-
Prostokąty na renderze, ale tylko na trawie?
Cześć, zawsze sobie radziłem sam ze wszystkimi problemami ale teraz nie znajduje rozwiązania. Dzieje się coś takiego jak na załączonym obrazku. Nie używam DR bo efekt błędu podobny ale to nie jest to. Używam Vray 3, max 2014, gamma 2.2, oświetlam hdri. Jakieś propozycje gdzie szukać problemu?
-
Nurbs surface odstaje od krzywej
Cześć, spotkał mnie taki problem. Zauważyłem, że utworzona płaszczyzna z krzywych za pomocą nurbsów zawsze odstaje od krzywych tak jak zaznaczyłem na obrazku grzebanie w opcjach powoduje różne zmiany, ale płaszczyzna nadal nie trzyma się krzywych. Czy jest jakieś rozwiązanie?
-
[wiz] dom exterior
oj Pawła simonahc skręca od tych niewybrednych komenatrzy na temat tego projektu ;] http://motyw.org/37192/346056/work/single-family-house EDIT: co do samego pytania to będąc w widoku kamery kliknij jej nazwe i zaznacz Show safe frame. Obrazek już kolorystycznie jest całkiem całkiem, ale budynek przedstawiłeś kompletnie nieciekawie. Punkty zbiegu perspektywy są dokładnie takie same, przez co dom staje się takim geometrycznym klockiem, żadnej dynamiki. Polecam Ci pooglądać prace Pawła Podwojewskiego, absolutnego mistrza wizualizacji, przyjrzyj się jak stawia kamery, skąd pada światło i co na tej scenie się dzieje.
-
Okno połaciowe "łezka"
Witam wszystkich, Mam pewien problem z oknami jak na załączonym obrazku, problem jest taki, że nie mam pojęcia jak je sprawnie wymodelować na tej połaci dachowej. Może ktoś coś podpowiedzieć :)?
-
Model w zdjęcie, jak ustawić dobrze perspektywę?
no zdjęcia są kijowe, robione komórką chyba tylko po to, żeby jak najbardziej utrudnić mi życie :) Ale w samym maxie nie ma narzędzi, czegokolwiek żebym sobie troche humor poprawił :P? Jak by się dało na obiektywie vray camera narysować pare kresek to bym sobie dał rade... :)
-
Model w zdjęcie, jak ustawić dobrze perspektywę?
Pytanie jak temacie, muszę wstawić obiekt w pierzeję i nie za bardzo mi wychodzi perspektywa. Próby naśladowania jej w maxie kończy się tym, że zawsze jakiś kierunek ucieka albo w ogóle nie pasuje. Aktualnie robię to w taki sposób, że mam wymodelowany obiekt z kawałkiem otoczenia i jezdze plus minus kamerą i staram się trafić kadrem, tak żeby pasowało do zdjęcia, które później staram się wmontować w photoshopie. Niestety jak widać jest to metoda niedokładna bo zdjęcie mam obok i nie mogę sobie przymierzyć dokładnie, czy jest na to jakaś rada? Odtworzenie lokalnej zabudowy w maxie nie wchodzi w grę ze względu takiego, że jest zabytkowa a za to mi nie płacą :)
-
Exterior/Interior : [UPDATE] Dyplom inżynierski część 1 Architektura
się pewnie u róży konsultowałeś bo mazur by Ci to uprościł ( i dobrze ) bo aktualnie jest przeładowana i ten główny motyw jest słabo czytelny. Zgrabnie photoshopowałeś prace Simonahc, o ile on jest spoko gość, to ja bym komuś rękę złamał za wstawienie moich fragmentów bez podpisania autora. Przeszkadza mi to efekciarstwo, generalnie architektura ginie w tym, co oczywiście niekiedy może być zaletą, ale skoro to Twój projekt to projektuj tak, żeby bronił się sam, jak np. projekt krima co wisi przy katedrze mieszkaniówki - hotel w gdańsku. Przynajmniej będziesz miał co robić na 7 semestrze, bo jak wejdziesz z przepisami ppoż., bhp czy chociaż by podstawowymi warunkami technicznymi to na dzień dobry nie udowodnisz, że na ten dach da się wejść ;] Tak czy siak pomimo mojego malkotenctwa piątka się należy, warsztat jest dobry, nie boisz się projektować. Rada jeszcze ode mnie na przyszłość - uciekaj z mieszkaniówki bo niczego się nie nauczysz, idź do morskiej do W. Leszkiewicza, P. Marczaka albo E. Marczak, albo do służby zdrowia Bąkowski / Poplatek, to są prawdziwi specjaliści im kitu nie sprzedaż wizką. W ogóle skąd ten fenomen mieszkaniówki?
-
ProBloolean
wiem z doświadczenia, że boolean i proboolean jest strasznie kapryśny, czasami ultra trudne obiekty potnie a czasami potknie się na najłatwiejszych. U mnie rozwiązaniem na 99% przypadków jest dodanie boolean (bez żadnego łączenia/ucinania!) przed proboolean, ewentualnie boolean -> edit poly -> proboolean (i wtedy tniesz)
-
3ds Max 2013 - trial dostępny!
jest już nawet pierwszy update! :)
-
Spline do Nurbs
Witam, Mam problem z konwersją spline na nurbsa. Sprawa wygląda tak, że łuk, który zrobiłem splinem po konwersji na nurbsa nie jest jedną linią a składa się z setek małych kawałeczków co uniemożliwia mi np,. u looftowanie bo każdy mały kawałeczek nurbsa trzeba łączyć osobno. Da się temu jakoś zaradzić?
-
Nie pokazuje strzałek select and move
nacisnij x na klawiaturze mająć włączone np. przesuwanie
-
Battleship - zapowiedź z Super Bowl
na takie filmy idzie się oglądać efekty i dobrze bawić a nie rozkoszować wielowątkowością fabuły ;]
-
V-ray 2.0 - ktoś używa
rt pomimo dużych zmian nadal działa słabo, a już do architektury z ograniczeniem wielkością pamięci na karcie graficznej to w ogóle się nie nada.
-
Max legalnie za darmo.
Abw, cbś i inni tylko czekają aż włączysz maxa ;] bez przesady
-
WIZ: Stary Browar
Paweł sobie jaja z nas robi, prawda? ...prawda? ;( ...nie ;( ? Robiłeś wszystko sam? Jeśli tak to ile dni poświęciłeś na modelowanie własnie wszystkiego co jest w tle?
DEkoy
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta