Jump to content

EmpireDown

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About EmpireDown

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na pewno dałoby się szybciej. Nie miałem żadnego deadline'u, więc optymalizacja renderu to nie był priorytet.
  2. Nie wiem czy powiem ci coś czego jeszcze nie wiesz. Chyba najlepsze źródło do nauki hudego jest tu: https://www.sidefx.com/learn/, a najwięcej nauczyłem się od tego gościa https://www.sidefx.com/profile/old_school/. I oczywiście jeszcze goście z Entagmy http://www.entagma.com/. Jak ja do tego podchodziłem? Oglądałem te rzeczy, a potem improwizowałem na podstawie tego co zobaczyłem, nie robiłem dokładnie tego samego krok po kroku. Myślę, że sprawę ułatwiało mi to że, miałem z tego olbrzymią frajdę. W żadnym innym programie nie bawiłem się tak dobrze jak w houdym.
  3. Dzięki. Houdini to jakoś tak rok - dwa lata. Pewnie bliżej dwóch, ale początki to było bardziej takie obwąchiwanie się z nim, niż praca w nim. Jak go lepiej poznałem - to już z górki. Najpierw używałem go tak jak wcześniej Maxa, czy Maye, czyli modelowanie, jakieś prostsze animacje i render. Od kilku-kilkunastu miesięcy staram się iść w VFXy - mniej lub bardziej intensywnie - i po to właśnie ten projekt, żeby było bardziej intensywnie.
  4. cpu i9-9900k, 64G ram gpu 1080ti+2080ti, renderowane Redshiftem. Uwielbiam Mantre i Arnolda, ale to nie są silniki na mój sprzęt. Czasy renderów: Kubki pamiętam, że było to miedzy 2 a 7 minut na jedna klatkę, całość nie pamiętam ile się liczyła. Symulacja to było coś pomiędzy 1h a 2h na jeden kubek, rozdzielczość płynów nie była zbyt wysoka. Płonące kółko to było jakieś 30h na całość renderu. Symulacja Pyro to były jakieś 2-3 godziny, liczyło się nawet gładko, problem był bardziej z miejscem na dysku i musiałem zmniejszyć rozdzielczość. Czasów pozostałych dwóch nie pamiętam, ale włączałem render na noc i rano już było.
  5. Zaczalem taki swoj hobbistyczny projekt, gdzie bawie sie efektam glownie w Houdinim. Zalezy mi na rozwoju a wiem, ze Wy sie nie cackacie. Kilka pierwszych animacji: https://vimeo.com/323838003 https://vimeo.com/325612931 https://vimeo.com/330261996 https://vimeo.com/334180231
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy