Jump to content

rejzorback

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About rejzorback

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wczoraj skończyłem Call of Juarez Gunslinger i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Gra jest może i dość krótka, ale posiada wspaniały klimat i pozwala przeżyć kilka awanturniczych przygód na Dzikim Zachodzie😉 No i przerywniki autorstwa Division48 to piękna sprawa, autentycznie mi było szkoda kiedy się kończyły. Gra ma ponad 7 lat, ale jeśli ktoś jeszcze w nią nie grał to mogę ją spokojnie polecić 🙂
  2. No cóż, może i w książkach do historii nic nie było, ale były za to - raczej szczegółowe opisy elfów - umieszczone, co ciekawe - w pewnych książkach na podstawie gier, które teraz próbują zostać zekranizowane🤪 Ehh, a ja, naiwny miałem nadzieję na spin-off z kawalerem Vesemirem i Jego Kapeluszem w rolach głównych 😁
  3. Bardzo mi się podoba w jaki sposób tworzysz te buttony i elementy interfejsu. Mam takie pytanie: jak wygląda kwestia rozdzielczości? Czy tworzysz dany asset w najwyższej możliwej rozdzielczości, w jakiej jest wyświetlana gra, a potem to się dynamicznie skaluje do róznych rozdzielczości, czy może jest jakiś inny sposób?
  4. Dzięki bardzo za radę. Być może będzie teraz trochę więcej wolnego czasu to postaram się wgryźć w temat. I jeszcze takie pytanko do Ciebie: w ciągu tych twoich dwóch lat uczyłeś się gdzieś 3D czy samemu z - internetu?
  5. Cześć, w końcu odważyłem się napisać mój pierwszy post na tym forum. Dwa słowa o mnie: jestem Kuba i jestem na drugim roku studiów Grafiki i Multimediów. Choć działam głównie w 2D, to zawsze ciągnęło mnie w stronę coraz większego realizmu i finalnie myślę, że 3D. Zawsze jednak brakowało skilla i umiejętności. Trochę czasu się zastanawiałem nad założeniem tematu, bo każdorazowo jak przeglądam tutaj Wasze prace no to muszę potem zbierać szczękę z podłogi i trochę wstyd swoje wrzucać 🤪 Nadszedł jednak czas, że myślę o 3D coraz poważniej i - tak trochę nieśmiało - klecę ten mój temacik z nadzieją, że ktoś tutaj zajrzy i podpowie co można zrobić lepiej, co poprawić i ogólnie - w jakim kierunku iść. Może pokażę z jakiego mniej więcej poziomu startuję, kilka moich szkiców: Jeśli chodzi o 2D, to wrzucam tu trzy prace, z których jestem najbardziej dumny i jednocześnie które sprawiły mi najwięcej trudności: W ostatnim czasie, trochę z myślą o modelowaniu 3D ćwiczę anatomię czaszki. Dodatkowo dzięki projektowi na studia spróbowałem narysować postaci według proporcji Loomisa, na formacie B2: Niewiele, ale może na początek wystarczy. Ogólnie cały czas szukam kierunku i coraz bardziej mam chęć spróbować modelowania 3D, teksturowania, renderowania. Wiem że na początku może być ciężko, no ale może dzięki temu tematowi będę miał dodatkową motywację do ćwiczeń 😉 Jeśli chodzi o modelowanie 3D, to zaczynam od kompletnego zera. Zastanawiam się nad kursem z podstaw ZBrusha na CG Wisdom, może ktoś miał styczność i podzieli się wrażeniami? Kurs kosztuje 120 ziko, dużo lub mało dla kogoś, ja na razie po prostu chciałbym się dobrze nauczyć podstaw, głównie chyba pracy z interfejsem lub samym programem. Dobra, wyszło trochę przydługo 😉 Dzięki każdemu, kto przeczytał moje wypociny i dziękuję za każdą odpowiedź 😉
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy