Skocz do zawartości

virbel

Members
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    szczecin

virbel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. opone chcialem zrobic w calosci w 3d. wiec dalem tylko poly ile uznalem ze jest potrzebne:) tego spoilerka juz niema. bo sie nikmu nie podobal:( co do tapicerki to wzuce bumpmape na siedzenia. zeby je lekko napompowac. chyba ze macie inny sposob na to zeby je urealnic.
  2. pewnie ze sie staram:) wszystkie bledy jakie widzicie prosze zglaszac i wytykac. mam zamiar zrobic auto pokazowe wiec musi byc idealnie zrobione. ps. niesklejalem polowke wiec podlaoga sux.
  3. witam. skrobie sobie tego mietka od dawna juz. i postanowilem go tu pokazac: [/url] prosze o komentarze i sugestie. pozdro.
  4. witam. mam problem. podczas renderingu v-ray sie wywala i resetuje kompa. po raz pierwszy cos takiego mi sie zdarzylo. wczesniej na mental rayu czy scanlinie niebylo takich problemow. przypuszczam ze jest to wina malej ilosci ramu (256 DDR400). czy moze byc inne wytlumaczenie takiego zachowania? mam VrayAdv 1.09.03. czy inne wersje vraya sa tak samo pamiecio-zerne? jak wyglada sprawa z brazilem?
  5. witam. wymodelowalem ramie robota. teraz chcial bym go zanimowac. rucha raminia jest juz gotowy , ale niewiem jak zrobic zeby w pewnym czasie ramie cos podnioslo. tzn niemam pojecia jak w odpowiednim momencie zlaczyc uchwyt z przedmiotem podnoszonym. drugim problemem sa przewody hydrauliczne. nie mam pomyslu jak je wykonac. chcial bym zeby one sprawialy wrazenie elastycznych i sie uginaly wraz z ruchem czesci ramienia. chyba kazdy wie jak to wyglada. prosze o rady.
  6. nowa felga. ta jest najlepsza i taka zostanie. mysle nad jakas scenka. ma ktos jakis pomysl? fela z podstawowym materialem. bedzie inny.
  7. jak macie jakies pomysly na lakier to ja jestem otwarty na wszelkie propozycje. piszcie co i jak, co do rendera to co poprawic? nigdy rendery mi niewychodzily, modelowanie mi wychodzi ale rendery slabiej.
  8. model i wykonanie mi sie podoba. male krzaki na tylniej szybie w naroznikach. razi mnie styl a'la nfs underground. tzn te charakterystyczne zderzaki. raczej to niepasuje do cc. ale to zecz gustu. felgi bym zmniejszyl nieco. i wydech na srodek zdezaka.
  9. ja na wnetrze dalem material raytrace z fall off w reflection. teraz lepiej juz wyglada bo lekko zwiekszylem odbicia. na klosz jest hdri. tak teraz to wyglada: ja mental raya niezabardzo lubie bo dlugo renderuje. to renderowalem defaultowym rendererem. nie mam sily na vraya bo ma za duzo opcji:P mentalem renderowalem moje starsze modele.
  10. kurcze dalej niewychodza mi klosze lamp. moze ktos wie jak dobrac material do tego? zastanawiam sie tez jak polikwidowac trojkaty z siatki. ms sie na nich krzaczy. ale na tym stadium rozwoju modelu to chyba juz malo mozliwe ejst...
  11. bez ms raz: prosze o szczere komentarze, rady, sugestie. do tej pory robilem low-poly modele. ten to w sumie pierwszy taki na pokaz robiony high poly.
  12. siatex: sorka za duzy render, ale na mniejszych bylo malo widoczne.
  13. tak wyglada bez lakieru: jak wyrenderowac siatke na materiale?
  14. Witam. robie model mietka CLS coupe ( ucialem mu tylek z ciekawosci i tak zostalo) mysle ze wyglada puki co calkiem przyjemnie. jednak mam problem. niewychodza mi klosze lamp i wnetrze lamp. prosil bym o jakies rady jak zrobic aby klosze byly bardziej szklane i jak wzmocnic odbicia wewnatrz lampy. tak to sie prezentuje:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności