mam problem robie scene tworze tworze mrArea Omni dodje lens chce zobaczyc efekt i wyskakuje mi taki blad
MSG 0.0 error: bitmap expected unsupported GBuffer channel "transparency"
MSG 0.0 error: "Lens Effects" effect expected unsupported GBuffer channel "transparency"
renderuje w mentalu z gory dzieki za pomoc
bardzo dawno nic nie wyslalem ale procek mi sie spalil i musialem czekac na nowego
rycerza mecze dalej poprawilem troche model ale z materialem calkowicie wysiadam wiec pomozcie
Praca jaka sobie ostatnio wyskrobalem (trzecia na forum)
http://www.obrazy3dmacieja.republika.pl/calosc.jpg
http://www.obrazy3dmacieja.republika.pl/miecz.jpg
http://www.obrazy3dmacieja.republika.pl/tarcza.jpg
http://www.obrazy3dmacieja.republika.pl/zbroja.jpg
i odrazy kilka pytan jak zaciemnic tylne tlo i dlaczego jesli jest ten sam material na gobelinach z tylu tylko na jednym widac bumpa
z gory dzieki za porady
ale i tak powinienes sprubowac rycerza zrobic powiedz sobie ze ma wygladac super i poswienc na niego troche czasu a napewno wyjdzie pamietaj pozytywne nastawienie to zawsze dobry poczatek
dla mnie bardzo ladnie (ale zbyt dobrze sie na tym nie znam) ale czy twarz nie jest zbyt wysunieta w przod chodzi mi to ze szyja (chyba) powina byc ustwiona bardziej pionowo
czesc
dla mnie to praca super tylko ten tekst na tablicy co trzymaja kosciotrupy zmnienil bym na
PIEKŁO
ILOŚĆ CZŁONKÓW
(i tu bym zrobił jakś zniszczony licznik z kartonow jak w tych malych amerykanskich miasteczkach)
przypatrzylem sie i doszlem do wniosku ze ta babcia byla bokserem(wagi ciezkiej) ta szczenka i te spojzenie niechcialbym spotkac takiej w ciemnie alejce