Skocz do zawartości

whitewOolf

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poland/Cracov

whitewOolf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam Juz od pewnego czasu nosze sie z zamiarem stworzenia takiego hmmm "fantastycznego miasta" bardziej w sensie pomysłu aniżeli wykonania :) Nie będe ukrywał iż troszke zaczerpnąłem z serii Final Fantasy, mianowicie latające w statki, jednak w wydaniu troszke futurystycznym, całe miasto będzie wzorowane na brudny industrial za 100 lat :> Jako że komp nie wydoli u mnie az takiego obciazenia jakie chciał bym wykonac, podzieliłem obraz na 3 czesci //doki morskie, port//wieżowce//oraz niebo(statki, sterowce etc)// Jak narazie tworze częsc pierwszą miasteczka mianowicie doki, jest to zaledwie początek, co do modelowania, musze oczywiscie jeszcze poprawic ogromną ilość bugów, dodać szczegóły, dodac jeszcze z parenascie elementów i wszystko to jakos posegregowac. Jakies sugestie ? Pytania? Uwagi? Krytyka ? :> Greetz DOKI beta bety od strony alphy:
  2. do projektu juz nie wracam conajwyzej moge siatke umiescic :)
  3. nie mowie ze ma byc podrecznikem :) i nic nie narzekam zeby sie na mnie nikt nie rzucil ;)...bez tutków napewno daleko nie zajde i chwala im za to .
  4. ...thx, o takie rady mi chodzilo wlasnie, wiec zaczne modelik od nowa, ..co do tutków to jakies tam przerabialem, ale prędzej byly polecenia zrób to tamto itp, zadnej wiedzy teoretycznej w tych co przeglądalem nie widzialem :/
  5. Pierwsze autko które mam zamiar dokończyc, probuje swoich sił na Lancerze :> , wpierw siatka karoserii, ....robiłem ją ok 5h, nie ma jeszcze wiekszosci szczegółów,jest pełna bugów ...wiem ze jeszcze w cholere roboty przedemną. ....dalej scenka zrobiona na szybko :) ..no i siatka sceny: God give me a strenght! co bym to skończył ...
  6. :: Typhoon2T :: - http://www.whitewolf.desk.pl/typhoon.jpg -praca z przed paru miesięcy, wiem zwalilem texturki i light :> jeszcze vraya zbytnio nie uzywalem, tak czy tak modeling zajął mi pare h, render...juz nie pamiętam :) jestem w trakcie robienia jego następcy juz z poprawionymi texturkami. -komp: 2000+, 512DDR, Gf4ti4200 8x - http://www.whitewolf.desk.pl/typhoon.jpg
  7. bw mialo byc zzalozenia bardzo kontrastowe...
  8. Dawna pracka, ale zaniedlugo będe robil II częsc, wiec prosze o jakies konkretne uwagi względem co zmienic itd :> pierwsze dwa bez snopów światła, nastepne ze snopami :> bnw=black&white 3dsmax, vray, Photoshop Athlon 2000+ 512DDR Gf4ti4200 64mb
  9. o cholerka, thx za uwage niezuwazyłem ..jak widac :)
  10. .danke. niestety za pózno...ale człek sie uczy na błędach ponoć :P
  11. Scena 3d: pokój dzienny 3ds6, vray Komp: 2000+ Gf4ti4200 8x 64mb , 512ddr Modelowanie 2,3h głównie przmodelowane w poly podstawowe figury. Rendering: Tu jest mała tragedia... Scena z dywanem 3h(1024x768), scena ze stołem 7h(1280x1024) :/, niestety po nocy renderingu nie byla dokończona więc zapisałem wyłączyłem 3ds-a a ze mi sie niechcialo czekac, kompa wylaczyłem resem...i teraz niemoge dtworzyc pliku, gdyby ktos wiedzial jak przywrócic plik, niech mi napisze na gg:1196651 z góry thx :) i sry za offtopic. Kontynując, potem podreperowanie całej scenki w PS-ie Z góry oznajmiam ze dopiero sie ucze vraya :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności