.. inna opcja jest zrobienie calosci tak jak jest teraz a dodanie wymodelowanych krzeselek tylko na pierwszym planie( dalej i tak sie zleja i efekt nie bedzie widoczny) wiec powtorze pytanie: 1) jak wrzucic texture z opacity map na oparcia siedzen ktore sa na łukach 2) jak wrzucic texture siedzen na łukach 3) jest moze jakas funkcja ktora dala by rade w prosty sposob pochylic oparcia do tylu? problem z tym oczywiscie wylacznie na lukach 4) jest jakas funkcja ktora moge zaznaczyc wszystkie krawedzie ktore sie lacza( np cala gorna krawedz oparc jednego rzedu krzeselek- jesli jest on prosty krawedz jest jedna, ale jesli po luku, sklada sie z wielu krawedzi- pytam jak w prosty sposob zaznaczyc je wszystkie bez klikania osobno na kazda) mam nadzieje ze dobrze okreslilem o co pytam.. jak bede mial chwile zeby siasc do tego projektu wrzuce update.. P.S. moze ktos poznaje ten stadion- jako podpowiedz dodam ze to polski obiekt znanego klubu pozdrawiam i czekam na feedback
  8. Witam.. jaka jest sytuacja mozecie zobaczyc na zalaczonych obrazkach.. generalnie robie umiarkowanie szczegolowy model stadionu. Krzeselka rozwiazalem jako kilka plaszczyzn( siedzenie, oparcie, nogi) z wrzuconymi mapami przezroczystosci( dopiero te mapy dziela plaszczyzny na poszczegolne krzeselka..) mam problem ze zmapowaniem textury( a w zasadzie opacity map) na krzeselkach ktore nie sa proste. Jakos po prostu nie chce to dzialac( mimo ustawien jak na trybunie glownej gdzie jest w porzadku.. moje pytania: 1) czy sposob jaki przyjalem jest w porzadku, czy moze ma jakies podstawowe bledy razace w oczy:) 2) jak wrzucic texture na oparcia po luku 3) jak zrobic podzialy siedzen dla siedzen ktore sa na lukach... wiekszy: http://img49.imageshack.us/img49/5157/gslog5rl0.jpg wiekszy: http://img265.imageshack.us/img265/2871/gslog6hu7.jpg pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc:) gs
  9. hehe:) dzieki za linki.. Jeszcze takie pytanie- jak Wam sie najlepiej modeluje- box/poly/path/nurbs czy cos innego? pozdrawiam
  10. :), ok jako ze jestescie bardziej doswiadczeni w dziedzinie 3d, pozostaje mi zrobic to od nowa.. wrzuce tutaj, w sumie to dzial WIP, wiec powinno pasowac..
  11. Dzieki za szybka odpowiedz.. Czyli nie da sie ( nie warto) naprawiac tego modelu, a lepiej zrobic nowy ukladajac siatke tak jak w linkach ktore podaliscie..
  12. Witam, to moja pierwsza glowa w maxie, staram sie jak moge, ale wiadomo jak to jest- kazdy musi sie najpierw nauczyc na bledach.. moja prosba- piszcie co gryzie w oczy, jest zle zrobione, i jak to mozna poprawic.. Byl bym bardzo wdzieczny za taka krytyke glowe robilem ze zdjec- z przodu i z boku pozdrawiam, gs
  13. gsOne

    speed painting

    Trzeba by cos wrzucic, wlasnie skonczylem portret..
  14. gsOne

    Hydepark 2D

    Wrzucam rybke- jeszcze nieskonczona, nie ma tła itp.. pozdrawiam!
  15. gsOne

    speed painting

    kilkuminutowy speedek pastelami olejnymi.. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności