Skocz do zawartości

ciapaty

Members
  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    gdynia

ciapaty's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. da sie w wingsie uzywac tabletu?? mi jakos dziwnei sie zachowuje jak przychodzi do obracania widoku albo bryly.. no szajby wszytsko dostaje i obraca sie jak wirnik w turbosprezarce :)
  2. fajoskie takie fikuśne domki :) ale w Sopoćkowie jest taki prawdizwy :) jak ktoś nie widzaił to polecam zobaczyć na fotce http://www.trojmiasto.pl/galeria/info_zdjecia.phtml?id_zdjecia=472
  3. cs za ostre te obrazki na scianie :) BYW. czy jest jakiś render co potrafi odwzorować rozszczepienie światła?? np. na pryzmacie, albo na kropelkach deszczu zrobi nam tęcze :D heheheh
  4. wazon i woda jest swietna tylko ta powierzchnia wody wygląda jak by była troche jakbombel... jest mniej wiecej w polowie wysokosci kadru to powinna byc widocza pod o wiele mnejszym kątem... ale to chyba wina za szerokiego kąta kamery :) moze cofnij troche obiektyw i daj wezszy kat widzenia (to chyba jest tez przyczyna zniekształconej geometri przy krawedziach kadru)
  5. fajna ciuchcia, fajny dym tylko tory wyglą dają jak rzucone w trawe... gdzie podkłady? nasyp? itp... no i ta para przy kolach, wyglada troche jak by sie z pod kol kurzylo ;)
  6. to pojechał po tej megance... czlowiek, nie ekscytuj sie tak wytykaniem niedoskonalosci bo Ci pokaze moja scene samochodu :) zawał murowany ;)
  7. daj spokoj... na lapie 3d? mialem maxa na jkims mocnym lapie HP i zle misie pracowalo. kiepawa klawiaturka, potrzebne i tak bylo biurko pod myche po taczpadem to se mozna :)
  8. a gdzie amunicja??? minigun bez tasmy z nabojami wyglada jak odkurzacz bez weza :P
  9. cze, autko fajne :) takie normalne z ulicy i z krzakami w tle a nie bolid w nieskonczenie wielkim pokoju :P renderki troche nie ostre. za duzy depth of field, nawet w miejscu gdzie niby ma byc ostro jest jakis blurek :) ujecie wyglada jak z jakiegos szerokiego ką ta, a takie obiektywy mają dużą głębie ostrości :)
  10. ciapaty

    max na 2 monitory

    to jakas lipa... wsadziłem w pci s3 virge. przy botowaniu monitor 2 ciemny, w windzie na liscie hardwaru przy grafie pci zolty wykrzyknik i nie dziala :(
  11. ciapaty

    max na 2 monitory

    o to grejt, a najwazniejsza sprawa, kursor przeskakuje na drugi czy sie dubluje :)))))
  12. ciapaty

    Fire GL

    co to znaczy bardzo stara? tak stara ze nie ma wsparcia directX? to co oznacza ten sterownik z enable DX?? ja biedny myslalem ze stare to jest s3trio pci 2mb albo jakas riva 128 bo i takie cuda miałem a to moje firegl nawet ma ramy ddr ;) ciezko mi bedzie sie przrestawic bo mam na plycie agpx4, w sklepie nic niekupie... a dostac dobrego ti nie tak latwo...
  13. ciapaty

    max na 2 monitory

    tej, a jak winda widzie te druga karte PCI dla drugiego monitora?? dzieli pulpit czy jak?? bo zapopatrzylems ie w 2 monitor ale chwilowo mam problem z gniazdem dvi na karcie bo jest tylko digital.... i dolozenie drugiej slabej pci by mi bardziej robilo niz wymiana podstawowej grafi na inna.
  14. ciapaty

    Fire GL

    przy starcie karta zglasza sie jako diamond firre gl 2 ale takie softy jak AIDA 32 wykrywają : Opis urządzenia ATI Fire GL2 Video Accelerator Napis z karty Fire GL2 Napis z BIOS'u 1.26 Typ mikroukładu IBM RC1000 256-bit / IBM GT1000 Typ konwertera DAC Integrated RAMDAC Zainstalowane sterowniki fgl23 (6.12.10.2089 ) Rozmiar pamięci 64 MB Producent karty wideo Nazwa firmy ATI Technologies Inc. Informacje o produkcie http://www.ati.com/products/home-office.html Uaktualnienie sterowników http://www.ati.com/support/driver.html no niby jest wsparcie DIRECTX (na zakladce info dla karty), jest tam wersja sterownika i w nawiasie directX enable) stery mam nowe ze strony ati. ale wsio wywala problem z barkiem pamieci na karcie (w attachu error z 3dmarka 2001 i call of duty) a tu listing COD gdzie jest wideo memory (slownie: zero, NULL) COD 1.0 build win-x86 Oct 5 2003 ----- FS_Startup ----- Current language: english Current search path: D:\CALLOF~1\main\pak6.pk3 (3 files) D:\CALLOF~1\main\pak5.pk3 (4858 files) D:\CALLOF~1\main\pak4.pk3 (1668 files) D:\CALLOF~1\main\pak3.pk3 (1992 files) D:\CALLOF~1\main\pak2.pk3 (694 files) D:\CALLOF~1\main\pak1.pk3 (2642 files) D:\CALLOF~1\main\pak0.pk3 (12828 files) D:\CALLOF~1/main D:\CALLOF~1\main\localized_english_pak1.pk3 (3736 files) localized assets pak file for english D:\CALLOF~1\main\localized_english_pak0.pk3 (1204 files) localized assets pak file for english File Handles: ---------------------- 29625 files in pk3 files execing default.cfg couldn't exec language.cfg couldn't exec config.cfg couldn't exec autoexec.cfg ========= autoconfigure configure.csv: using configuration 2000 cpu MHz 512 sys MB 32 vid MB execing configure.cfg fs_basepath is write protected. fs_homepath is write protected. Hunk_Clear: reset the hunk ok ...detecting CPU, found Intel Pentium III ni wim czmeu ni p3 znalazlo, mam xeona Measured CPU speed is 2.19 GHz System memory is 1024 MB (capped at 1 GB) tu tez dziwnie... mam 2 gb Video card memory is 0 MB a to mnie dobilo :) Streaming SIMD Extensions (SSE) supported ----- Client Initialization ----- ----- Initializing Renderer ---- ------------------------------- ----- Client Initialization Complete ----- ----- R_Init ----- Initializing OpenGL subsystem ...initializing QGL ...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\system32\opengl32.dll' ): succeeded ...setting mode 3: 640 480 FS ...using colorbits of 32 ...calling CDS: ok ...registered window class ...created window@0,0 (640x480) Initializing OpenGL driver ...getting DC: succeeded ...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 8 ) ...71 PFDs found ...hardware acceleration found ...PIXELFORMAT 5 selected ...creating GL context: succeeded ...making context current: succeeded Initializing OpenGL extensions GL_VENDOR: ATI GL_RENDERER: Fire GL2 Pentium 4 (SSE2) GL_VERSION: 1.2.88 GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multitexture GL_ARB_transpose_matrix GL_EXT_422_pixels GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_logic_op GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_color_subtable GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_color_table GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_FGL_lock_texture GL_HP_occlusion_test GL_IBM_clip_check GL_IBM_cull_vertex GL_IBM_load_named_matrix GL_IBM_multi_draw_arrays GL_IBM_multimode_draw_arrays GL_IBM_pixel_filter_hint GL_IBM_occlusion_cull GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_rescale_normal GL_IBM_texture_clamp_nodraw GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_IBM_vertex_array_lists GL_IBM_YCbCr GL_SGI_texture_color_table GL_SUN_vertex GL_Autodesk_valid_back_buffer_hint GL_WIN_swap_hint GL_KTX_buffer_region GL_DIMD_YUV GL_SGI_color_matrix ----- CL_Shutdown ----- RE_Shutdown( 1 ) Shutting down OpenGL subsystem ...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success ...deleting GL context: success ...releasing DC: success ...destroying window ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ----------------------- Hunk_Clear: reset the hunk ok Your video card appears to be missing one or more features required to run Call of Duty. You should install the latest drivers for your video card, being sure to uninstall the old drivers first. If you already have the latest drivers, you should completely uninstall the drivers and then reinstall them. This fixes most problems. If the game still doesn't work, it may be that your video card does not have the minimum features required. Please check the readme for more information, including a list of supported video cards.
  15. ciapaty

    Fire GL

    cze, problem mam ze zmuszeniem mojego fire gl2 do dzialania z directx. 3dsmax rusza mi tylko w open GL, wersja 5.0 dzialale jeszcze na sterowniku ati do 3dmax4 ale teraz mam max6 i tego stera mimo ze wykrywa to juz nie dopuszcza do dzialania (a szkoda bo byl w nim aa w okienkach). stery mam ze strony ati (co prawda ten moj fire gl to jest diamond ale nawet na stronie producenta komputwera stery sa od ati - sprzet to compaq x4000). stery mają directx enable. czy karty fire gl mają jakies braki w obsludze direct x?? max sie co prawda da wlaczyc ale po drodze jest error a potem wievporty sa czarne. benchmarki directixowe tez nie chodza. 3dmark2001 wali errorem D3DERR_OUTOFVIDEOMEMORY. probowalem na dx8.1 i na 9 tez podobnie jest przy odpalaniu gier :) call of duty ma te swoje okienko na starcie gdzie wypisuje info o ladowaniu graphic mode.... i jak juz walnie errorem ze cos tam jest nie tak z obsluga DX to w liscie gdzie niby wszystko jest _ok, jest linijka wideo memory 0.... i kupa :( co jest ze dx ramu na karcie nie widzi?? mam w niej 64 ddr, w systemie 2 GB RDRAMU i nawet wulfenjsztajna nie pogram ;) nie mowiac joz o maxie... na gl chodzi calkiem przyzwoicie ale czasem by sie w cos starego zagralo... eh...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności